Spring naar bijdragen

woensdag 21 maart

bibelle

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mieke, ken je het programma van Trinny en Susanna? Die twee meiden die vrouwen een nieuwe look aanmeten? Ik mag daar graag naar kijken, en altijd vind ik dat die vrouwen er zoveel beter uit komen! Zelf draag ik al jaren geen vrouwelijke kleren meer, hoewel ik dat soms wel wil. Behalve het feit dat ik geen mooie schoenen meer kan dragen wegens een operatie aan mijn voeten, zou ik me best wel wat vrouwelijker willen kleden. Maar als ik dat dan eens doe, bijvoorbeeld als het buiten 30°C is of zo, zie ik die vunzige mannenblikken soms, en dan heb ik er geen zin meer in. Ik wil dus wel aandacht, maar niet van iedereen en zeker niet van de verkeerde mannen. Dus verstop ik me maar. Terwijl ik eigenlijk AMPER 40 ben en best wel een oké figuur heb. Het enige teken van vrouwelijkheid dat ik in ere houd, is mijn lange haar, maar dat laat ik dan weer veel te grijs worden en ik draag het al 25 jaar in dezelfde paardenstaart. STOM!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp wat je bedoelt Fran. Ik kan niet beweren dat ik veel last heb van vunzige mannenblikken, maar ik kleed me ook niet al te vrouwelijk en ik ben iets ouder dan jij. Maar áls ik aandacht krijg is het van mannen die al bejaard zijn of rare, enge mannetjes (is me ook een keer overkomen) en daar heb ik nou niet bepaald behoefte aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, mosterd na de maaltijd...

Zullen we een keer allemaal samen bij zo'n mode/kleurenconsulente gaan? Krijgen we misschien korting? Wat is dat met ons vrouwen? Die ******* ex heeft een buikje en een verdomde klein jeweetwelwat en toch vond ik dat niet erg. Maar IK moet wel perfect zijn en het lichaam hebben van een 20-jarige. KAN IEMAND NOG VOLGEN??? Wat voor stomme sukkels zijn wij eigenlijk? Kunnen we niet met ons alleen dat stomme mannenvolk een lesje leren?

Sorry, Frannie is boos.

Ik vind het hemeltergend dat ik er zelf ook nog eens in trap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Fran dat programma ken ik niet.

Ik draag ook al jaren geen vrouwelijke kleding meer om exact dezelfde reden als jij.
Ik denk dat het een soort zelfbescherming is om vooral niet op je snuitje te gaan of bang zijn dat de man verwachtingen heeft waar je denkt niet aan te kunnen voldoen.

Ik had echt nooit gedacht dat iemand me mooi zou vinden ( tenminste ik had het nog nooit gehoord) en al helemaal niet gekleed in lompen op een crisis afdeling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schoonheid zit van binnen, zeggen ze toch? Jij hebt toevallig het geluk gehad iemand te treffen die daar oog voor heeft Mieke. En lang niet alle mannen hebben dat.

Fran, overigens vind ik het absurd dat je je als vrouw niet vrouwelijk of aantrekkelijk zou kunnen kleden omdat je dan van die blikken krijgt. Er zijn trouwens genoeg vrouwen die zich daar niets van aan trekken. Zal wel weer een soort overgevoeligheid van ons zijn, dat wij dat wel doen.
En het is waar, de meeste mannen verwachten van een vrouw dat ze haar best doet om aantrekkelijk te zijn, terwijl ze zelf vaak een enorme bierbuik hebben en zo'n afzakbroek, zodat ze een nogal onaantrekkelijk schouwspel laten zien aan de achterkant als ze zich bukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zo ontzettend stom, Mieke, want mijn verstand zegt 100.000 andere dingen en toch heeft dat stomme gedoe me geraakt. Terwijl mijnheer zichzelf nauwelijks kan bedwingen als hij me ziet (heel weinig). Maar ik denk dat hij beschaamd zou zijn om met een 'ouwe taart' als ik in het openbaar te verschijnen. Dat past niet bij de status van mijnheer. Denk ik dan. Hé bah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...