Kate Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Ha ik loop alweer achter zie ik! Ik had je nog niet gezien Bibelle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Hoi Kate,Er zijn ook andere mogelijkheden om in retraite te gaan. Niet alleen in kloosters (je hoeft daarvoor niet gelovig te zijn), maar ook vanuit de yoga en shiatsu-wereld bestaan zulke mogelijkheden. Maar ja, ze leggen allemaal toch strenge regels op je dagritme.Maar eerlijk gezegd lokt het mij ook niet. Me onderwerpen aan een dagritme door een ander opgesteld, ik denk dat ik me opgesloten zou voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 @kate: je bezorgdheid ontroert me, omdat het wel een valkuil voor me is, maar door te gaan zonder ophouden; daar had ik vroeger drank bij nodig, nu nog wel behoorlijk wat koffie, dat gaat ook zo gemakkelijk in dit soort werk, overal staan altijd kannen met koffie klaar. thuis drink ik er alleen nog eentje (heel sterk) 's morgens om op gang te komen. de rest van de dag kruidenthee of caffeïne vrije koffie. maar op vergaderingen, bijeenkomsten, en bezoeken krijg ik ongemerkt toch nog (te) veel caffeïne binnen. maar daar stop ik wel mee als ik een jaar droog ben, één verslaving tegelijk aanpakken, en tegen die tijd weet ik misschien wel beter hoe ik met trek moet omgaan (hoop ik), en kan ik de lessen adb ook op cdb gaan toepassen.overigens: toen ik hier op het forum kwam wilde ik 50 dagen stoppen, weten jullie nog? op de begrafenis van mijn zusje was het die 50e dag, en had ik helemaal geen zin meer om nog te gaan drinken, omdat het geen zin had nog te drinken. nu ben ik al negen week droog, en praat ondertussen over volgend jaar. wat kan een mens toch veranderen in korte tijd. ik ben er zelf verbaasd over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Bibelle,Een goede verandering, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Zo, ook goededag!!!!Klein manneke is weer opgehaald, toch ook wel weer fijn hoor, ik was vergeten dat je met zo'n kleintje echt geen tel rust hebt!Maar wat een lieverd is het toch..............Gisteravond lag hij 8.15 uur in bedje en vanmorgen 9.30 werd ie pas wakker!!!!! Terwijl ik al vanaf 5 uur met gespitste oren lag te luisteren, haha.Heb net dus even een uurtje slaap ingehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Charlie,Een gelukkige, maar afgepeigerde, oma.Ik lees gewoon tussen de regels door dat je er enorm van genoten hebt. En dat je alweer uitkijkt naar de volgende logeerpartij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Oh, Charlie, wat moet je je gelukkig voelen met zo'n klein hummeltje, dat je je kleinkind mag noemen.Wie weet ligt het voor mij ook nog een keer in het verschiet, want mijn dochter is nu 32 en mijn zoon wordt 30.Zou wel heel leuk zijn om eens een keer een goed bericht te ontvangen.Kate, het klooster in??? Volgens mij zijn er ook wel andere manieren om te detoxen of te ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 avond iedereen , hier in belgie geven ze ook regen en dus ook gladheid .vandaag een leuke dag gehad ik ben eens naar nederland gereden naar sluis :-))het was er leuk en heel veel volk ik heb ook een c-1000 gezien , ik dacht dat er hier iemand over schreef nooit geweten over wat ze het hadden nu weet ik dat het een winkel is :-))mijn hoofdje zit nog vol van gisteren maar ik lees jullie eigenlijk het liefste en hiermee bedoel ik dat ik een enorm respect heb naar mensen welke zonder groepen en zo het presteren nuchter te blijven petje af voor jullie allemaal .ik vermoed dat mijn keuze ivm AA is omdat ik eigenlijk geen familie meer heb , ja een broertje in japan (is wel ver ) en deze mensen van mijn groep voel ik nu een beetje aan als familie en kennisen want die heb ik hier in belgie door de verhuis ook maar weinig .dag mensen groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 @blacky - fijn om mensen zo als je broertjes en zusjes te kunnen gaan zien. ik heb ook veel steun aan sommige mensen van mijn werk, nu mijn zusje er niet meer is. we belden elkaar veel, en als latman in zijn eigen stad was, dan bleef ik er ook vaak een nacht slapen. dat is voorbij...... maar als je goede vrienden hebt, dan helpt het wel. ik hoop dat jouw AA-familie lief voor je is, en een grote steun; het is je gegund, hoor! japan is ook wel erg ver, hè?liefs van bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 @charlie, wat vertederend dat je zo over je kleinkind schrijft, ik moet het nog even zonder doen, maar ik proef het genieten uit jouw berichtje. heerlijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Hoi Blacky,In de jaren 70 ben ik ook eens Sluis geweest, met mijn ouders, die wilden ook wel eens zien hoe die Hollandse sexwinkeltjes er uit zagen.Wat een sexartikelen hadden ze daar. Hadden we dat ook gezien. Ik vond vooral het stadje mooi.Tegenwoordig gaan mijn ouders er geregeld naar de vismarkt.Een C1000 heb ik ook nog niet van dichtbij gezien. Zal wel niet zo interessant zijn, gewoon een andere supermarkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 hin hi corinne , in de sexschops ben ik niet binnen geweest hoor :-))ben daar eigenlijk veel te verlegen voor ;-((al hoort het uiteraard ook bij het gewone leven vermoed ik ??lekkere hollandse kaas mee gebracht is vele lekkerder als deze in belgie :-))groetjes blacky ps je doet dat goed corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Blacky,Ik ben er vandaag niet helemaal bij.Wat doe ik goed??Wij hebben toen ook heel voorzichtig in de vitrines gekeken.Voor mijn ouders kopen wij ook altijd Hollandse kazen als we er naar toe gaan of zij naar ons komen. Flink stuk jonge (gras) kaas en een klein stukje komijnekaas (niet te veel, door die kunstgebitten).Van de andere kant brengen zij dan altijd Trappist Westmalle mee voor mijn man en spek met zwoerd en kalfsrol + hersensaus voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Corinne, hersensaus??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Ja, vertel Corinne, je maakt ons nieuwsgierig...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 adb zijn :-)))))))))))))))))groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Oh OH, Stien, Charlie,Hersensaus is een wat zurig smakende saus, wit van kleur met kruiden. Elke slager heeft zijn eigen recept.Vroeger, lang geleden werd door die saus ook gemalen kalfshersenen gedaan.Vandaar de naam.Waren jullie bang dat ik BSE krijg, of dachten jullie dat ik mijn grijze massa wilde aanvullen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Ik dacht aan een enorm hoog iq, maar nader inzien................het idee........BrrrrrrrrrrrrrrrrHelpt het bij ADB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Kom, kom Stien,. Hersenen zijn een delicatesse. En nee, ze zien er helemaal niet vies of zo uit.Met mijn IQ zit het wel goed. Hulp bij ADB, twijfelachtig Maar je vrolijkt me wel op.:$ Nee, ik ben niet gek, ik ben een vliegmachien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 corinne brrrroem, brrrrroem, als je maar niet over mijn huis vliegt, want daar zijn er al genoeg, en ik vind het niet leuk als je na een botsing op mijn balkonnetje landt met je parachute. daar is het te klein voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 gedverderrie, hersenen eten...............bbbrrrrrrr..............maar afijn, zo heb ik wel eens kikkerbilletjes op..(ook niet voor herhaling vatbaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Ik blijf wel thuis. 't Is fris, 't wordt donker, 't waait, 't gaat regenen, 'k heb geen vliegbrevet, 'k heb geen parachute, vallen is niet erg, maar bij 't neerkomen kun je je pijn doen. En ik heb een hekel aan overvliegende toeristen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 @corinne - gelukkig, ik had het naar gevonden als je hardhandig naar beneden was komen wapperen, je bent me te kostbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Hersensaus, dat klinkt echt niet smakelijk hoor:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 lijkt mij ook jakkiebah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden