Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Trusten Corinne en Ziza@ Ziza, ik ben bereid om hierover een gesprek met je aan te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 @Mieke,Afgesproken... stuur me maar een PBtje als je wilt...Welterusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 OK beste mensen,ik ga wat gezellige gedachten bij mekaar sprokkelen en lekker naar bedje toe.Allemaal welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 quote: Originally posted by: ZizaMieke , met alle respect je bent net 2 maanden nuchter... zet die 2 maanden eens weg tegen de tijd dat je gedronken hebt in je leven... en druk het eens uit in een percentage... met andere woorden wat is jouw ervaring met nuchter zijn ? Niet drinken veranderd niet zomaar heel je leven.... zeker niet op zo'n korte termijn...dat is mijn ervaring.. Wat weet je van Mr. Right ? Is hij een alkie of een verslaafde.... als dat het geval is zou ik maar zeker oppassen en nog een tijd wachten... Hoe goed ken je hem ? Velen van ons storten zich in relaties om te vluchten.... heb ik zelf ook gedaan... Wees voorzichtig en gun jezelf wat tijd om ervaring op te doen en jezelf te leren ontdekken... je bent pas begonnen... Wat als je terugvalt (en God moge het verhoeden) en weer gaat drinken... wat dan ? Heb je daar afspraken over met hem .. en als hij een alkie is en gaat zuipen wat ga jij doen dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden