knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Neenee,niet slapen, na het bad moet ik dan eten klaarmaken en is het weer even druk tot de kleintjes naar bed zijn!! Dan nog alles opruimen, soms wat strijken en daarna eindelijk rustig in de zetel of aan de pc!! hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Stien,Ik haal jullie ook wel eens doorelkaar met die icoontjes.En het gaat allemaal lekker goed vandaag met mij. Ik heb alleen niet zoveel fut, dat komt omdat ik rond de middag uiteindelijk maar een pilletje heb genomen om mijn trillende en bevende lijf onder controle te krijgen (de eerste keer dat ik het heb sinds ik gestopt ben). En daar wordt ik een beetje duf van, maar tril en beef niet meer. Bevend en trillend kan ik geen zomen naaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Nu ben ik ermee weg!! Tot later en bedankt voor het helpen m'n gedachten te verzetten!!Nu weer terug naar het mama zijn!!Tot vanavond stien?Veel liefs en een knuffel van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuf, doe je best!Corinne, toch goed dat je het achter de hand hebt en dat het werkt. Hopelijk houd je hier niet al te lang last van. Ik ga even over op de koffie die moet de honger gevoelens stillen, ofwel zijn het trek gevoelens. Soms weet ik het verschil niet meer, maar het komt altijd wel om dezelfde tijd opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hop,Knuffie stapt vroijk op de fiets.Straks alle kindertjes thuis. Dat geeft weer leven.Lekker het weekeinde begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Francesca,Hoe vergaat het jouw bloemkool ondertussen.Komen er al babytjes uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ik dacht dat het een mannelijke bloemkool is Corinne, ze heeft er immers een date mee.Veel plezier Fran, en eet smakelijk. Laat je nog even weten hoe je hem klaargemaakt hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ja, Anna,Ik stonk er echt in, ik dacht dat ze er iets mee bedoelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Amaai Annaik ken wel het verschil tussen een Franse en Hollandse bloemkool, maar niet tussen een vrouwelijke en mannelijke bloemkool en ik heb erwat uitgekleedt in mijn leven.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Eetsmakelijk en sausje niet vergeten Fran..Gewoon voor het lekkere.Rudy.foutje......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Man is nu naar de Chinese snackbar.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ik zal terwijl jullie eten een verhaaltje vertellen.Ik liep onlangs over het platte land in de achterhoek te wandelen en ontdekte dat de boeren aldaar vanalles verzinnen om de toerist te lokken.Gedekte tafeltjes en stoeltjes met koffie en thee in de thermofles en koeken erbij, zomaar voor het pakken.Nadien wel eerlijk geld in het blikken koektrommeltje doen.Er was ook een boer die zich had gespecoaliseerd in het maken van ijs.Van de waterput een koeling gemaakt met daarin allerlei verschillende soorten ijs in plastic bakjesen lekkrrrrrrrrrrrr.Ook weer niet vergeten centjes in moeders koektrommeltje te doen en in het gasten boek te schrijven hoe het ijs heeft gesmaakt.Ik zag daar een koe helemaal alleen in de wei zitten kijken van hoe was het ook weer....eerst de achterste of eerst de voorste poten?Normaaal zijn koeien met meer in een weilend en kunnen dan van elkaar afkijken hoe ze moeten opstaan.Deze koe zag dat ik mijn wenkbrauwen fronste en begon van schaamte te blozen tot achter de oren en dat is best wel een afstand voor een koe.Van zwartbont was het ineens een roodbonte koe geworden en ik kreeg zo'n medelijden met het beest dat ik over de draad ben gestapt en er ter plekke een knuffelkoe van heb gemaakt.Knuffelen vinden koeien fijn en uit een mail die ik onlangs in mijn bus kreeg wist de boer (een eigenaar van koeien) mij te vertellen dat sinds dit voorval de koe 10 liter melk per dag méér gaf en dat ik, eens in de buurt, voor niets een ijsje mocht komen eten.Hoe wonderlijk kan het lopen in het leven..Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Rudy,Een leuk verhaaltje.knuffelkoe.mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hihi, knuffelkoe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Misschien iets voorjou in de tuin Knuffie..Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 ik zie aan de tijd boven de berichten dat ze nog niet is aangepast.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Rudy,Wat of wie is nog niet aangepast volgens de tijd. De knuffelkoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ik herinner me dat ik vroeger verhaaltjes verzon en vertelde als mijn kinderen naar bed moesten.Dus achteraf was het niet allemaal bagger.Maar meestal sliep ik eerder dan de kinderen.En nu ga ik voor mezelf zorgen anders is de avond voorbij voor ik er erg in heb.EEn gezellige avond met zijn allen..Rudy.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Corinne ik bedoel dat de tijd op het forum niet gelijk is aan de zomertijd.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Een knuffelkoe in m'n tuin, voordeel is geen gras meer afrijden, nadeel, hmm...koeievlaaien??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 een Limburgse koeievlaai....apart.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 waarom limburg, Rudy??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 koeievlaaien kun je in een emmer onder water zetten en dat water gebruik je dan voor de tuin.Rudy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 ik dacht dat vlaai iets typisch limburgs was.?Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden