water Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Jawel Ziza, het is ook jouw leven, jij bent ook een ***, want jij was ook verslaafd en weet dat je dat zult blijven ook al drink je niet meer. Net als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Pff, lig ik ff dwars en dan knijp jij 'em, Ziza. Denk maar een keer terug aan je commentaar op Koh toen hij hetzelfde deed...Koh de Vloh, jongen, ik hoop dat het goed met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 He Anna,Lachen is zeer gezond. Dat is wetenschappelijk bewezen. Eigenlijk zouden we het elke dag een half uur moeten uitschateren.We hebben het wel eens bij yoga gedaan. Dat lachen kwam moeizaam opgang, er was geen mop aan voorafgegaan, maar naarmate we lachgeluiden voortbrachten lagen we uiteindelijk ook echt allemaal in een deuk, we kwamen niet meer bij. Heerlijk ontspannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Slaap lekker, Rosie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Nou, ik heb daarnet keihard zitten lachen achter mijn laptop, dus ik heb mijn dagelijkse portie binnen.En ik moet bekennen dat ik dat iedere dag wel zou willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Helahola, Rosie!!!! HIER BLIJVEN, HOOR!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Gewoon doen, Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Ik kan niet lachen om niks, er moet wel een aanleiding zijn. Zoals gegeit en gezever op het forum.:DB):light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Rosie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Goede avond allemaal,Volgens mij is iedereen z'n schade aan het in halen, pffff....Valt niet mee als je nu nog uit je werk alles moet bijlezen.Maar blijkbaar hebben jullie lol, ben helemaal niet jaloers hoor Het breekt de spanning, maar ga nu maar even wat teruglezenalvorens te bed te gaan.Plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Nou Anna, ik vrees dat we te ver gegaan zijn, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Zou het? Het was vanavond toch weer even druk hoor. Ik heb het wel avonden anders meegemaakt de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Zeg, Anna, even iets helemaal anders: welke zij uit je onderschrift ben jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Ik geloof niet dat ik goed leiding kan geven, dus als dat voldoende is als antwoord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Vind je dat niet een beetje hooghartig van jezelf, Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Nee hoor Frannie, ik vind het juist erg bescheiden dat ik toegeef waarschijnlijk niet goed leiding te kunnen geven. En ik heb mezelf erg goed beheerst vandaag, ik ben namelijk nog net niet ontploft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Dan verdien jij een heuse struisvogel, meid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Niks, Rosie, als ik ff in Anna's plaats mag antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Rosie,ik weet zelf ook wel dat ik een alkie was, ben en blijf, en ik vind het niet erg om in een discussie "dwars" te liggen. Alleen Ziza's opmerking "gelukkig is het niet mijn leven" deed bij mij de deur dicht, want hij is geen spat beter of slechter dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Zo zo, er zijn 10 mensen ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Dankjewel, Water!Aap uit de mouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Water,een waarheid als een koe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Nou, van Ziza weet ik het niet, maar ik ben 1 meter 78... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Ja, zeg, ik voel me dom vanavond! Wat is NAP nu weer?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Nederlandse Algemene Persoonshoogte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden