Spring naar bijdragen

Enkele vraagjes


Hanna

Aanbevolen berichten

Tja Hanna, als je het mij vraagt, dan zou ik zeggen, dat dat wel teveel is en dat je vriend wel een probleem heeft.
Want geen enkele dag zonder alcohol kunnen en minimaal 6 glazen drinken wijst daar wel op.
Misschien kun je een keer met je partner praten, op een moment dat hij goed te pas is en hem daarop wijst.
Misschien zijn er onderliggende frustraties waar hij niet mee om kan gaan, werk, emoties, jullie eigen relatie, noem maar op.
En drinkt hij niet stiekum dan? Overdag?
Tja ik weet niet hoor, ik gis maar wat, maar erover praten is een ding wat je zeker moet doen lijkt mij....

Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanna, ik kan je niet goed antwoord geven op de vraag wat jij ermee moet. Je vriend heeft een alcoholprobleem, maar dat kun jij niet voor hem oplossen. Hooguit kun je proberen er met hem over te praten, en hem duidelijk maken dat jij zijn gedrag niet prettig vind. De beslissing om er iets aan te doen ligt bij hem, en dat moet hij dan zelf willen. Als hij zo ver nog niet is, dan ben ik bang dat je weinig zult bereiken. Helaas.

Ik weet dat er behalve dit forum ook een forum is voor partners van mensen met een alcoholprobleem. Ik denk dat je beter daar eens kunt gaan kijken, en om tips vragen. Veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...