CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 We hebben hier wat met poezen, maar ja inderdaad hoe gaat het met je kat, Marieke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Corinne, dan heeft ze toch echt talent, of niet.Ik heb ooit een blauwe maandag gitaarles gehad, van de LOI.Tjonge, is aan mij niet besteed. Ik ben echt niet muzikaal.De enige noten, die aan mij besteed zijn, zijn borrelnootjes. ( hoe kan het ook anders)was woordje zijn vergeten:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Marieke, we zijn vandaag een beetje kattig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ik ben niet kattig, ik ben poeslies vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Corinne, hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Oh, dat is fijn Marieke.Vooral omdat het met die andere toen fout ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Sorry dat ik even weg was, mijn lieve poes viel in katzwijm voor me. Toen moest ik wel toegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Wat een poespas vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Een spreker wilde een groep alcoholisten voor eens en voor altijdduidelijk maken dat alcohol een verderfelijk kwaad is. Om zijnwoorden kracht bij te zetten, heeft hij twee glazen op het kathedervoor zich staan. Eentje gevuld met zuiver water en eentje gevuld metpure alcohol. Hij laat eerst een wormpje in het glas water vallen.Het zwemt wat rond en klimt vervolgens het glas uit. Daarna gooit hijhet wormpje in de alcohol. Voor ieders ogen lost het diertje geheelop! "Wat leert ons dit?" roept de spreker op pathetische toon.Klinkt er een vrolijke stem van achter uit de zaal: "Dat als jealcohol drinkt, je nooit last van wormpjes krijgt!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Corinne, geen kattenkwaad uithalen hé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ach mauwen kan ook, 't hoeft niet altijd geiten te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Charlie:DOh, vandaar dat kinderen wormpjes hebben, zij drinken geen alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Zo is dat Corinne, nu kun je ook nog de kat uit de boom kijken, dat wordt met een geit wel heel moeiljik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Charlie,Dat is een goeie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 ---Een poes gaat naar een bar en vraagt aan de barman: "Heb je een whisky?" Zegt de barman: "Nee, aan katten geven wij alleen melk. Maar waarom moet jij een whisky?", vraagt de barman "Ik wil een kater krijgen", zegt de poes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Mensen, ik ga lekker naar bed, zónder kater.......Welterusten voor strakjes en morgen gezond weer op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Maar met jullie gemiauw (?)zijn wel mooi mijn gremlins verdwenen!Ik heb heerlijk zitten lachen,al was het in het begin als een boerin met kiespijn!En ik ben blij dat ik niet dat wormpje van die professor bendie in een glas pure alcohol verdampt!(al zou het wel een goede goocheltruc zijn )Ik duik wel in dat glas water, kom ik tenminste weer boven drijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Charlie alweer:DLekker slapen, en niet de kat in het donker knijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Wees gerust hoor ik haal geen kattekwaad uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Charlie,Ja jij hebt regelmatig bardienst.Laat die kater maar zitten.Welterusten Charlie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Gelukkig maar Joann!!En we hebben het netjes gehouden toch????Tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ja, Joann, ik zit ook nog in tweestrijd of ik sommige berichtjes beter kan wissen, vooral die uitleg aan Corinne.Hopelijk heb je nu geen kiespijn meer, van al dat kattegejank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Oh JoannZaten die beesten bij jou, vandaar dat ik er geeneen gezien heb vandaag.En ze kunnen dus niet tegen humor. Slapjanussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Marion,Laat die uitleg staan. Stel dat ik het vergeet, dan kan ik het weer opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ach wat, ik haal geen berichtjes weg, dan had ik het maar niet moeten schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden