Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Rosie, varkens zijn LIEF! Zullen we de uitdrukking veranderen in 'een waarheid als een harige spin'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ Rosie...............geen gein meer? Wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Net zoals met A en B, Mieke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 fran ,ik las vanmorgen dat Belgische kippen een eigen datingsite hebben. Vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Een waarheid als een berggeit?Dat slaat als een tang op een slang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Welke krant lees jij dan wel, Anjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Kweet het Rosie,Een maand geleden was alles anders................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Jaja, 't gaat snel... (met krakende, bibberige stem) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Of ben je een beetje kippig, Anjo, en heb je het niet goed gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Haantje Tok Tok zoekt: Chicken Tonight Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Rosie,Het spijt me van gisteren. Ik dacht hee leuk, kijk ik ook naar op zondag. Leuk dat iemand dat kent maar schreef het niet op.mijn hoofd werkt soms te snel en typen doe ik met een vinger dus je mistte een stukje en ik misste een stukje omdat ik dacht oke wat gebeurd er nu?Wat mij vaak overkomt de laatste tijd is dat iets een herinnering oproept en dan blijf ik maar typen.Ik weet dat ik bot of direct kan zijn inderdaad totaal onbedoeld en snap ik dat ik de fout in gegaan ben dan bied ik graag mijn excuses aan. Hier en niet in een pb want ik denk dat sommige wel iets meegekregen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Kippige vrouw van 40 zoekt hanig haantje...PS: ik heb het over mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 HAHAHAHAHA!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Dat HAHAHAHAHAHA sloeg op de opmerking over haantjes... Voor alle duidelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ Kippige Fran, dan doet het uiterlijk er ook niet toe, scheelt weer een zak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 mens wat typen jullie snel.Fran, op geenstijl.nl kan je "nieuws" stukjes lezen. Heb de kop gelezen niet het stukje maar he, geef mijn hoofd geen weer eens te snel.Geheel niet geslapen vannacht en was gisteren al kapot nu nog kapotter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Hihi, dat is nog een mogelijkheid: mijn bril afzetten... Tenzij hij schubben heeft natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Vogel zonder kop zoekt blinde vink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Fran , getverderrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Hihi, je weet NOOIT Mieke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Hoe ziet Jerry Bruckheimer eruit, Rosie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Zonder zoeken...............ik ben gevonden. En lag nieteens lam op de grond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Goh, gezellig, weer een ouderwets lang draadje. Zo zie je maar dat je hier niet gemist kunt worden Fran.Stien, mooi stukje over die trein, maar het hakt er wel in. Ik kreeg er een beetje de rillingen van.Rosie, bedankt voor de uitleg, ik zat er wel even mee gisteravond. Excuses zijn niet nodig hoor, het is nu eenmaal inherent aan een internetforum dat je je wel eens aangesproken voelt terwijl iemand het niet tegen jou heeft. En ik ben nogal een kei geloof ik op dat gebied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Je kunt een kei het vel niet afstropen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Overigens, ik weet even niet meer wie het schreef, maar waarom ben ik moedig? Niet dat ik het ga ontkennen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden