sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Had je Gremlins Joann????Sorry had ik niet goed begrepen, maar gelukkig zijn ze weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Misschien houden ze wel van humor, maar niet van poezen.Als die Gremlins te dicht bij komen, dan worden die katten namelijk gevaarlijk, want een kat in het nauw maakt rare sprongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Marion, mooi laten staanals Tactus hier niet tegen kan zijn ze kleinzielig!Ja Corinne, die ellendelingen hadden zich bij mij verschanst, grrrrrrrrmaar tegen humor kunnen ze echt niet!Zo gauw je gaat lachen verdwijnen ze, alsof ze zich uitgelachen voelen!En dat is precies wat ik vanavond heb gedaan!Ha, mooi dat ik dat ook weer weet!(en dan moet ik weer denken aan die uitspraak" altijd blijven lachen, wat er ook gebeurt...altijd blijven lachen")Die heeft me altijd vreselijk geïrriteerd die uitspraak,maar voorlopig hou ik hem maar in ere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ik heb vanavond ook totaal geen Gremlins gezien. En wat is de tijd snel gegaan zeg, niet normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Joann,Durf jij dat 2de zinnetje laten staan, m.n. dat laatste woord??Misschien wordt die dan pisnijdig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ik heb ze vandaag weer genoeg bezig gehouden,morgen wil ik weer zonder hoor!Dus voor wie wil, gremlins in de aanbieding! Dames, fijne voortzetting nogik ga slapen, dan kunnen zeme ook niet langer plagen!Slaap lekker voor zo meteen of later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Corinne, pisnijdig is ook gevaarlijk hoor, want ik schreef laatst str@ntberoerd en toen kreeg ik een berisping van Tactus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Welterusten, nachtzustertje Joann, lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Tss Corinne,Tuurlijk laat ik dat staan!Als het ze niet bevalt halen ze het zelf maar weg!Ik wil best netjes zijn in mijn taalgebruik, maar ik ga echtniet elk woord op de weegschaal leggen hoor!Als het niet oke is, dan verwijderd de moderator het vanzelf, en krijgik een tik op mijn vingers..!So what!En nu ben ik echt pitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Joann, we kunnen nog wel even een slaapliedje voor je zingen:moon:Poesje Mauw, kom eens gauw........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 ik heb lekkere melk voor jouslaap ze Joann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 en voor mij, rijstebrij:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ik ga me klaarstomen om naar mijn nestje te gaan.Morgen is er weer een dag.Welk dier zullen we morgen centraal stellen?Slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ik ga ook slapen, welterusten allemaal.Twan, maak je er morgen een mooie dag van, met veel zon:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Hoe later op de avond, hoe schoner het volk:)Dames, ik heb me tranen in mn ogen zitten lachen om jullie poezepraat, heerlijk.Kan weer es niet slapen maar he what the heck, ik heb straks geen kater dus alles komt goed. Weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden