CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Moesje,Ik heb die doc. nu maar afgezet.Ik hou niet zo van vechtpartijen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Ja Corinne, het gaat daar ook wel heftig moet ik zeggen......Tis daar ook wel heel erg!Sorry, was niet mijn bedoeling om je een rotgevoel te gevendoor over die uitzending te beginnen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Moesje,Je bezorgt mij helemaal geen rotgevoel. Hoe kom je erbij?Ik had gedacht dat het een ander soortig programma zou zijn.Diepgaander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Marieke, de gremlins zijn nu wel gekalmeerd gelukkig!!!Ga zo denk ik ook maar naar boven. Kids kunnen morgen de hele dag bij mn zusterecht en met nichtjes en neefje spelen. Dus kan het ook niet te laat maken.Blij dat ik afleiding heb gezocht! En hier heb geschreven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Gelukkig Corinne...ben af en toe zo'n onzekere muts!Trouwens ik dacht ook dat het een meer informatieve documentaire was, maar het heeft in ieder geval wel wat geholpen vanavond als je al die dronkenmannen en vrouwen zo rond ziet zwalken.liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Moesje,Ik zou mijn onzekerheid ook wel kwijt willen, of althans wat zelfverzerkerder willen overkomen.Ik ben goed, maar niemand wil het maar geloven. Ik kan dan ook niets verkopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Hoe bedoel je dat niemand dat wil geloven? En dat je niets kunt verkopen?Ik heb heel vaak dat mensen denken dat ik zelfverzekerd ben, maar ik heb het meer van binnen...Altijd maar twijfelen of mensen mij wel mogen en of ik het wel goed doe en bang anderen te kwetsen.Soms erg vermoeiend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Ach, ik denk maar een mensen zonder gebreken is een gebrekkig mens.Ik ben in ieder geval blij dat ik nu niet meer drink en dat ik me daarom een paar uur per dag niet happy voel, dat neem ik er maar bij. De rest van de dag ben ik heel erg blij.Ik hoop dat dat een keer van me af zal stralen.Ik wens je een goeie nachtrust toe, want ik ga nu zelf mijn bed opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Das een waar woord Corinne en ik weet zeker dat het van je zal afstralen!!Misschien stralen we dan wel een keer samen. Vanavond hebben we het in ieder geval allebei weer goed gedaan toch?Slaap lekker!!! en bedanktliefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden