sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 NU ga ik echt slapen, welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 @marion: we hebben niet gekozen voor de verhuizing van zijn werk, wel om onze banen te houden, anders was één van beiden werkloos geworden. want boven de 55 is de kans op een (leuke) baan heel klein. leuk is anders, maar wel vaak spannend. hij is dus meestal de hele week weg, soms ook het weekend; mijn baan speelt zich af in de avonden en de weekends, omdat ik met vrijwilligers werk, die het vaak naast hun baan moeten doen. we hebben ds ok vaak korte weekenden, daarom was vorige week zo fijn, toen hij een beleidsstuk moest schrijven, en dat van zijn baas thuis mocht doen.als ik vakantie heb ga ik vaak met hem mee (kan ik daar zijn huisje schoonmaken... grapje) het is netalsof je een nieuwe relatie begint, maar dan één met iemand die je al kent vanaf de vierde klas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Ja, we worden allemaal een dagje ouder. Dit gaat ongemerkt. Alleen valt het mij op dat mijn broer en ik steeds een stukje opschuiven in de rij bij het afscheid.Gelukkig worden ze allemaal echt oud bij mij in de familie en zonder gesukkel.Ik heb altijd gezegd dat ik 100 worden zal, om die belofte na te komen, zal ik echt moeten kappen met die alco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 als je de 100 haalt zingën we "droog zal ze leven in de gloria" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 ik ga door tot de 500 en dan naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Bibelle,Volgens mij geeft zoiets een nieuwe impuls aan de relatie.Als mijn mannetje een paar dagen gaat heien is het huis leeg, als ie dan terugkomt, is het een beetje feest. Als je mekaar even moet missen, is het weerbijmekaar zijn toch leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 als je snapt wat ik bedoel, want het heeft niets met de 100ste verjaardag van corinne te maken, het triggerde alleen op het mooie ronde getal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 dit is 494 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 ja, je hebt gelijk, het kan spannend zijn, maar ook spanning geven, omdat we allebei door de week zo onze eigen gang gaan, dan is het lastig om weer te wennen aanhet rekening houden met, bv ik lees de krant aan de keukentafel 's morgens, maar als hij er is, wil hij daar uitgebreid ontbijten. wie krijgt zijn zin? enz kleine dingen kunnen dan knap irritant zijn, raar maar waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 496: bijna bedtijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 500 halen we echt niet op dit draadje.'t Is al 0.48 en ik moet tijdig op morgen om les te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 slaap lekker marieke, en vooral veel stilte toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 over herrie gesproken: er knallen hier twee auto's op elkaar.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Wat rot zulke buren.Wij hebben een hoekhuis en het enige belendende pand is een architectenbureau.Wij zijn daar ook heel blij mee.Slaap lekker, tel de schaapjes, dat helpt. Of doe de tafels van vermenigvuldiging, helpt nog beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Bibelle,Hopelijk alleen materiële schade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 ik stond al met mijn mobiektje bij de balkondeur om 112 te gaan bellen, maar de bestuurders zijn er allebei al uitgekomen, en zullen dus zelf wel bellen. er staat er een heel hard te schreeuwen, dus die heeft waarschijnlijk niets (of wat op.....) politie hoor ik al in de verte aankomen, ik ga nog even op het balkon kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 nou, zo te zien valt het mee, lastig tussen de bomen door te zien, je merkt nu ineens dat het lente wordt, je kunt al minder ver kijken, met de nieuwe blaadjes aan de takken, maar volgens mij moet er ook geblazen worden. is dat standaard bij een aanrijding? geen idee, heb ik nog nooit gehad (en ben ik ook niet van plan ooit te krijgen) wat praten ze hard midden in de nacht, je zou er wakker van worden. nou, ik geloof het wel, het schijnt alleen blikschade te zijn. verkeer van rechts heeft ook bij ons in het dorp voorrang, ook als je groot bent, en van rechts komt zo'n kleintje, een matiz of zoiets, van boven af te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 ik ga slapen, ben ik ongemerkt toch over de 500, die had ik willen vieren. stomme aanrijding ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Welterusten Bibelle,Als je gaat slapen met lawaai, dan slaap vervolgens lekker door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Oeps mensen,Het is al na enen. Ik ga ook maar naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Ja, bij iedere aanrijding moeten alle bestuurders blazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Lijkt me ook een goede zaak,rijden onder invloed...........Dat kan echt niet!!!!!!!Of je nou wel of geen alcoholprobleem hebt!@Bibelle......ik ben ongeveer de helft jonger dan jij,maar graag wil ik zo zijn als jij nu...........!!!!!!!!!!!!!!!Even onze gemeenschappelijke noemer uitschakelend,dus zonder alcohol.......Het lijkt me geweldig als ik over 30 jaar zo in het leven sta als jij nu doet!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mijn ouders zijn van jou leeftijd........en ik zie daarin toch echt een wereld van verschil!Ik ruil mijn hubbie niet in voor een latman, mijn 5 kids zie ik ook graag gezellig groot wordenmaar het lijkt me geweldig om ook voor mezelf mijn eigen ding te kunnen doen!!!Mijn tijd komt nog wel......maar wel zonder alcohol !!!!!!!!!!!Ik ben benieuwd naar je uiteindelijke beslissing, want dag 50 komt nu snel naderbij....Maak er maar 100 van...mooi getal toch, en ik doe met je mee!!!!!!!!!Het was inderdaad wel typerend........ik schreef dat ik het nogal rustig vond...heb daarna nog een poosje gewacht.toen er geen reactie kwam heb ik uiteindelijk uitgelogd.En na een uurtje moest ik weer moeite doen om alles bij te lezen....Nu ja, maakt niet zoveel uit waar het aan ligt....het was voor mij meer iets wat me opviel, niet iets wat me stoorde ofzo..En normaler wijze had ik dit ook niet meer gelezen voor morgen vroeg...Maar met kleine kids.......nuja er was er een zieken na het verschonen van een bed vol rotzooi kan ik niet gelijk meer slapen...Maar nu is het dan toch echt bedtijd..hopelijk zonder incidenten verder.......Slaap lekker!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden