CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Charlie,Mijn migraine is gezakt en ik heb nu alleen nog een lam gevoel in mijn hoofd. Dat betekent dat ik morgen weer fit op kan, en dat is nodig. Weer zo'n gevulde dag.Sinds ik in de WW zit, lijkt het meer alsof ik full time werk. Werk zonder enige struktuur nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Trouwens nog welterusten Charlie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Wat bedoel je Moesje?Ik kan je even niet volgen over dat hart luchten.ps ik heb je een pbtje gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Was een bananen grap Charlie.Toch raar want ik heb nu al een tijdje trek in een banaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Corinne,Je was uitgelogd, dus ik dacht dat er iets met je was vandaar....Heb je pbtje ontvangen!Eet nou maar geen banaan, anders lig je straks met je ogen open in bed:$en kun je niet slapen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 verkeerde icoontje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Corinne,Ik ga lekker slapen.....see you tomorrow!Zoete dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Beter dat ik de schillen niet laat slingeren, anders glij ik nog uit.Mijn schouder is nu net helemaal genezen verklaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Weterusten Moesje, Wat ik ga zo ook naar bed.En succes met je het stoppen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Ja dank je Corinne,Moet goedkomen.Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 hai anjo hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 hai joan, ook nog laat op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 Ja, kan niet slapenheb giga buikpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 Lang niet gezien Cato,hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 ja best wel goed en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 Het gaat nu weer goed met meAl gaat het de enedag beter dan de andere,maar ADB ben ik nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 oke goed van je hoor.ik ben hier ontzettend lang niet geweest en weet ook verder niets over iedereen.maar ben blij te horen dat het goed met je gaatzit de oude garde hier nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 Eh, Jawel er zijn er nog wel een aantal Anna, Ferry, Marieke44, sneeuwwitje schrijven regelmatig nogBambam, Mick af en toe Houtje ken je ook nogVerder veel nieuwe mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 IK hoop dat het wel goedkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 Oeps Anjo, dat klinkt niet echt happyBen blij dat je weer boven water bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 hai anjo, hoe gaat het met jou dan tegenwoordig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 Dames ik wens jullie nog een gezellige voortzetting,ik ga proberen of ik kan slapen!Weltrusten voor strakstot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 Hehe, nou het duurde ff maar er ging iets mis. Volgens mij zijn jullie allebei naar bed en wat je gelijk hebt; het is echt geen tijd meer om op te zijn hihi.In ieder geval, ik hoop dat het goed gaat met jullie allen, met mij in ieder geval wel.Hartelijke groetjes en wellicht tot hoors,Cato Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2007 verplaatst naar woensdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden