CPAS Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 Ik ook en ik heb van mei 1968 tot augustus 1985 tegenover een klooster gewoond. Ik heb die lieve nonnetjes er nooit over horen roepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 Marion en Water,Ik wens jullie een goede nachtrust toe. Ik ga lekker lang uitslapen en mooie dromen dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 Ja maar die lieve nonnetjes, die hadden vast wel iets anders te doen.die waren met 12 stappen bij de broeders.en toen waren ze van God los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 Ik zei ook soms SW. Slaap jij ook zo slecht?Morgen achterop de motor uitwaaien? Is dat wat? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 Water ik ben een nachtbraker, ook zonder alcohol.Ik kan heeel moeilijk inslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 same here Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 Ik ga ook proberen te slapen,Welterusten Water en Corinne:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 Nee hoor Marion,'s Zondags kwam de kannunik (geen broeder dus) uit de kazerne van Zwijndrecht de jongste 3 (de jongste was geloof ik zo tussen de 40-45 jaar) met zijn lelijke eend ophalen voor een tochtje.Het waren Francicanesser zusters. En zij deden aan penitentiair maatschappelijk werk.Kletsen konden ze als de besten. Aardige mensen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 Nu ga ik echt afsluiten.Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden