Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Pff, net als Luxemburg en Frankrijk. Probeer maar een keer een plek te zoeken waar geen Nederlanders te vinden zijn.Excuseer voor mijn xenofobe opmerking... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Da's waar Rosie.Ik hou meer van de bloemenmarkt: móóóóóie blommen, twee bossen, vijf euro... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Amsterdam Frannie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Ik dacht ineens aan vroeger, toen bij ons thuis de viskramer nog langs kwam. Die riep zo'n dingen door een luidspreker. Klonk heel nasaal, dat 'HHAAAAAAAAAAAARING, VEEEEEEERSE TONG...' Ik word er zowaar melancholisch van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 @allemaal: ik lees me r*t, en er komt steeds meer bij, maar ik zit wel te schuddebuiken achter de computer. een goed einde van een emotionele dag, lekker evenontladen. ik ben op blz 9 met lezen, bij de bietjes en de kunstgebitten. ik geniet van jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Slaap lekker, Rosie! En vooral niet van eenden dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Hihi, truste Rosie.Ik moet ook naar bed, morgen weer vroeg op. Jammer, maar daarna is het weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Fijn dat je neef een leuke avond had, Bibelle.Ach, ik hoop dat Ziza toch weer terug komt. Ik heb toch ook dingen van hem geleerd. En wat mij betreft heeft hij gelijk; ik ben een dwarse alkie:DWat zijn er veel nieuwe vanavond. Leuk! Iedereen welkom, ik hoop dat jullie ook veel steun hebben aan het forum.Jee Wee, ja het is een %$#^ziekte. X heeft stage 4, longkanker. Niets meer aan te doen. Ik word behoorlijk geirriteerd als mensen zeggen dat ik moet hoop moed moet houden. Het enige wat ik weet is dat er verschillende vormen zijn en dat mits ze er vroeg bij zijn borstkanker niet het einde hoeft te zijn.Gezien alles wat er in je familie is gebeurd kan ik me voorstellen dat je bang bent. Fran, zo leer je nog eens wat! voor je het weet kan je ook Nederlands gaan gebruiken in je werk. Je was vanavond goed op dreef. Ook weer leuk, wat leven in de tent. Ik heb het idee dat Corinne de laatste paar weken de fakkel brandend heeft gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Ze hebben anders flinke achterpoten Frannie, eenden. Komt van al dat zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Hihi, Anna! Is dat ook niet een vreselijk 'fout' voorstel van jou, Amsterdam? Valt wel mee, Amsterdam, al zijn de fietsers daar levensgevaarlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yazz Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 WelterustenHeb alle 12 bladzijdes gelezen ben gebroken ga ook slapenlater Yazz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 @water: je hebt gelijk, en dat waardeer ik meer dan een mening over dwarse alkies. van de weeeromstuit wordt zelfs ik dwars, kun je nagaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Ik bedoel Fran, dat je in Amsterdam bijna geen Nederlander meer tegenkomt. Dus als je ergens naar toe wil waar je geen Nederlanders tegenkomt moet je daar zijn.Rosie, ik ben benieuwd of er morgen nog een reactie komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Bibelle, dan ben je verder gekomen dan ik. Geen doen meer vanavond.Nog gefeliciteerd met je neef, ik hoop dat jullie het nog gezellig hebben gehad.Lily, Quentie, Yazz en Sammy welkom op het forum jullie doen al gezellig mee!Ik hoop dat het voor jullie een steuntje in de rug zal zijn, doe er je voordeel mee.Rosie, ik heb gisteren nog geschreven hoor. Maar ja er zijn werkpaarden enluxepaarden is mij wel eens verteld. (niet boos worden, is maar een uit-drukking).Mensen ik ga nu echt te bed anders is het al morgen.Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Anjo, meid, ik doe niks anders dan Nederlands gebruiken in mijn werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Anna, Rosie, Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Anna, ik had 'em door, hoor! Daarom schreef ik ook dat je suggestie zo 'fout' was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Ik probeer hier het vuurtje zolang mogelijk aan te houden elke avond.Maar fakkelen, dat walmt zo, wordt het plafond zwart van de roet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Welterusten, Jazz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Slaap lekker, Rosie, voor je gaat stinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 @allemaal: hoera ik ben bijgelezen, al zullen mijn antwoorden wel een beetje op de hink-stap-sprong lijken. maar daar kom je wel ver mee, het olympisch record staat volgens mij ergens in de 18 meter.maar goed, morgen is er weer een nieuwe dag, met nieuwe kansen, dus ik ga maar eens opruimen en de spullen voor morgen klaar leggen. ik kom zo nog wel even welterusten zeggen.ben benieuwd of latman morgen plannen heeft voor het weekend, ik was te druk om zelf wat te verzinnnen. maar voor mij hoeft hij niet met de camper van zijn collega te komen voordat het weer wat beter is. mijn auto is vandaag 3x gewassen in heftige buien. wel zo goedkoop als ik niet door de wasstraat hoef. en zonder alcohol kom ik nog eens in goeden doen. eens kijken of ik andere leuke dwarse dingen kan gaan kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Slaap lekker Stien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Truste, heb fijne dromen allemaal.Niet over water (bedoel niet jou hoor Water) en natte voeten en zo, maar liever over een warm, kurkdroog strand, waar ik heerlijk in een hangmat tussen twee palmen hang te bungelen, en droom over droge dwarse alkies die een dansje doen van plezier.:heart::present:P.S. Oeps, Fran, had ik het weer verkeerd begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 @corinne: ik ben ook al over de 700 berichtjes, maar jij gaat zo snel; en heerlijk om je te lezen., ga ajb nog een flinke poos daarmee door, ik kijk er elke keer naar uit. naar jou, en naar de anderen.dus ook nog welkom aan al diegenen tegen wie ik nog geen welkom had gezegd; ik ben deze dagen een beetje de tel kwijt geraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Ik droom er voor jou ook wel een leuke kerel bij, Anna! Eentje met een jongere broer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden