Spring naar bijdragen

vrijdag 11 mei


bibelle

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kate,

Dank je :$
En 't bevalt zo goed dat ik daar een eeuwigheid mee door wil gaan. B) Nou, ja, dat is wel erg vervooruit kijken, met een halve eeuw zit ik toch al dicht bij de honderd. :P:)


Ik heb weliswaar niet gewerkt vandaag, maar mag ik straks ook even op de bank hangen, zonder kaarsjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kate,

Ja dat is fijn. Ik probeer niet boos te zijn omdat ik weet dat mijn schildklier een held is in aanpassen.
Er is wel eens voor geprikt en toe was de uitkomst negatief. Ik bedoel 17 jaar geleden. Nu wetende wat ik nu weet was hij zich hoogstwaarschijnlijk net aan het aanpassen.
Wat mij verdriet doet is dat ik in die tijd ben gaan drinken als zelfmedicatie. Een heleboel verdriet had voorkomen kunnen worden.
Gelukkig probeer ik zo min mogelijk in het verleden te leven.

Corinne,

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand pas na een maand gaat afkicken. Afkicken gebeurd als je lichaam ontgift dus gelijk als er minder alcohol in je lichaam komt dan het is gewend. De eerste keer had ik nergens last van, de tweede keer was heftig maar het komt gelijk nadat je gestopt bent.
Je trillen en beven komt dus van iets anders, ben je soms gespannen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben wel enigzins gespannen op een positieve manier. Maar ik had het ook erg warm. Misschien toch nog een opvlieger geweest. Kan wel de laatste is bibber/zweet vlieger is van dik 2 maanden geleden. Oei dan komt er vast nog een vriesvlieger achteraan binnenkort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan de tellingen niet volgen. Als je eerste ADB dag op de 10e is, Is je 1e maand dan ook op de 10e?
Of verschuiven de data's dan. Stomme vraag zeker, heb ik daar zoveel scholing voor genoten.
Maar viel me ineens op bij Marieke. En doordat ik bij Corinne een dag te vroeg feliciteerde.
Voor mezelf heb ik steeds de stopdatum in mijn hoofd en tel nu zo de maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...