stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuf, als ik op de koffie kom, bij nader inzien laat die limburgse vlaai maar zitten. Ga toch maar op dieet.Rudy, lief verhaaltje. Je kúnt het dus echt wel! Ik bedoel verhaaltje én wakkerblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ach zo, kan wel maar ik woon aan de totaal andere kant dus heb ik er geen zo'n idee van!! Hoe gaat alles nog met jou? lang geleden, hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 ik ben weg...tot laterRudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Stientje, ik zou wel erg ver moeten rijden om een vlaai in Limburg te halen, geef ik je wel een specialiteit van hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 het gaat goed Knuffie, nu en dan een oprisping uit het verleden, maar daar weet ik steeds beter mee om te gaan.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Tot de volgende, Rudy!groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Blij om te horen,Rudy! Vooral dat het er beter mee kunnen omgaan klinkt goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuffie de echte vlaai komt uit Limburg.Pas nog Maastricht aangedaan en werkelijk heerlijke vlaai gegeten.Iedereen kon het horen en zien.de slagroom zat in mijn wenkbrauwen.Gelukkig waren we met z'n tweeen.zij heeft altijd de zakdoekjes mee.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Vertel eens over die specialiteit Knuffie.Binnenkort krijg ik weer het nodige bezoek en dan is het wel zo aardig de mensen iets voor te schotelen wat ze niet kennen.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Rudy,Is je computerklok dan nog niet aangepast, want daar baseert de forumtijd zich op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 woon je aan de kust knuffie?Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuffie,Mits goed gedroogd, kun je die vlaaien nog gebruiken om een vuurtje te stoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hihi, moet een leuk zicht geweest zijn!!! Slagroom in je wenkbrauwen? Hier is Mazarinetaart een specialiteit, wordt warm opgediend met een bolletje ijs, heel lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 en een tuinhuisje van metsen..Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Rudy,Hoe eet jij dan vlaaien? Slagroom aan je wenkbrauwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ik woon in de Westhoek, op 6 km van de franse grens! Ik kan je wel die specialiteit opsturen want dat wordt in speciale blikken bewaard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 amaai dat klinkt lekkerKnuffiestuur mij het recept maar.Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Gelukkig is het ook een echt goed Limburgs gebruik een schaaltje slagroom op de tafel te zetten, en de vlaai zonder te serveren. Dan kan iedereen kiezen of men wel of geen slagroom op de vlaai wenst. Wel nodig ook, want volgens écht oud Limburgs gebruik eet men minimaal twee stukken vlaai als men op bezoek komt. En bij een verjaardag kom je er bijna niet onderuit om daar ook nog een stuk taart achteraan te eten.Dat laatste gebruik heb ik afgeschaft, onder het excuus dat mijn maag inmiddels dermate 'verhollandst' is dat hij dat niet meer kan bevatten. Ik ben derhalve slanker dan mijn zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 dat wordt dure taart aan verzendkosten.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuffie,Nederland grenst toch niet aan Frankrijk, of wel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Corinne, ik ben een belgje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Anna,Ik zal maar zorgen geen Limburgse vrienden te krijgen. Ik probeer altijd onder taart, vlaai of gebak uit te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Geen probleem, hoor, Rudy, als je wilt dat ik er opstuur stuur dan maar een pb'tje, ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuffie,Wat gezellig al die ex-landgenoten hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ooooooooooooh Anna mijn vlaai was helemaal verdwenen onder een wolk van slagroom.Wel echte slagroom, want er is verschil...Een tweede stuk had ik er niet meer bij gekund.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden