CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Beste mensen,Heeft iemand van jullie een tip voor me?Vanmiddag had ik tussen 5 en 7 zo'n enorme trek dat ik de gedachte eraan op geen ene manier uit mijn hoofd kreeg, wat ik ook deed, probeerde te denken, het bleef maar op de voorgrond hangen. Ik heb het al eens eerder gehad, maar nu, peuh. Gelukkig dat ik die Refusal heb.Jullie hebben dat vast ook wel meegemaakt. Dus vandaar mijn adviesvraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Corinne, veel water drinken en afleiding zoeken, Maakt niet uit wat. wandelen, stofzuigen, tuinieren, iemand bellen, verzin maar wat. Je zult merken dat als het lukt je op iets anders te focussen de trek langzaam verdwijnt. En soms is de trek er maar even, ervaar het en bedenk je dat je niet meer wilt drinken, ook al heb je trek. Succes.Ik ga slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Ok bedankt en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Hallo Corinne,Tja dat gevoel ken ik maar al te goed.Gierende gekmakende trek.Ik ben regelmatig in bed gaan liggen en gaan slapen om die tijd maar te verdrijven.Ook heb ik die momenten ook nu nog steeds en het is best wel eng om dat samen met Refusal te hebben.Het kan niet en ja daar zullen we mee om moeten leren gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Hoi Mieke,Lees ik het nu goed dat je gaat trouwen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Hoi, Mieke,Ik kon nu niet naar bed toe gaan, 't was etenstijd. Anders duik ik inderdaad in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Mieke, meid proficiat. Je hebt het echt verdiend:moon:Knuffie, lieverd ik hoop dat je snel weer opknapt en lekker uitrusten.Franneke, knap 20 dagen en hopelijk horen we nog een keer wat van je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Hoi Mieke,Je bent Mr. Right tegengekomen in de detox 2 maanden geleden en nu ga je trouwen ?Waarom ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Ziza, ik denk om de PATSBOEM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Heuh, ja Ziza dat heb je goed gelezen.Het is voor het eerst dat ik nuchter een relatie ben aangegaan en er gaat een wereld voor me open.Ik wil en kan niet meer anders. Nuchter gelukkig zijn ...........en dat komt heel erg diep binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 @ Ziza,Ik ben ten huwelijk gevraagd ja dat klopt, maar we zijn nog niet getrouwd.Ik proef weerstand bij je vraag.Te snel? Te overhaast? Euforie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Mieke,Ziza kan het niet behappen. Zo plotseling het geluk op je te zien afkomen. Hij moet het even verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 @ Corinne,Ik begrijp dat je het heel moeilijk hebt / gehad.Het is een strijd het stoppen.Je kunt het jezelf alleen zo moeilijk en zo makkelijk maken als jezelf wilt.Zoals BamBam al zei : trek gaat over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Mieke , met alle respect je bent net 2 maanden nuchter... zet die 2 maanden eens weg tegen de tijd dat je gedronken hebt in je leven... en druk het eens uit in een percentage... met andere woorden wat is jouw ervaring met nuchter zijn ?Niet drinken veranderd niet zomaar heel je leven.... zeker niet op zo'n korte termijn...dat is mijn ervaring..Wat weet je van Mr. Right ? Is hij een alkie of een verslaafde.... als dat het geval is zou ik maar zeker oppassen en nog een tijd wachten... Hoe goed ken je hem ?Velen van ons storten zich in relaties om te vluchten.... heb ik zelf ook gedaan...Wees voorzichtig en gun jezelf wat tijd om ervaring op te doen en jezelf te leren ontdekken... je bent pas begonnen... Wat als je terugvalt (en God moge het verhoeden) en weer gaat drinken... wat dan ? Heb je daar afspraken over met hem .. en als hij een alkie is en gaat zuipen wat ga jij doen dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 @ Corinne,Lief dat je zo reageert, maar ik sta voor alle reacties open hoor! Ook die van Ziza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Mieke,De trek is overgegaan, hoor. Ik was alleen zo van het vechten en had er hoofdpijn van.Het hoort erbij bij het stoppen. En ik wil droog blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Lieve lieve Ziza,Ik ben heel erg blij met je bezorgdheid naar mij toe.Vind je het raar als ik je zeg dat wij geen alkies zijn maar verstopper drinkers?Ongelukkig geweest in ons leven en onze relatie?Het geluk hebben gevonden en het heerlijk vinden om dronken van geluk en liefde in elkaars armen te vallen?Een terugval zit er altijd in, maar dat geven we aan als die momenten van het trek hebben er zijn.Wij kiezen voor nuchter geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 CPAS,Ik heb zelf in een kliniek gezeten en daar vormden zich aardig wat paartjes die allemaal een match made in heaven waren volgens hen... allemaal zonder uitzondering zijn deze mensen weer gaan drinken en gebruiken... em opgebroken... ik ken zelfs nog een meisje dat nu een kindje heeft en alleen is want papa is out there... en dit is mijn ervarinh en wat ik ook van anderen weet...Met alle respect.. de kans dat Mr. Right ook daadwerkelijk Mr. Right is en dat je hem ook nog tegenkomt in een detox is hetzelfde dat Feyenoord dit jaar de landstitel wint...Een detox/kliniek is nu niet echt een plaats om je perfecte huwelijkspartner te ontdekken...mensen komen daar omdat ze ziek zijn , mentaal en geestelijk , en niet voor een vakantie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Corinne, probeer het los te laten en toe te geven dat je een andere levenswijze wilt.Koppijn...........ben je er zo mee bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 @ Ziza,Jij geloofd in de hogere macht,Ik geloof in liefde . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 @Mieke,Wat is liefde ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 @ Ziza,Liefde is voor mij puur genieten .Horen / zien en luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 ik ga slapen het is laat....welterusten allemaal....Mieke ... vraag eens aan meer mensen wat ze er van denken.... Vraag het eens aan Rudy.... of bij Tactus.... of je vertrouwenspersoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Ik ben er niet zo mee bezig. 't Is alleen zo met mij bezig, het wil me niet los laten, zo lijkt het dan. Maar er is niets verloren, deze slag had ik toch ook weer gewonnen. En zo ga ik door.En zo dadelijk ga ik naar bed, want het is alweer bijna half een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 @ Ziza, alleen mijn hart geeft toestemming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden