moesje Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Maar ik zal zorgen dat ik VAENW te doen heb, woensdag......*typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Moesje,Zo zie je, wij denken allemaal dat je tussen de 30 en 35 bent omdat jij nog zo'n jonge kinderen hebt. Ben je al een veertiger. Ik was ook niet zo jong meer resp. 28 en 30. Ik ben nu 47,5 jaar jong.Getrouwde (en zeker lang getrouwde) mensen vormen een sterke minderheid. Ik kijk er inmiddels al niet meer van op als iemand zegt voor de 2de keer gescheiden te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Moesje,Ik ook (pakje van 25stuks), alleen sinds ik ADB rook ik wel minder, ik denk zo 17 st/dag.Ik dacht eerst te stoppen op Pasen met allebei, twee dagen door een hel. Fiasco. Ik werd alleen maar gek. De dinsdag erna gezopen als een tierelier. Woensdag 11 april alleen gestopt met alcohol en nog steeds alcoholvrij. Laat die sigaretten nog maar even roken tot hiermee door het ergste heen ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Moesje spreekt in afkortingen.Van Alles En Nog Wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Corinne,Tja Corinne wel grappig, dat er dan meteen gedacht wordt dat ik jonger ben,maar ach heeft ook wel wat....Als je drinkt rook je idd ook veel meer, dat heb ik zaterdagavond welgemerkt. Je hebt haast nog meer last van de hoeveelheid die je gerookthebt dan van de alcohol....Maar 25 per dag is ook niet mis, maar goed dat het nu ook iets mindergeworden is toch?Ja en allebei tegelijk is ook moeilijk, dat wilde ik eerst ook, maar jadat is misschien ook wel teveel van het goede.Voordeel bij mij is, als ik niet rook, de alcohol mij ook niet meer zo smaakt.oeps sorry....mn dochtertje komt beneden, is bang en heeft weer pijn in de beentjes,mijn plicht roept. Moet even haar beentjes masseren.Sorry, ik zeg alvast welterusten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Moesje,Welterusten.Tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Hèhè Ik heb het gevonden hoor, kan ik niet uitstaan het was Blacky.Ik zal haar een Pb-tje sturen met de link.Voor zo allemaal wltrstn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Houtje,Dapper hoor dat je dat helemaal gaan terugzoeken bent. En het nog gevonden ook.Knap.Even de vaatwasser aanzetten.Ik kom zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 avond houtje , ik heb hier deze namiddag een vraagt gestelt ivm een psyhiater of psyholoog heb jij dat progamma ook gezien ??groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 @marieke:Ja, we gaan nog steeds bijna gelijk op.... ja wat goed he? Goed dat jij ook zo lekker gaat...Welterusten allemaal en dank je wel voor al de felicitaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 hoi corinne , sinds ik niet meer drink rook ik het dubbele ;-((maar heb sinds een poosje het perfecte land om mijn sigaretten te gaan halen lang leve nederland :-))groetjes blacky ps momentel ook geen behoefte om te stoppen met roken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 wie zoekt die vindt :-))sorry houtje ;-((groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Blacky,Hoe verschillend mensen zijn.Komt bij ws. omdat ik op een plek rookte, las en dronk nl. in de keuken onder dampkap.En als ik dan ging drinken, ging ik ook roken, en dronk er nog een en nog een alles onder het genot van een sigaretjes. En nu lees ik ook op andere plekken in huis. En rook nog steeds onder de dampkap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Mensen,het is ongebruikelijk voor mij, maar ik ga naar bed. Ik moet er morgen vroeg uit en ik heb een loeiende koppijn.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden