Spring naar bijdragen

woensdag 21 maart


bibelle

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kan me voorstellen dat dat een beetje hard aan kwam, Fran.
het is een beetje kort door de bocht maar misschien dat er wel een kern van waarheid in zit dat je op een bepaalde leeftijd naar jonger kijkt omdat je innerlijk echt veel jonger blijft dan je leeftijd.
Ik heb het er wel eens over met een vriendin, alle mannen onze leeftijd zijn oude mannen maar wij blijven natuurlijk eeuwig jong:-)
om je op te kikkeren iemand heel dichtbij mij is 2 jaar ouder dan jij en zwanger van haar toy-boy net 32,
na een niet zo prettig huwelijk. nu is ze heel gelukkig met haar 3 kinderen en vriend en bbietje in haar buik.
Het kan gewoon op elke leeftijd met elke leeftijd, nu ja je snapt wat ik berdoel, kreeg even rare beelden
en dat bedoel ik dus absoluut niet.

mieke, snap ik zo goed. Ik kijk eigenlijk niet meer naar mannen omdat ze meestal te jong zijn, komt dat vertekend zelfbeeld weer naar boven maar meer dan iets anders ben ik gewoon doodsbang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, Mieke, dat klinkt goed! Ik ben ooit letterlijk bijna door mijn knieën gezakt van een man, gewoon van hem te zien! We hebben ook een korte maar hevige 'relatie' gehad. Hij was buitenlander en ging weer weg, maar ik ben dat gevoel nooit vergeten! En hij was jonger, hahaha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De clichés zijn niet van de lucht!! Lijkt wel de klaagrubriek van de Libelle ;-)

Maar goed, zag vandaag dat er een online behandeling is anders dan bij deze site. Brijder verslavingszorg. Heb me direct aangemeld, want ik ben het zat mijn leven te laten beheersen, direct door de kanslozestrijd en indirect door de bijwerkingen van het alcoholgebruik. Ik word nee ben er letterlijk en figuurlijk zo moe van...

Heeft iemand toevallig ervaring met Brijder of een online hulp?

Gr,

Lex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, een 'normaal' leven... Dan bedoel ik niet dat ik per se elke donderdag de ramen wil zemen of zo, maar wel een beetje regelmaat en niet voortdurend beschaamd te hoeven zijn omdat je huis weer eens een grote puinhoop is. Om maar eens een zeer eenvoudig voorbeeld te geven. Vroeger was alles thuis zo vreselijk klokvast, dat ik daarna compleet omgeslagen ben. Maar het wreekt zich uiteindelijk wel. Al wil ik niet de slaaf worden van regelmaat en een programma. Zoals Mieke zegt: je moet een beetje je eigen definitie vinden van 'normaal'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran, fijn dat je weer mee schrijft.

Anna, moedig van je. :present:

Mieke en Rosie, ik wilde niemand kippevel bezorgen. Je moet het lezen zoals je wilt, Rosie, beschouwend.
Zelf heb ik het ook een paar maal gelezen en haal er steeds nieuwe dingen uit voor mijzelf.
Zie het niet te zwaar en vooral niet negatief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Fran, wat niet wil zeggen dat ik 'normaal "ben / doe/ denk.

@ Lex,
Ikzelf ben niet bekend met Brijder online hulp. Ben niet zo een voorstander van online hulp.
Ben een jaar of wat geleden met de internet behandeling van Alcohol de Baas gestart
Persoonlijk vond ik het wat soft voor mij en er ook mee gestopt.

Je klinkt alsof je haast hebt....................haast hebben kost geld.

Was een woordje vergeten en een lettertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...