moesje Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Ja ach, Mieke....das ook logisch dat het af en toe weer boven komt toch?Nou en nu ga ik ook echt naar mn nestje, trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Trusten Moesje.Mijn kinderen noemen mij Moesje lief hè?Tot horens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 @Mieke, ja lief......de mijne zeggen altijd mamsie moemsie, tja.....kids...Zal blij zijn als ik ze morgen weer heb....en nu echt naar bed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 @ Moesje,geniet er maar van.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Mieke,Ja al een hele week en het gaat goed, heb nog maar weinig last van de bijwerkingen.En het idee alleen dat je met een slokje al goed ziek kunt worden, werkt al snel trekremmend.Dit geeft me echt meer de kans om die trekmomenten eens goed onder te loep te nemen.Ik ben er dus blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 terusten Moesje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 @ Corinne,Ik ben ook al eens eerder gestopt en al eens Campral geslikt, waar mijn darmpjes niet tegen konden.Ik ben ook blij dat ik refusal slik. Het betekend meer rust in mijn hoofd.Ik ging laatst wel bijna de boot in omdat ik wiskysaus wilde op een shoarmarol.Achteraf moet ik daar dan om lachen.Ook ik heb weing last van de bijwerkingen, gelukkig maar.Ik ben trots dat ik deze keuze heb gemaakt omdat drinken een gewoonte bij mij is geworden en ik het uit mijn systeem wil hebben.Het op eigen houtje doen lukt me niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 @ Marieke en @ Anjo,Ik zag jullie ingelogd en vroeg me al af of de kippetjes het al uitgepraat hadden.Het doet me goed gekkerds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 @ Anjo,ik vind jou een kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Een mooie besluiting van de dag: vrede.Elk mens heeft vrede nodig. Vrede op de wereld (Utopie), vrede tussen je familie, kennissen, vrienden, losse contacten enz. En vooral vrede van binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 @ Corinne, dat heb je mooi gezegd,Ik zou het alleen om willen draaien en beginnen met de vrede in jezelf.Pas dan kun je vrede( cq liefde) geven.Ach ik kan makkelijk kletsen. Ik ben sinds kort verliefd en zou het van de daken willen schreeuwen.Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Ja, Mieke je hebt wel gelijk. Je moet van in je harte vrede hebben voordat je die kunt doen uitstralen.Apropos, Campral werkte ook heel erg op mijn darmen.Je bent geloof ik wel erg verliefd, ik kan me haast warmen aan die vlammen van je vuurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 @ Corinne, valt het op?Ik heb maar weinig positieve verhalen gehoord over Campral.De enigen die er baat bij hadden waren volgens mij de pleepotten leveranciers.Ik ben enorm melig nu en zo wakker als een kip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Ik ga nog 1 peukerellie roken en dan mijn hol in.Morgen een drukke dag.De kids van Mr. Right komen hier en dan gaan we naar een leuk dierenpark toe met z'n viertjes.Droom lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Nou wat dacht je dan van die leveranciers van schoonmaakmiddelen voor de plee?En die wasmiddelenleveranciers? Om iedere keer de boel te wassen.Gelukkig hadden we toen nog geen watermeter. Een paar keer per dag onder de douche, tikt ook aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Hoezo melig, Mieke.Geniet van je peukie, en slaap lekker, en veel plezier morgen.Ik ga zo ook nog een laatste rokertje doen en moet dan ook maar naar bedje toe.Ik heb net de boel even opgekachteld, dan is mijn bedje warm om in slaap te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 @ Corinne,dezelfde ervaring met Campral gehad?Met Campral is het bal.Hoezee, de hele dag op de plee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 HA HA HA, echt nu lig ik in een deuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Apropos Mieke mijn antwoord op je vraag staat op de vorige pagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Johoh heb ik gelezen.Kachel maar lekker op ( wat is dat?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 De CV even op 21 graden gezet. Ik ben al meer dan een week een echte koulijder.Omdat ik niet meer kachel ben, heb ik externe warmte nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 @ Corinne,heb je het zo koud dan?Ik heb dat ook gehad en ik wil je niet bang maken hoor, maar ik heb maanden ( na mijn 1ste stopdinges) liggen rillen in bed.Heel raar want daarna kwam het dromen en zweten.Ook niet echt lekker.Het valt niet mee dat stoppen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Nee, het is niet makkelijk, maar wel de moeite waard. Veel andere dingen zijn positiever.He, maar nu ga ik echt naar bed,Jij en alle anderen: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Trusten Corinne,slaap lekker in je warme holletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 @ Allen,Ik ga ook naar bedje toe .Trusten allemaal en droom fijn en helder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden