yazz Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Dank je MarionYazz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Marion,He he nu snap ik em.Vierkant kwartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yazz Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Dank je CorinneYazz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Charlie, hihihi, maar je belde gelukkig de dierenarts en niet de huisarts,Ik heb ook 9 jaar een kat(poes) gehad en ik kwam toen bij iemand die een hond had.Die hond was me aan het besnuffelen.Ik zei toe, ruik je mijn poesje?Ik had het gezegd en wilde wel gelijk door de grond zakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Hahahahahaha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Oh, jongens, dit gaat te ver, lijkt wel of we in de bar zitten.Laten we het maar "droge"humor noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ach ik zei wel eens een keer tegen mijn collega's: ik ga bij meneer x liggen.Begonnen ze toch te lachen, ik niks door. Ik wou natuurlijk zeggen : ik ga dit mij meneer x leggen.Kop als een rooie biet.Nog een mooie van de middelbare school. Onze docente Frans was een aardig doch kleine en spichtige vrous. Een jongen uit de klas moest het werkwoord s'aimer vervoegen.Hij begon: Je t'aime.Docente: Goh, dat heeft nu nog nooit een leerling tegen mij gezegd, dank je.Die jongen zag zo rood als zijn bloes.Het komende half uur kwam de les niet meer op gang en wij niet meer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Marion, Mag ik even bijkomen, ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Wie zei ook alweer dat je zonder de nodige alcohol geen plezier kunt hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ik zit hier in mijn uppie te grinniken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 en het mooie is dat we morgen nog weten waarover we lol gehad hebben!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Zo is het maar net Corinne, maar of het netjes is, is een tweede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ja, Charlie, dat dacht ik ook. Nu hebben we het gewoon over poesjes, anders hadden we morgen een kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Aan mij werd net gevraagd of ik zat te huilen. De tranen kwamen uit mijn ogen. Ik proestte het toen uit.Ik kon gewoon niet antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 ik heb hier een héél klein katertje................................rondlopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Miauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Yazz, niet weglopen hoor, omdat wij hier zitten te geiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Er stond bij ons vandaag in de krant, dat Tactus huisartsen gaat begeleiden.De meeste huisartsen zijn niet in staat om de beginselen te zien van een verslaving.Tactus wil nu speciale curssusen gaan geven aan huisartsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ga even wat drinken, heb een droge mond van het lachen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Hoi Marion,Dan krijgt mijn huisarts ontheffing, die stuurde me toch gelijk naar de verslavingszorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ja, Corinne, een goede huisarts is goud waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Marion,Ben ik met je eens, maar toch ben ik blij dat de huisartsenzorg in het basispakket zt.Ik bezit geen goud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Marieke, knapt je kat weer een beetje op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Kennelijk is de luchtvochtigheid te hoog, de zon niet krachtig genoeg, en waait de wind onvoldoende.Ik laat het vannacht allemaal lekker buiten hangen.Morgen is er een nieuwe dag, nieuwe wassen om te drogen.Mijn dochter heeft nu drie pianolessen gehad en ze speelt nu al beter dan ik. Voor mij balen, leuk voor haar.Mij vriendin zei het al dat ze talent heeft.En ik maar klooien op dat ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ja, Corinne waarom droogde jouw was niet. Het waaide best stevig.Of heb je de was nog in de wasmachine zitten, dan begrijp ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden