Spring naar bijdragen

missen


blacky

Aanbevolen berichten

goeden morgen allemaal ,
ik heb eigenlijk een vraagje zitten hier geen mensen meer op van in mijn beginners periode ?? januari 2005
of zijn jullie allemaal van naam verandert :-)))
met mij gaat het wel , gisteren enorme behoefte op een glasje wijn maar het toch maar niet gedaan omdat ik vindt dat ik zoveel te verliezen heb namelijk de periode welke ik nu reeds droog sta en eigenlijk vindt ik niet dat dit oploopt ;-((
ik houdt de namen hier nog niet echt uit elkaar maar aan dat dameke welke haar poes gestorven is sterkte , ik heb reeds enkel dieren moeten afstaan en de pijn blijft .
morgen zal het voor mij geen makkelijke dag worden mijn ma zou 66 jaar geworden zijn veel te jong om te sterven zeker vermits ze niet ziek was maar het haar eigen kueze was om suicide te plegen nu ja zij heeft er geen last meer van enkel de achterblijvers zien er van af schuldgevoelens die verdwijnen niet .
ik loop een beetje verloren hier in belgie ,ja ik mis spanje wel ook mijn daar internationale AA groep , hier voel ik me nergers thuiskomen spijtig eigenlijk ;-((
mijn leven lijkt sinds twee jaar een rollercoaster up en down proberen te vergeten wat niet altijd lukt en dan iedere keer komt dat glasje om te hoek kijken mogelijk is het wel zo dat ik reeds weet hoe de verleiding te weerstaan
zo mensen ik wens jullie een fijne nuchtere dag niet eentje geentje :-))
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Blacky,

Mijn deelneming bij het verlies van je moeder.
66 is inderdaad nog jong. Maar als zij het niet meer zag zitten...
Jij en je familie moeten zich niet schuldig voelen, het was haar keuze.
Knap dat je dan toch van de A... afblijft.

Waar zit je in België, dat je niet kunt wennen? Ik kom uit Antwerpen en mijn familie uit Zandvliet en Berendrecht. Dat is dus dicht bij NL, en in Brasschaat, Kapellen, Kalmthout, Schilde wonen tal van Nederlanders.

Ik moet nu afsluiten. Mijn visite is aangekomen.


Doei. Tot vanmiddag op de dagdraad.

Groeten

Corinne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er schrijven op dit moment inderdaad niet veel mensen uit jouw beginperiode. Af en toe komen Houtje en PietjePuk nog wel eens langs, die moet je volgens mij nog wel kennen. Medea schrijft ook af en toe, en ik weet niet of je Kate en Mieke nog kent van destijds. Maar als je hier blijft schrijven leer je de nieuwe mensen vast ook wel kennen.

Jammer dat je nog niet kunt wennen in België. Het zal vanzelf wel komen, je bent er ook nog maar kort. Knap dat je gisteren de verleiding hebt kunnen weerstaan, hou zo vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blacky,

Ik ken je nog wel maar de meeste zijn er niet meer, van de oude garde bedoel ik.
marieke44, kate, Houtje komt soms even langs.

Het spijt me dat je je nog zo ontheemt voelt en dar deze AA groep niet is wat je er van verwacht. Geef ze een kans en zoek anders een andere groep.

Ik durf bijna niets te schrijfen over je moeder maar voor sommige mensen is het leven gewoon ondragelijjk. Dat betekent natuurlijk niet dat ze niet van jullie hield, dus voel je niet te schuldig want het was haar gevoel dat het leven ondragelijk was en dat wordt maar zelden veroorzaakt door de mensen om je heen. Het is iets in je.
IK wens je morgen veel sterkte en wees niet te boos op je moeder.

liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Blacky,

Ik ben nog maar een heel jong forumlid en ken de oude rotten dan ook niet. 't Zal vast wel even wennen zijn in België na je terugkeer uit Spanje. Het leven in Spanje is veel relaxter dat weet ik omdat mijn moeder er woont en er vaak geweest ben. Heel veel sterkte morgen, voel je niet schuldig. Kan me voorstellen dat het elk jaar weer een heel moeilijk moment is. Na morgen komt gelukkig overmorgen.

Groetjes,

Robbie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,


sterkte morgen.
Ik beleef die dag min of meer donderdag, schoonmoeder, twee jaar geleden overleden.
Niet direct aan suïcide, maar wel aan de algehele verzwakking als gevolg van een poging.
Nah, too much info wellicht.

blijf lekker droog, dan doe ik het ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag blacky,
ik ben ook een van de nieuwen, bijna 4 weken nu op het forum, maar ik hoop dat je ook met ons groentjes een goede band kunt opbouwen.
het is goed dat je je verdriet deelt, het valt vast niet mee om je moeder te verliezen door een suïcide; maar schuldgevoel heeft geen zin, je krijgt er haar niet mee terug. het is al erg goed dat je geen drank neemt om het te verdrinken, dat zou haar dood nog triester maken.
zet hem op, blacky, ik hoop dat je ook snel weer een goede AA-groep kunt vinden, die niet te ver bij je uit de buurt is.
dag hoor, bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen iedereen ,
ik wil jullie hartelijk danken voor de lieve woordjes .
en dank je anjo voor de namen zoals houtje , pp en nog andere en inderdaad ook jij :-))
vandaag is het weer hier in belgie triestig en ja ook in mijn hart is het een beetje triest maar ik ga verder met mijn leven .
ik zal straks eens mijn jongste broertje in japan opbellen dat voelt dan weer aan als samen .
ik probeer positief te denken en dat is aan morgen , morgen ben ik 13 jaar samen met mijn partner , raar hoe verdriet en vreugde zo dicht bij elkaar liggen .
lieve dank je wel groetjes
blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...