Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 mei

Twan

Aanbevolen berichten

Gewoon het 1ste glas laten staan, Marion!!:D

Ik ga zo voor mn laatste nachtje, en dan is het voor het eerst sinds tijden dat ik dat ook droog ben doorgekomen. Voel me echt een stuk lekkerder hoor, zelfs mn broek gaat al afzakken:D , maar het blijft ook voor mij lonken hoor!!!

Ik ga gewoon extra naar mn dochter en kleinzoon toe, hahaha, en we zitten natuurlijk midden in de verbouwing/verhuizing, dus zat afleiding.
Jullie hebben allemaal lekker gegeten zeg, ik heb al 2 dagen niets op, behalve wat brood s'nachts, manlief moest werken en zit nu in een restaurant voor zn werk.......hahaha

Dus ik neem maar weer brood mee en een blikje soep én een zak M&m's:wacko:

Tot morgen allemaal, dan kan ik tenminste normaal meekletsen, moest tenslotte ook mn huiswerk nog doen voor hier!

Het is nog erg vroeg, maar voor straks allemaal welterusten en voor morgen allemaal gezond weer op!!!

Groetjes, Charlie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosie; Toch goed dat je bij jezelf verbetering opmerkt. Nog beter, dat je wat afstand neemt tot je schoonmoeder. Stress is en blijft nu eenmaal een grote valkuil.

Moesje; die huilbui op je werk, dat je alles zat bent en neerslachtigheid komt mij zeer bekend voor.
Niet lang (2 weken) geleden had ik ditzelfde op mijn werk en heb na mijn huilbui mijn jas gepakt en ben vertrokken. Ben twee weken thuisgebleven en ben weer aardig bijgedraaid.

Marion;dank je voor het zonnetje. Een andere psycholoog kan ook wel weer een heel andere insteek op je problematiek hebben en kan zeer verhelderend zijn.

Charlie en Corinne jullie laten duidelijk je doorzettings vermogen zien.
Laat je niet afschrikken voor wat je tegenkomt, laat het over je heen komen en bekijk het eerst rustig!

En wat hebben jullie weer smakelijk gegeten vanavond, kreeg er honger van bij het lezen ervan.
Nu dan nog maar even flink water innemen en een rijste knabbeltje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve forumvrienden,

Ik kom gewoon iedereen even gedag zeggen! Ik voel me goed op lichamelijk gebied en hoop dat dat zo blijft! Op emo-gebied gaat het even wat moeilijker maar daar sla ik me ook wel door!! Veel lieve groetjes van knuffie en natuurlijk een heel dikke knuffel voor allen die het nodig hebben!! Ik ben er misschien niet zoveel maar ik denk wel aan jullie!!
Tot morgen!!
knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Knuffie,

Bedankt dat je steeds aan ons denkt. Ik ben blij dat je goed herstelt en met de groetjes en knuffels.
Emotioneel komt het ook wel goed.
Alles heeft zijn tijd nodig.
Eigenlijk zou je knuffels van ons moeten krijgen.
Maar hier wat om in een vaasje te zetten.
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
Want ondanks wat je nu doorstaat, blijf je droog. Dat is knap.
Laat je wel verwennen door je omgeving. Daar heb je recht op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi corinne,

Een grote danke van mij!!! Ik zet de bloemekes in een vaasje en ben er heel blij mee! Ik vergeet jullie niet!! Ik kom soms even kijken maar heb het moeilijk om te reageren doordat ik met mn kopke vol zit, begrijp je? Toch vele knuffelkes van me en vele groetjes aan allen die me kennen! Enne..Droog blijf ik, dat heb ik beloofd!!!
Zoen van knuffie!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu ga ik nog de rest van m'n fanta uitdrinken en dan naar m'n bedje !! Morgen terug vroeg op voor m'n kleintjes en ik verwacht ook mail van iemand. Ik kan niet zoveel aan als vroeger, ben steeds heel erg uitgeput 's avonds maar ga ervoor en doe m'n best!! Slaapwel allemaal en tot morgen!!
Lieve groetjes aan Kohtje, Anna, Mick, Bambam, Marieke, Rufus, Mieke, Stien,Visje, Ferry, marion en allen die ik vegeten ben ... Sorry daarvoor!!
Lieve knuffel van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je ook droog blijft Knuffie. :present:

Een vol koppie hebben we allemaal wel volgens mij, dat hoort ook bij het ADB zijn. En jij hebt zoveel meegemaakt dat je koppie nog iets voller is dan dat van ons denk ik. Neem maar rustig de tijd ervoor, dat heb je gewoon nodig. Fijn dat je even laat weten hoe het met je is.

Ik ga mijn bed weer opzoeken. Morgen lekker weer vrij, van mij mogen ze vaker zo'n lang weekend organiseren.

Slaap wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...