joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Whahwha Appeltje,nou dat is echt een freudiaanse verspreking he!Oei ben ik blij dat ik niet in die man zijn schoenen stond hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 OH, mijn berichtje van 22.00 uur wordt vast aangepast door Tactus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Stien,Dat was dan toch een leuk dagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Anna,Veel succes met het ordenen van de inhoud van je hoofd en ook een fijn droog weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Stien,Slaap lekker.Ze zeggen dat ochtendstond goud in de mond heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 He Charlie,Eindelijk een andere vrouw ontdekt die ook nooit strijkt.He he ik dacht echt dat ik de enige was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ik zie er de humor wel van in. Ik heb erzelf om zitten lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Marion,Volgens mij lag het hele gezelschap dubbel.Ik zie het voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Corinne, zo zie je maar weer waar vochtinbrengende crême al niet goed voor is. ( Oei wel een beetje dubbelzinnig), maar goed laat het toch maar staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Marion,Waarom zou Tactus dat aan moeten passen. 't Is opgesteld in heel correct Nederlands. Ik zie geen vloek of schunnig woord staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Marion,Ik begrijp jouw bericht van 22.26 niet. Er ontgaat me kennelijk iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Zo ging ik eens, voor de poesjes geboren waren en ik info nodig had, via Google naar www.jongepoesjes.nl....................waren niet de goeie."ik ben blij, zo blijdat mn neus van voren zit en niet opzij" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Anjo, Ik hoop echt voor je, dat je niet zo'n jeuk krijgt, men zegt altijd dat jeuk erger is dan pijn.Ik heb een keer infuus gehad waar ik hevige jeuk van kreeg, na een operatie. Echt verschrikkelijk, maar dan krijg je iets tegen de jeuk en ben je er zo weer vanaf.Het kan inderdaad ook van de stress komen en een ding is zeker, dat heb je wel op het moment.Ik hoop echt dat je binnenkort weer van je Popedeintje kunt genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Corinne, het ging over cosmetica...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yazz Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Hoi IedereenHet is me gelukt 5 uur bardienst gedraaid 200 bier getapt vele mixies stink nu naar de rook en bier het stinkt verschrikkelijk. Geen vragen gehad waarom ik alcoholische dranken afsloeg. De eerste biertjes waren toch wel aantrekkelijk maar na diverse glazen sisi zonder bubbels was de trek weer weg. Voel me goed na deze overwinning en blijf daarom gewoon bardienst draaien deze is om de zeven weken.Groetjes weer ik blijf jullie dagelijkse verhaaltjes volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Corinne, het maakt natuurlijk wel uit, of je de vochtinbrengede crême voor je voorhuid of je voorhoofd gebruikt, anders wordie wel héél vochtinbrengend. ( Kan dit wel hier, anders haal ik het weer weg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Goed zo Yazz!!!!! Gefeliciteerd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Charlie, mooie poezeplaatjes zeker op de site? Met het woord poes heb ik me ook een keer ontzettend versproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Hoi Charlie,En toen kreeg jij rooie wangetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 In alle soorten en maten, Marion! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yazz Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Dank je charlieYazz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Oh cosmetica. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Hartsikke goed Yazz, echt een overwinning:present:Zo zie je maar weer, waar een wil is, is een weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ja, zo belde ik ooit eens de dierenarts dat ik een afspraak voor mn zieke poesje wilde maken....:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Yazz,Knap van je om het dan droog te houden. En de stank die was je eraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden