Spring naar bijdragen

Nog geen Korsakov!

Soothe

Aanbevolen berichten

Hallo. Net aangemeld en meteen maar er tegen aan. Ik weet niet of dit de juiste plaats is (ik bedoel ditjes, datjes)

Bij de aanmelding gaf ik aan, dat 40 jaar drinken (zuipen) zijn sporen nalaat. Hoewel iedereen hier weet wat drinken is, krijgt niet iedereen de zelfde klachten.
Ik sta nu vanaf afgelopen dinsdag (zes uur in de ochtend droog) Zegt weinig, is vaker voorgekomen! Een echte binge-drinker.

Bij de AA gelopen, nog steeds regelmatig de Jellinek aan huis. Drie keer op de crisis gelegen.Aan de monitor gelegen en het zou de SKUUL moeten worden.
Het zijn ook geen "gewone katers" meer, het is licht sterven, a bloody hell.

Mochten er op dit Forum ook nog "lichtere gevallen" zijn? Het sloopt aan alle kanten.
Ik trek een keer de medische encyclopedie open en dan zeur ik niet meer!!!

Polyneuropathie-erythema palmare-Licht lekkende hartklep en alles door de drank, Maar geen Korsakov, Misschien door de megadosis thiamine? Kan echter van de ene op de andere dag gebeuren.
Weinig zin om kwijlend door Amsterdam te lopen, dus er moet wat gebeuren(vul maar in)

Een ieder zal hier wel iets inherkennen! Ga jullie allen goed.Je hoort nog.

Groeten!!

We desire most what we ought not to have!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Soothe,

Nu heb je zelf een nieuwe draad aangemaakt. Je had moeten klikken op de dag van vandaag: zaterdag 12 mei.

Jij hebt je lichaam inderdaad zwaar behandeld. Ga je proberen helemaal te stoppen?
Ik moest wel eerdere pogingen om met mate te gaan drinken zijn mislukt. En weet helemaal niets drinken bevalt me heerlijk. Ik ben nu al een maand droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet weinig van een nieuwe draad! Maar ik ga het uitzoeken. Even zo goed bedankt. Ik zou zeggen hou vol.

Hier heb je een mooi Gezegde uit het BIG BOOK

Pity the heart that is slow to learn;
What the quick mind sees at every turn.

GROETJES.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bedoeld , dat je door borduurd op het thema van de dag. Een mens is nooit te oud om te leren.

Nog even dit , ik voel me ook beter zonder drank. Heb ook geen optie meer! En heb helemaal geen zin om een half jaar in de SKUUL te gaan. Maar het blijft tricky!
Nu ben ik hondse moe(de ontwenning) Ga woef uitlaten en naar bed. ADIOS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Soothe,

Inderdaad gewoon doorborduren. Ondertussen veranderen de onderwerpen wel. Soms komen er wel honderd voorwerpen voorbij.
We houden gewoon de dag bijelkaar.

Wandel ze met de hond en dan gezellig samen je mand in.

Slaap ze en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...