charlie Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Nou, ik moet wel bekennen dat ik ook meer ben gaan snoepen.........maar dat is van later zorg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Charlie,Snoep dan maar lekker door deze keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Marieke misschien zijn de koorleden niet gewend om begeleidt te worden en dat maakt hun onzeker.Ik begrijp uit je schrijven dat het koor met z'n allen éénstemmig zingt.Dat lijkt me eentonig.Ik denk dat juist door anders te begeleiden dan de melodie te spelen het geheel meer klank krijgt.Misschien is men wel jaloers op jou improvisatie talent.Maar ik mag niet invullen.Anderzijds gaat de groep voor het individu en zal de groep niet goed functioneren als leden gaan soleren ten koste van het geheel.Maak dus bespreekbaar waarom je dingen anders speelt.Marieke ik denk dat je er wel uit komt.Je neemt in ieder geval de moeite om aandacht te vragen voor je probleem en dat is al een grote stap vooruit.Ik wens je succes.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Weet je Anjo, mij wordt steeds een spiegel voorgehouden.Ik weet uit ervaring welk leed en strijd er achter de woorden en het verwerkingproces van deze vrouw schuil zijn gegaan voordat zij er openlijk lucht aan durfde geven.Daar is vertrouwen en moed voor nodig.En dat laat meniet onberoerd.Rudy.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Nee, heb nog geen behandelaar, moest ivm drukte nog even geduld hebben.Na mn nachtdienst ga ik altijd nog even de boodschappen doen (eten halen), maar ga wel op zoek naar een lekker sappie ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Ik vind inderdaad dat in een gezelligheidsvereniging geen hoge eisen aan één persoon gesteld moeten worden Marieke. Ik had uit je vorige stukje begrepen dat jij de muziek duidelijk anders speelt dan de anderen, daarom probeerde ik je duidelijk te maken waar de irritatie in kan zitten.Misschien heeft die andere vrouw wel gewoon moeite met het feit dat iedereen jou zo aardig vindt, terwijl jij de nieuwkomer bent? Ik weet niet, ik ken de situatie niet. Waarom vraag je haar woensdag niet gewoon wat haar probleem is? De bedoeling is toch dat jullie het allebei gezellig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Hoi,Het koor waar ik op zit, zit vol met amateurs en vrijwilligers.De dirigente en mijn vriendin die op de piano begeleid hebben allebei een afgeronde conservatorium opleiding en doen dit als vrijwilliger.Het koor zelf is multicultureel en gaan uit van een ROC dat zich met inburgering bezighoud.Het repertoire is dus bekende Nederlandse liedjes. De gewone volksliedje, bekende TV liedjes, liedjes van A.M.G. Schmdt. De meeste koorleden hebben dan ook weinig kennis van de theorie van muziek, maar vinden het leuk om op deze manier beter met Nederlands te kunnen omgaan.Af en toe treden we op. Ook maandagochtend (staat zelfs het Wilhelmus op 1 van de lijst, pfff).Het gaat er in eerste instantie om samen te zingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Heeeeeeeeeeee halloooooooo allemaal,Jippie ik ben blij dat ik er weer ben want ik miste jullie allemaal zo. Heb nogal een heftige week gehad, en zit nu te trillen van vermoeidheid maar ik houd de ogen op morgen gericht, want dan ben ik 18 maanden ADB.Ik ga eerst even eten maken de gassies rammelen en dan meld ik me weer.Knuffels voor iedereen en een warme zonnegroet,Houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Hoi Houtje, welkom terug!!!En morgen al 18 mnd ADB, PROFICIAT!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Houtje,En ik maar denken, die is lekker met vakantie.Morgen dus een feestje. Is niet niks 18 mdn adb.Je hebt straks vast veel te vertellen, en natuurlijk heel wat bij te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Nou Corinne,Mijn leven is één aaneengesloten vakantie .Heb net heerlijk patatjes gegeten, wég met dat schuldgevoel over verse groentes, allemaal een vitaminepil erachter aan. Ik heb wel redelijk tussendoor bijgelezen maar dat is toch anders. Ik zie dat er opeens veel nieuwe mensen zijn, het is voor hun misschien ook wel fijn dat er een ouwe ADB-er tussen zit. Ik ben nog niet zo ver als Ziza (19 of 20 maanden?) maar ik heb het samen met Tactus helemaal op eigen kracht gedaan. Kort gezegd: ik zou de steun van de AA ook wel willen hebben maar ja ik schijt 7 kleuren onweer om er heen te gaan, ik woon in een dorp waar iedereen elkaar kent. Ik heb vandaag een zeer pittige dag gehad, en vrijdag blijft altijd het moeilijkst.Maar nu heb ik gegeten dus is het over fijn hè? Dalijk nog een ijsje toe, mmmmm.Ik heb het hele huis gebarricadeerd met jaloezieën en gordijnen en dan blijft het redelijk goed te doen met die zon, want hij schijnt altijd wel érgens naar binnen.Houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Dank je Anna voor je advies, je hebt gelijk :light: ik was niet zo slim . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Houtje,Wij eten op vrijdag ook altijd van de Chinese snackbar. Hebben we ook net op en man en kinderen zijn een ijsje halen bij de ijssalon.Ik ga ook niet naar een praatgroep. Ik klap toch dicht in groepen en ga 's avonds niet graag de deur uit. En aan zoiets ga je je dan verplicht voelen. Nee, dank je, ik vind dit forum prima voor mij.Zondag gaan we naar de jongste zus van mijn man, zien we die ook weer eens.Ik zal het weekend wel weer doorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 dag allemaal,de verrassing van latman is wel heel apart: op weg naar mij heeft hij de lease-auto van zijn werk geparkeerd op het erf bij een vriend, die een camper voor hem klaar had gezet. tot dinsdagmorgen mogen we hem gebruiken. jippie! latman is vanavond om tien uur hier, dan wil hij direkt nog weg, hij heeft al met een camping in duitsland gebeld, we kunnen daar tot middernacht aankomen.dat betekent dus 3 1/2 dag zonder forum, want de computer kan niet mee. ik ga genieten. nu gauw de vaat en de plantjes doen, opruimen en inpakken wat ik mee wil nemen, daarna kom ik nog wel even gedag zeggen. tot later, dus, bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Wij hebben overheerlijke pizza's uit de vriezer op, rijk belegd met tomatenprut en kaas, dus de noodzakelijke vitaminen zitten er ook weer in.Ik moet bekennen dat ik op vrijdag vrijwel nooit zin heb om uitgebreid te koken, dus eten we 3 van de 5 vrijdagen pizza's, en de overige vrijdagen patat met frikandellen of kroketten of broodjes shoarma. Kortom, op vrijdag eten we altijd lekker (aldus de jongens).Zometeen begint mijn wekelijkse televisie-avondje. Ik denk alleen dat ik tussendoor nog even taxi-chauffeur ga spelen, dus ik moet nog even rustig aan doen met de Rivella.Allemaal een fijne vrijdagavond, en geniet van je extra lange weekend. Ga ik zeer beslist ook doen. Voor wie het nog niet wist, ik ben altijd zéééééééééér blij dat het weekend is. En sinds ik te aller tijde taxi kan spelen geniet ik er nóg meer van. Ik neem nog een groot koel glas water, neem er ook maar een van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Bibelle,Dat wordt een fijn weekend, zo te horen.Ik wens jullie alvast veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Anna,Meer mensen doen dat, en al de kinderen die ik ken vinden de maaltijd op die dag de lekkerste van de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 ik zie een camper voor het stoplicht staan, hij zal zo wel hier zijn! tijd dus om af te sluiten en uit te loggen, ik wens jullie allemaal een goed, lang en droog weeken toe! tot dinsdagmorgen. van bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Bibelle,Van 't zelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Beste mensen,Kijkt iemand ook nog even naar het draadje van Bas. De opname ging niet door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Tja, ik heb weinig aan jullie verhaal aan Bas toe te voegen.... allemaal ware woorden gesproken en verwezen naar de juiste instanties.....Ik verklaar de dag voor gesloten en ga naar bed !!! Wou ik al om 2100 uur en het is toch 2300 geworden, zat naar onze Kroonprins te kijken + Pauw en Witteman erachteraan.Welterusten en óp naar een rustig weekend ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Welterusten Houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Welterusten Houtje. Rustig zal het morgen vast niet zijn bij de C100.000.Maar daarna maken we er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Allemaal een fijne avond verder en houdt het droog, morgen weer een nieuwe dag.Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Welterusten allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden