knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ja, anna, het is me gelukt die griezeltjes te verslaan!! ben ik heel blij om!!Ik kom nu en dan even naar de pc piepen en kijk naar tv, het is idool vanavond en ik zie dat wel graag! Tot tijdens de reclame!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Kate,Dank je :$En 't bevalt zo goed dat ik daar een eeuwigheid mee door wil gaan. Nou, ja, dat is wel erg vervooruit kijken, met een halve eeuw zit ik toch al dicht bij de honderd. :)Ik heb weliswaar niet gewerkt vandaag, maar mag ik straks ook even op de bank hangen, zonder kaarsjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hoi Knuf,Maar je had er een de verkeerde kant opgeslagen, die kwam hier even zijn gram halen. Dat is 'm slecht bekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hoi Kate,Ja dat is fijn. Ik probeer niet boos te zijn omdat ik weet dat mijn schildklier een held is in aanpassen. Er is wel eens voor geprikt en toe was de uitkomst negatief. Ik bedoel 17 jaar geleden. Nu wetende wat ik nu weet was hij zich hoogstwaarschijnlijk net aan het aanpassen.Wat mij verdriet doet is dat ik in die tijd ben gaan drinken als zelfmedicatie. Een heleboel verdriet had voorkomen kunnen worden.Gelukkig probeer ik zo min mogelijk in het verleden te leven.Corinne,Ik heb nog nooit gehoord dat iemand pas na een maand gaat afkicken. Afkicken gebeurd als je lichaam ontgift dus gelijk als er minder alcohol in je lichaam komt dan het is gewend. De eerste keer had ik nergens last van, de tweede keer was heftig maar het komt gelijk nadat je gestopt bent. Je trillen en beven komt dus van iets anders, ben je soms gespannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ja ik ben wel enigzins gespannen op een positieve manier. Maar ik had het ook erg warm. Misschien toch nog een opvlieger geweest. Kan wel de laatste is bibber/zweet vlieger is van dik 2 maanden geleden. Oei dan komt er vast nog een vriesvlieger achteraan binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Oei sorry, corinne!! Was niet mijn bedoeling!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ach als ze in hun eentje komen, durven ze niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ik kan de tellingen niet volgen. Als je eerste ADB dag op de 10e is, Is je 1e maand dan ook op de 10e?Of verschuiven de data's dan. Stomme vraag zeker, heb ik daar zoveel scholing voor genoten.Maar viel me ineens op bij Marieke. En doordat ik bij Corinne een dag te vroeg feliciteerde.Voor mezelf heb ik steeds de stopdatum in mijn hoofd en tel nu zo de maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ja hoor, marieke, die griezeltjes zijn weg hier!! Ik heb ze weggejaagd door op het forum te komen, ze zagen alle steun en weg waren ze, hihi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Poe he, weer een lang draadje, morgenochtend zal ik het bijlezen!!!!Nu ga ik weer centjes verdienen, wil iedereen alvast een goede nacht zonder enge dromen toewensen en morgen gezond weer op!!Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Klopt toch Stien? Als je op de 10e gestopt bent, dan ben je op de 10e van de volgende maand 1 maand ADB. Enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Marieke,Leuk dat rooster.Waar heb je dat gekocht?Kan wel handig zijn.Die ene is al weer weg.Die had Knuffie naar me gemept per ongeluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hoi Stien.Is net als bij verjaardagen op de 11de april geboren, vier je 1 maand op de 11de mei zelfde tijd.Bij mij was dat 00.00 uur 's morgens.Dus jouw redenering is helemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Anna, het bolletje denkt door. Dat dacht ik ook, maar gaat niet voor iedereen dus op?Marieke, welke data houdt jij nu aan? Je maakt me in de war met de ADB datum onder je berichtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Nou Marieke, februari is de enige maand met 28 dagen. De overige maanden hebben 30 of 31 dagen, dus je bent iets te royaal voor jezelf geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hoi Charlie,En jij een goede, rustige nachtdienst toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Charlie, ik zal me proberen in te houden met schrijven. Rustige wacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Marieke,Ja dat doe je dan verkeerd.Behalve dan februari, als het geen schrikkeljaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Stien,Marieke is 5 maanden en een dag droog. Mooi he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Marieke, je liep al die tijd ongeveer één week voor op mij, maar zolangzamer hand wordt het verschil wel een maand als jij zo telt. Of ik moet jouw telling gaan proberen, schiet wel lekker op zo, hi,hi,hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Marieke is bijna 25 weken ADB. Ze is op een zondag begonnen met stoppen.Nu 173 dagen.pff. wat een rekenwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Marieke maakt huiswerk, hi,hi,hi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Vanaf 15 december sta ik droog en op 19 december het besluit genomen droog te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Marieke,Gewoon de kalender erbij pakken en elke zondag na de 10de december 2006 tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden