Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ja, scheelt minstens 2 cm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Jean-Claude is van Brussel, maar zijn ouders wonen in Knokke als ik me niet vergis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Moet je dan op een trapje staan om hem te kussen, Mieke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ik dacht dat 'wachtlijsten' tegenwoordig 'uitdeelvoorraad' of zoiets heetten in NL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ Fran ik sta af en toe op mijn tenen. Ik heb het geluk dat hij mij kust.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Geluk, inderdaad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ Rosie tot sinas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Heb ik gezien op tv, over jeugdzorg, maar ik herinner me het niet meer helemaal.Nu ja, dan ben ik ook maar pleite denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ben jij ook een beetje jaloers, Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Blijf je nu weer twee weken weg Fran, om verder na te denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ietsiepietsie ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Nee, hoor. Als ik mag geiten doe ik de rest van de dag voort... Ik miste het gegeit. Het ontspant me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ Anna, tja ik had verwacht dat ik tijdens een weekje crisis van mijn verslaving af zou komen.Val van de 1ne verslaving in de andere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ik ook een ietsiepietsie, Anna. Maar onze tijd komt nog! Zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Mieke, meid, GENIET ERVAN!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ik vind verliefdheid geen ongezonde verslaving hoor Mieke. Zelfs als het op de lange termijn niets zou worden, dan heb je toch altijd nog een mooie herinnering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 My words exactly, Anna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ Fran en Anna tipje: niet zoeken, maar gevonden worden. Hè bah dat klinkt veel te wijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Weet je, ik vind het vooral ook zo romatisch hoe het gegaan is. Lijkt me helemaal geweldig om iemand tegen te komen, patsboem verliefd te worden en er dan achter te komen dat het voor die ander net zo is. Zou ik zo graag eens meemaken, zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ik zoek ook niet, Mieke. Alleen zal ik wel BUITEN moeten komen om gevonden te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ik zoek ook niet, ben ik veel te bang voor. Ik maak mezelf onzichtbaar, daarom word ik niet gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Pfff, de boel lag weer eens plat! Ben ik helemaal uit mijn 'drive'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Pfoeh, mijn hond loopt vreselijk te stinken. Ik ga hem even uitlaten, en hoop maar dat het niet weer gaat regenen.Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ik snap niet waarom een hond stinkt als hij uitgelaten moet worden. Echt niet. Bedoel je dat hij, ehm, lucht passeert om het op zijn Engels te zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ Anna, ik ben ook al 45 hoor en dacht dat ik al afgeschreven was. Zag mijn toekomst wel positief, maar wel alleen en had me daar ook al bij neergelegd.Zat er vorige maand nou ook niet bepaald op te wachten en al helemaal niet op hem ( veel te mooi ).Ik heb me 3 dagen rot gevochten om het gevoel uit te schakelen, want ik zat op een plek waar het de bedoeling is om met heel andere dingen bezig te zijn.Achteraf heel romantisch ja, vooral om te horen dat de hele staf al vermoedens over ons had en dan maar niet denken over eventuele camera`s die op de gang hangen.Is een grapje hoor Tactus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden