bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 @anjo: mooie beschrijving van het "forumleven" heb je geschreven, ik doe pas een paar weken mee, maar ik heb het er best naar mijn zin. maar als ik 's avonds laat thuis kom, zoals nu, en ik wil toch even op iedereen reageren, dan ben ik best een poos bezig. geiten is veel kortstondiger, dan heeft het ook geen zin om uren later nog te reageren. ik zie trouwens dat deze draad steeds langer wordt, zo kom ik nooit bijgelezen. maar ja, ik doe zelf natuurlijk ook mee aan het langer schrijven. ik lees gauw verer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 @rosie: o wat érg: ook nog in cadeauverpakking; walgelijk. (heb je goed gekeken of er geen kortingsbon bij zat voor de volgende crematie?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Lees maar verder Bibelle, want ik ben nieuwsgierig naar het antwoord van het jonge blaadje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 @corinne, wat heerlij dat je een moeder hebt, die je helpen kan......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Marieke, Temazepam, zegt mij niets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 nou, deze geit heeft jullie denk ik op het verkeerde been gezet: de oude geit is grijs, vrij lang, nogal dik en 61 jaar, met een drukke maar leuke baan, te leuk om mee te gaan toen de baan van latman naar verweggistan verhuisde, en hij meeging, omdat zijn baan te leuk was om niet mee te gaan en werkeloos thuis te gaan zitten, latman is 63, gaat dus over twee jaar met pensioen, en dan worden we weer een fatsoenlijk stel, netjes elke morgen samen een eitje tikkend. onze zonen zijn net boven en onder de dertig.vragen staat vrij, maar spannender kan ik het niet maken, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Water, ik heb ff gegoogled en volgens mij is het een inslaapmiddel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Bibelle, ik heb ook geen jong blaadje, maar mijn man wel, want ik ben 5 jaar jonger;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 marion: wij zijn 45 jaar geleden als jonge blaadjes begonnen samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Bibelle,Je lijkt wel een orakel met je antwoord op het jonge blaadje.Hier kunnen we alle kanten mee uit.En iets heel anders, ik geloof dat ik mijn toetsenbord eens uit mekaar moet halen voor een grote schoonmaakbeurt. Soms blijven mijn toetsen ingedrukt. Een klusje voor deze week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeWater, ik heb ff gegoogled en volgens mij is het een inslaapmiddel. Ja klopt, maar een half uur nadat ik dat inneem val ik om en vervolgens ben ik minstens anderhalve dag de weg kwijt... dat gaat mij veel te ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 wat is de vraag corinne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Dus Bibelle, jullie hebben wat te vieren dit jaar. Gefeliciteerd. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Bibelle,Vraag heb je al beantwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Water, dat is inderdaad niet normaal. Ja sommige werken heel lang door en ben je overdag ook nog geradbraakt. Daar heb je dus ook niets aan.Bibelle, zijn jullie al 45 jaar samen, woahhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Tjonge Corinne, je hebt er een echt feestje van gemaakt, met al je roosjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Water,Ik begrijp het, neem toch maar contact met de huisarts daarover. Die moet het ook weten, hoe jij erop reageert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 danke für die blumelatman leest niet mee (mag hij van mij niet), maar ik zal het scherm uitprinten, en de bloemetjes uitknippen, dan heeft hij er ook wat aan.45 jaar samen, ik 21 jaar aan de drank, leider Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Zo dit appeltje kruipt in haar fruitmandje en gaat proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Marion,Ja, leuk toch.Volgend jaar zijn mijn ouders 50 jaar getrouwd.Die zet ik ook extra in het zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Ok Marion,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Bibelle, vanaf je 16e al en dan nog een latman. Zo hou je de spanning er wel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Bibelle,Dat laatste wordt niet gevierd! Maar je bevrijding wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 slaap lekker marion, ik ga ook eens opruimen, en dan straks naar bed. morgen vroeg fysiotherapie, dus uitslapen zit er niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Mijn vader wordt volgende week 80, dus hij wordt ook in het zonnetje gezet.Hij heeft het laatste half jaar zoveel voor ons gedaan, balansen maken, brieven schrijven naar de advocaat enz. Hij heeft het wel verdiend, want de meeste mannekes van zijn leeftijd zitten al achter de geraniums of in een zwarte asbak toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden