sneeuwwitje Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Knuffie, ontzettend fijn, dat je weer gezond bent en knap dat je ondanks alles al 4 maanden ADB bent.Houtje, 18 maanden, Marieke 5 maanden, Kanjers zijn jullie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Ik heb ontzettende shitdagen achter de rug en als klap op de vuurpijl maak ik afgelopen vrijdag bij de accupuncturist ook nog wat mee, wat me helemaal uit me doen heeft gebracht.Hij zei, dat ik er ontzettend goed uit zag en dat hij mij een hele mooie vrouw vond. de mooiste vrouw die hij in de praktijk had. Hij zei: het is misschien maar goed dat we getrouwd zijn, anders was er vast wat moois tussen ons ontstaan. Poehhhh"s avonds had ik verjaardag en ik had mijn man niets verteld. De hele tijd dacht ik als ik dit vertel, dan gaat hij door het lint. Natuurlijk heb ik toen bier gedronken. Ja echt balen, was voor het eerst meer dan 2 weken ADB. Ik heb het toen ik thuis kwam wel aan mijn man verteld. Nu mag ik niet meer naar de accupunctuur. De laatse weken moest ik ook altijd mijn bh uitdoen, anders kon hij de naalden niet goed prikken. Heb ik weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Hoi allemaal,Ik heb een gezellige dag gehad. Mijn zus is met haar gezin op bezoek geweest, we hebben lekker bijgepraat, de kinderen (allemaal van dezelfde leeftijd) hebben zich onder elkaar ook goed geamuseerd geloof. En wat het belangrijkste is, de fles wijn, die fles die ik gisteren gekocht had en waar ik de hele avond van de weeromstuit toch aan heb zitten denken, die fles is half opgegaan. Mijn zus heeft twee glazen wijn gedronken, en glas is omgegaan omdat mijn hond iets te hard tegen de tuintafel stootte, en het restant heb ik zodra ze weg waren door de gootsteen gekieperd. No big deal, zul je misschien denken, als je bedenkt dat ik al bijna 9 maanden droog sta.Voor mij wel een big deal uiteindelijk. Gisteren heeft die fles me de hele dag in de weg gelegen. De laatste keer dat ik twee glazen wijn heb gedronken was toen mijn zus ook op bezoek was, ik wilde haar niet alleen laten drinken. Ik ben beretrots dat ik de hele middag met plezier mijn spaatjes weggewerkt heb. Ze gingen er vier keer zo snel in als haar wijn, maar wat geeft het. En het heeft me niet eens moeite gekost, ik vond mijn Spa lekker. Dus ik ben zóóóóóóóóóó blij vanavond. Ik kan wel een dansje maken, want ik hoefde niet!Houtje, we gaan gewoon dag per dag verder, wat maakt het uit. Ik heb afgelopen week mijn half jaarlijst ingevuld en weer een pluim gekregen. En net als een half jaar geleden was ik er blij mee, net als een klein kind. Ik ben eigenlijk ook nog een klein kind, dat aan het opgroeien is, dat per dag, stukje bij beetje, en ik ben ontzettend blij en trots omdat ik groei.Dat kun jij ook zijn Stien. Je laat dat eerste glas staan, en na een paar maanden begin je te merken dat je verandert. Soms is dat ontzettend moeilijk en pijnlijk en weet je niet waar je naar toe gaat of naar toe moet. Maar soms merk je dat je ineens dingen kunt die je daarvoor niet kon, dat je soms ineens niet bang meer bent, dat je helder na kunt denken en dat je dingen van een week of twee weken geleden nog weet, zodat je niet meer zomaar voor de gek gehouden kunt worden.En mensen, dat voelt toch zo ongelooflijk heeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrlijkkkkk!Maak er een fijne avond van, doe ik ook, en ik heb lekker geen druppel wijn meer in huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Ik had vrijdag gauw hier het hele verhaal verteld, maar toen kwam mijn man boven en die had ik nog niets verteld, dus had ik het bericht snel geannuleerd. Daarna zijn we naar de verjaardag gegaan.Wel jammer, anders had ik hier mijn ei even kwijt gekund en was ik ws. niet gaan drinken.Het is ook geen excuus om te gaan drinken, maar ik kon de hele avond aan niets anders denken, wel zeggen, niet zeggen, wel weer naar de accupunctuur gaan, niet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 O jee Marion, wat spijt me dat voor jou. Je had zoveel baat bij die acupunctuur, dat het nou op zo'n manier verpest moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Anna, fijn dat je zo'n fijne dag hebt gehad en ik kan me voorstellen dat je een vreugdedansje kunt maken. Je hebt het toch maar weer gered. Ik voel me gewoon een mislukkeling tussen al die kanjers hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Ja, Anna er staat een afspraak voor donderdag, maar lijkt me beter om niet te gaan.Later dacht ik, zou die een grapje hebben gemaakt. Maar zulke grapjes maak je niet.Ik dacht altijd dat ik adrem was, maar ik wist toen niet wat ik zeggen moest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Niet zo negatief over jezelf denken Marion, jouw tijd komt ook weer.Je hebt gelijk vind ik, over zulke dingen maak je geen grapjes. Ik zou ook niet geweten hebben waar ik het zoeken moest, als mij dit overkomen was. Ik vind dit echt verschrikkelijk rot voor jou, zeker omdat je net zo goed ging.Natuurlijk kun je een andere acupuncturist zoeken, maar ik denk dat je toch een tijd een raar gevoel erbij zult blijven houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Marion; da's nou echt bálen zeg. Zo zie je hoe belangrijk het kan zijn om hier van je af te kunnen schrijven. Anna; heerlijk dat het een fijne dag is geweest en dat je direkt ook afstand heb genomen van de fles.En natuurlijk kan ik dat ook hoor!! De tijd zal het leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Stien , je hebt tot nu toe al bewezen dat je het kunt!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Marieke, gefeliciteerd dat je caravan verkocht is. Wil je zelf dat contract opstellen? Ik zou iemand die daar verstand van heeft vragen te helpen, om niet het risico te lopen dat er iets verkeerd gaat. Misschien kun je bij je bank wel om advies vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 29 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Allemaal bedankt voor jullie opstekers!!Heb vandaag ook heerlijk geslapen sinds lange tijd, vandaar nu pas mn reactie, heb ook geen tijd meer om individueel te gaan reageren omdat ik zo weer weg moet, maar wil iedereen die het moeilijk heeft of de mist ingegaan sterkte wensen. Alles gaat nu eenmaal met vallen en opstaan! Toen ik het boek "help ik (ver)zuip" aan het lezen was, heb ik dat toendertijd ook gedaan met een fles port erbij, zo leuk aantrekkelijk geschreven vond ik het.....Zo zie je maar weeer, de een reageert ergens zó op, de ander weer anders.Fijne avond nog en tot morgen!!! En voor straks welterusten, ik zal aan jullie denken vannacht!!Liefs, Charlie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 SW,Sorry maar volgens mij mis ik hier wat. Ik lees een soort schuldgevoel maar dat kan gewoon aan mij liggen. Die man is gewoon behoorlijk buiten zijn boekje gegaan en volgens mij heb jij daar absoluut geen aandeel in. En nu is je man boos op jou omdat een andere man jou mooi vind? Of had je dat gelijk thuismoeten melden?Het is rot voor je dat iemand zijn positie misbruikt of probeert te misbruiken. Het is dus gewoon een E%$^32! En daar heb jij echt geen aandeel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Hoi, mensen,Voor ik het draadje vanaf 7 uur ga bijlezen, Bas zijn moeder is nu opgenomen. Kijk maar even op zijn eigen draadje.Hij is nu wel erg moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Anjo, ik heb daar ook zeker geen aandeel aan, want ik ben abso;uut niet het type vrouw, wat daar op uit is,maar ik heb een hele jaloerse man, waarschijnlijk komt het omdat hij door zijn ex is bedrogen. Ik weet het niet.Op de een of andere manier trek ik bepaalde mannen aan,zonder dat ik me daarvan bewust ben,want ik ben in mijn leven ook al 6 keer aangerand. Ik heb altijd geluk gehad, dat er iemand aan kwam en dat ik een harde stem had. Maar toen was ik nog jong, dit verwacht je niet meer als je 53 jaar bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Hoi Sneeuwwitje,Heb je duidelijk te kennen gegeven aan die man dat je geen interesse hebt ? En dat je zijn avances niet op prijs stelt ? Gr.Ziza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 He Marieke,5 maanden alweer! Wat een ontzettend fijn gevoel moet dat zijn.Fijn dat je iemand hebt gevonden voor je caravan, niet zelf gaan opstellen dat contract.Wij hebben wel eens onze flat verhuurd tijdens verblijf in het buitenland en bij thuiskomst bleef die huurder zitten waar die zat.Oke, dat was in Engeland en dat is nu eenmaal een vreemd land, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Ziza,Nee, dat heb ik niet gedaan. Ik zat met mijn mond vol tanden, Ik zei alleen: Nou ja.....Had ik dat maar gedaan, maar dat is achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Marion,Wat erg vind ik dat. Kunnen mannen dat nou gewoon eens niet laten, altijd aan vrouwen zitten, vrouwen willen bezitten.Jammer dat je niet de kans kreeg het even van je af te schrijven, had je die biertjes laten staan.Nog meer jammer dat je man dan boos wordt op jou. Die acupunturist maakte toch avances, jij niet.Maar, goed, ik zou een officiële klacht indienen tegen die man. Hij is zijn beroep niet waardig. Hij is toch vast bij e.o.a. beroepsgroep aangesloten? Maak er maar werkt van, als hij dat bij jou flikt, dan flikt ie dat vast ook wel bij andere vrouwelijke patiënten.Als je bij het afbellen van de afspraak een ander aan de lijn krijgt, dan geef je ook maar meteen de reden van afbellen door.Sorry, ik zit me hier boos te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Neeeeeee Ziza,Dat kan je niet menen!!!!Ik weet dat het moeilijk is om te begrijpen maar sommige mannen hebben een gigantische plaat voor hun kop. Een van de redenen dat ik er geen hol meer aan vindt om te gaan stappen.Mannen met een gebreide trui aan met een hondje erop die erop staan om je te vertellen over de riolering die ze aan het aanleggen zijn op hun camping.Gaap! Of die je schatje gaan noemen.Geloof me ik ben echt heel erg duidelijk, altijd beleefd maar HEEL ERG duidelijk.Aanranding en verkrachting hebben niets te maken met sex maar alles met macht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 He, Anjo, ik ben niet de enige die me opwind naar die acupunturist. Jij bent ook boos op die vent.En op Ziza die er niks van snap (zijn stukje las ik net), zoals zoveel mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 SW, daar had ik dus geen antwoord op gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Ach Corinne, een beetje maar:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Ik zag de vraag van Ziza anders dan jullie misschien. Ik zag het meer uit belangstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Is aanranding en verkrachting echt macht?Is het meer van, haar wil ik bezitten???Ik heb daar eigenlijk nooit over nagedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden