Soothe Geplaatst 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2007 Hallo Stien.Heb ik een rode roos verdiend, sterkt me wel. Maar wat een rot dag, alle kleur trekt uit mijn bestaan. Ik weet het : dopamine- vreugdecentrum, er moet in mijn kop een knappe mutatie hebben plaatsgevonden.Het punt is dat ik het echt niet wil,denk ik.Een halve liter wordt een binge van 5 dagen.Oke ik blijf hier steunzoeken.En aangezien ik een ervaringsdeskundige ben, kan ik ook nog wat zinvols inbrengen.Als ik vanavond een slok neem, trekt het wolkendek open, de sterren gaan flonkeren!Maar ikdoe het niet. Slik wel iets meer librium, dat moet maar even.groetjes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2007 Soothe,Pas je wel op met die Librium. Die moet je echt volgens voorschrift gebruiken. 't Is een gevaarlijk goedje, daat mag niet mee experimenteren.En als je nu een Librium kuur volgt, dan wil ik best geloven dat je de weg kwijt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2007 Sooth, hi,hi,hi. Je bent met recht de weg kwijt maar dan wel met het zoeken naar het juiste draadje. Maar je ziet je kan hier niet verloren gaan, je wordt in de gaten gehouden en gecorrigeerd door Corinne. Maakt mij niet uit hoor, ik vind je wel.Als jij die librium denkt nodig te hebben, gebruiken dan! Je bent er bekend mee dus weet je best hier mee om te gaan. Je hebt immers al een lange weg achter je en weet wanneer je het nodig hebt om deze moeilijke periode door te komen. Zolang je er maar geen alcohol bij gebruikt kan het je helpen.Ben je de hele dag alleen of heb je ook mensen om je heen?Dat kan nog wel eens een verschil maken. Je hebt ook een hond heb ik begrepen, dus die zul je ook nog wel even moeten uitlaten of kan een ander dit voor je doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2007 Hi.Ben eruit even een blinde vlek.Ja ik ben alleen. Frisse lucht doet me goed,Straks misschien even fietsen.Kijk ik was kwartaal drinker, toen week drinker. Op het laatst na drie-vier dagen. Ik ga wel 5dagen door.Had al dood horen te zijn! Moeder 90 Vader88 leven nog.Sterk ras!!Groetjes!Ga nu echt koffie maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden