Spring naar bijdragen

woensdag 21 maart


bibelle

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rosie,

Het spijt me van gisteren. Ik dacht hee leuk, kijk ik ook naar op zondag. Leuk dat iemand dat kent maar schreef het niet op.
mijn hoofd werkt soms te snel en typen doe ik met een vinger dus je mistte een stukje en ik misste een stukje omdat ik dacht oke wat gebeurd er nu?
Wat mij vaak overkomt de laatste tijd is dat iets een herinnering oproept en dan blijf ik maar typen.
Ik weet dat ik bot of direct kan zijn inderdaad totaal onbedoeld en snap ik dat ik de fout in gegaan ben dan bied ik graag mijn excuses aan. Hier en niet in een pb want ik denk dat sommige wel iets meegekregen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, gezellig, weer een ouderwets lang draadje. Zo zie je maar dat je hier niet gemist kunt worden Fran.

Stien, mooi stukje over die trein, maar het hakt er wel in. Ik kreeg er een beetje de rillingen van.

Rosie, bedankt voor de uitleg, ik zat er wel even mee gisteravond. Excuses zijn niet nodig hoor, het is nu eenmaal inherent aan een internetforum dat je je wel eens aangesproken voelt terwijl iemand het niet tegen jou heeft. En ik ben nogal een kei geloof ik op dat gebied.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...