Anna Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Bibelle, je zult ongetwijfeld wel wat gemist hebben, maar mijn ervaring is dat draadjes van dagen geleden, waar je zelf niet bij bent geweest op dat moment, je toch wat minder zeggen. Dus bespaar je de moeite en neem gewoon bij vandaag de draad weer op.Bovendien, je hoeft helemaal niet op alles en iedereen te reageren. Dat is niet om te doen, zeker niet als het een lang draadje is. Niemand neemt je kwalijk als je niet overal op reageert.Ik hoop dat het je lukt ook hier zonder drank doorheen te komen. Je hebt gelijk, afleiding is het beste. Kies een supermarkt waar de drank niet vlakbij het brood of de groenten en zo staan, en loop er met een grote boog omheen. Als je hier droog doorheen komt, sta je extra sterk in je schoenen. En je kunt ongelooflijk trots op jezelf zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Bibelle,Jij haalt het droog en houdt het droog.Je hebt een nuchtere en rationele geest. Je emoties krijgen een plek en je vermoeidheid gaat over met een paar dagen regelmatigheid.Geniet van je TV of je DVD. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Beste mensen,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 OH, Oh wat een Gremlins vanavond.Ik was er bijna ingestonken, maar heb het gehaald.Nu gauw slapen en tot morgen.Lees morgen de berichtjes wel.Joann, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag morgen:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 lieve allemaal,veel tv-kijken was er niet bij, mijn zoon kwam langs, omdat hij dacht dat ik het alleen misschien wel moeilijk had. wat een lieverd, hé? ik bof toch maar; daarna nog een uur met latman aan de lijn gehangen. nu dus moe, ik ga proberen om te slapen. welterusten allemaal, bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 @marion: goed dat je het vanavond hebt volgehouden! weer een dag erbij! en morgen nog weer een, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 joann, ook van mij vast gefeliciteerd, een nieuw jaar, je kunt er nog alles van maken....... dus van harte ook een droog jaar toegewenst, zonder gremlins en andere ellende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 ik bleef toch nog even hangen, niet zo'n zin om alleen naar bed te gaan, maar ik zie dat de laatste ben op het forum, dus doe ik maar verstandig en ik log dus nu echt uit, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst 24 april 2007 Midden in de nacht en kan niet in slaap komen.Sneeuwwitje, goed dat je het droog gehouden hebt. Klasse meid!Bibelle, ik zat nog wat na te denken over je neef. Stel dat mijn zoon nu zes zou zijn zou ik hem dan verbieden om zijn verdriet te laten blijken? Ik denk het niet. Zijn het de medebewoners of de verpleging die er moeite mee hebben? Ik voel heel sterk dat hij ook de kans moet krijgen om te rouwen. Het is maar een gevoel, ik heb er absoluut geen verstand van.Joann, van harte gefeliciteerd meid.Goed, ik ga nog maar even thee zeten want we hebben morgenvroeg een afspraak in het ziekenhuis en als ik nu in slaap val word ik misschien niet op tijd wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst 24 april 2007 goeden morgen bibelle, als eerste fijn je te mogen lezen .twee na de dood van mij vader ben ik een beetje meer beginnen drinken , na de dood van mijn ma nog meer geen van beide overlijden heb ik door mijn drinken goed verwerkt , nu 2jaar later ben ik pas beginnen rouwen op een correcte nuchtere manier en ja het kan soms nog veel pijn doen maar ik verwerk het gelukkig nuchter .mieke fijn te lezen dat je gaat trouwen gewoon genieten van dag per dag meer hoeft er niet .joann proficiaat met je nuchterheid .knuffie fijn te lezen dat je terug thuis bent .ik heb een minder tijd gehad om op pc te zijn ,heb heel veel medische onderzoeken gehad die nu stilaan op zijn einde lopen , alles is naar het schijnt ok , en de dokter weet ook niet waar de vermoeidheid vandaan komt dus loslaten .ik probeer jullie wel te volgen maar het is niet altijd even makkelijk :-)ik wou jullie nogmaals herinneren aan de AA landdag te antwerpen op 5 mei , via internet is de informatie wel te vinden . groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden