Spring naar bijdragen

zondag 25 maart

bibelle

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 71
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@corinne en marieke: leuk hoor, dat dit liedje uit mijn jeugd ook in het nederlands zo bekend is, nooit geweten. van andere liedjes wist ik het wel, van kerstliedjes ken ik meestal wel twee versies, en ook wel van een aantal andere. maar van deze wist ik het niet.

@mick en marieke: ik heb altijd thuis gedronken, nooit in de kroeg eigenlijk, behalve in de zomer op terrasjes in duitsland, 1/2 liters bier zijn dan "kleines", en dan gaat het wel snel. dus ik kan jammer genoeg niet vergelijken, maar ik snap het dat je schrikt als je de mensen terugziet in een staat die je vroeger "gewoon" vond. als geheime thuisdrinker heb ik dus nooit in het openbaar voor paal gestaan, een voordeel, maar ik mis dus ook de keiharde confrontatie als hulp bij het stoppen. (ze zien er uit alsof ze al zijn overleden, ja zo erg kan het zijn), maar bij mij zag dus niemand het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh wat fijn om nuchter te zijn
geen gezeur van een zwijn
een kop zonder pijn
lekker zo zonder bier of wijn

oh wat goed om droog te staan
rechtuit te kunnen gaan
zelf te bestaan
van mezelf kan ik op aan

alcohol is mijn gremlin
mijn tegen, mijn zin
maar desalniettemin
ik win

zoiets?
(Mag dit wel, moderator?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@water: als wij je maar begrijpen, in plaats van met een korreltje zout, lees ik het wel met drie scheppen vol, dan is tactus tevreden, en weet jij dat ik de bedoeling wel begrijp.

ik heb ook kinderen met een stevig taalgebruik, dus zelf schrik ik niet zo gauw. maar nadat rosie (en anderen) een berisping kregen kon ik je beter maar even waarschuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ondertussen heeft latman zijn koffer gepakt, behhhhh, we drinken nog een kopje thee, en dan zijn deze heerlijke 9 dagen om.

hij weet nog niet of het in het volgende weekend lukt, dat hangt van zijn baas af, of die op tijd terug is uit japan en taiwan, want dan moet de nieuwe strategie worden besproken, en dat kan natuurlijk niet tot maandag wachten. dus van mij mag die kerel in taiwan blijven, of al op woensdag terugkomen (ook leuk voor zijn gezin), dan hebben wij ook weer een leuk weekend samen.

maar goed, eerst de gewone werkweek maar zien door te komen, en zorgen dat de deur morgen achter zijn rug op slot gaat tegen de binnenstormende gremlins. duimen jullie morgen vroeg een beetje voor me? (gelukkig is er niets in huis, ik moet ervoor naar de super, en de koelkast heeft hij gelukkig nog vol gepakt, zodat ik helemaal niet naar de winkel hoef)

overigens: het is me al vijf weken gelukt! - 35 dagen, nog 15 te gaan tot de grote beslissingsdag (en het begin van mijn vakantie)

welterusten allemaal, en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi,

Gezellig uit eten geweest met mijn familie. Mijn zus is gescheiden en is zwanger van haar nieuwe liefde dus reden voor een feestje. Voelde wel een beetje dubbel. Het leven gaat snel.
Het was lekker om er even uit te zijn. Zit nu met een veel te volle maag op de bank uit te buiken.

Mick,
Veel sterkte, deze week.

Stien,
heel veel plezier van de week.

Anna,
Heb je zin om die van mij ook te doen? Nee hoor, ik deed het altijd zelf maar deze keer besteed ik het uit.
Ik stel te veel uit op het moment dus kan ik beter een afspraak maken met iemand dan weet ik dat ik gedwongen wordt om de papieren in te leveren. Hoe dan ook moet ik deze week wat dingen die ik al te lang heb uitgesteld regelen. Het is vreemd, mijn vader vraagt wanneer ik naar Engeland ga en of ik al nagedacht heb wat ik wil gaan doen nu mijn normale werk even niet mogelijk is en dan geef ik antwoord onder voorbehoud. Vreemde situatie.

Goed ik kruip nog even onder mijn dekbedje. Slaap lekker alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Mick, sterkte deze week, hoop dat je snel opknapt.

@Stien, ik wens je een hele fijne week toe.

@ Bibelle, ik zal voor je duimen hoor.

@ Water, leuk liedje heb je geschreven.

Ik ben flink moe, vandaag met open kap gereden, wel wat frisjes maar wel heel lekker. Daarna een flinke homp appelgebak naar binnen gewerkt en pas laat gegeten.

Ga nog ff wat drinken en neem een extra schaap mee naar bed.
Dat wordt lekker knorren vannacht.

Voor iedereen een fijne nacht toegewenst em tot morgen................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...