CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Moesje,Met heel gevoelig, bedoel je heel eufemistisch te zeggen, dat je dan hele lange tenen krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hoi water,Danke, en ja ik print een eigen gemaakt diploma uit en hang het boven m'n pc!!! Die lege wijnfles is een probleem want dat is hier niet meer te vinden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Nee Corinne, ik kan niet n de toekomst kijken, maar ik vul bv om 12 uur s'middags alvast voor de hele dag in, is voor mij ook een extra stimulans......Wel een goeie trouwens van je, om die opdrachten in Word te doen......zover had ik nog niet gedacht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Knuffie,Gefeliciteerd!Je blijft ons toch nog wel gezelschap houden als gediplomeerde ervaringsdeskundige?Ik ben nu bij de opdracht beslissingen.Prof. Knuffie van mijn een dikke knuffel.:musicnote:En welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 En nu ga ik slapen, vroeger was ik hier een nachtzustertje maar door het stoppen met alco en het veranderen van m'n leven ben ik nu 's avonds op natuurlijke wijze moe!!!Slaapwel en veel moed en sterkte voor allen die het nodig hebben!!Knuffel van knuffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Knuffie, hartstikke goed, gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Knuffie, ja en de verandering is alleen maar ten goede geweest van jezelf!!!En je gezinnetje uiteraard!Corinne,Nou lange tenen ook wel, maar dat is eerder een gevolg van je gevoeligheid....Gewoon bang dat je minder bent, opmerkingen verkeerd intepreteren, achterdochtig....ja, niet leuk hoor!Ik denk dat ik neig naar HSP, heb wel eens zo´n test gedaan.Nu ben ik gewoon gevoelig, maar zonder tabletje is dat wel heel erg ja.En het vervelende is, het gebeurt me gewoon, ook al wil ik het niet. En dan ga jehelemaal in een cirkeltje lopen, vandaar dat dit voor mij een prima middel is om`normaal`te functioneren.Ja Chocolade zit ook wat in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hihi corinne,Ja hoor, ik schrijf niet meer zoveel als vroeger maar ik ben er wel, al is het dan soms op de achtergrond!!Het lukt jou ook, daar ben ik zeker van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Moesje,Wat is HSP? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hey Corinne, ik dacht al dat je niet meer reageerde....dat heb ik dan dus he....denk dan meteen dat ik misschien iets verkeerd heb gezegd...HSP is high sensitive person. Je kunt zo HSP intypen op google,dan vind je wel allerlei informatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Heel Stiekem Paaldansen, natuurlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Nou, wat scheelt het....................?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 hihi Charlie, een leuke.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 jij begon over bananen......hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Ach Marieke, dat gat kun je nog gebruiken om een kluis in te bouwen, schilderij ervoor en klaar.........Geintje hoor, slaap lekker strakjes en ik hoop dat je morgen een betere dag hebt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Ja Charlie, de humor erin houden he?= Heeeel belangrijk, dus gaan met die banaan....Marieke,Heb je na al dat gedoe niet soms zoiets van.....ach wat ik verhuis. Ik kan me helemaal voorstellen,dat je het op gegeven moment zoooo zat bent!Ik wens je in ieder geval vannacht en HOPELIJK rustige nacht toe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Corinne, hoe is het nu met je hoofdpijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Ja, ik ga ook maar naar bed, morgen weer een drukke dag......Welterusten en morgen gezond weer op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 hey Corinne,Is alles wel goed?Wel zeggen he, als er iets is, je weet je kunt je hart hier ook luchten he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Charlie, slaap lekker! Ik ga ook zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Charlie,Dat is niet waar. IK begon over bananen. Kijk maar van vorenafaan in dit draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Mijn verontschuldigingen, Corinne, hier, een om het goed te maken.En nu ben ik off.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Marieke,De tijd gaat van zichzelf al snel genoeg hoor! Moet je echt niet voor gaan lopen. Of verlang je al zo erg naar het weekeinde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Charlie,Aan de andere kant van dat muurtje moet natuurlijk ook iets mooi komen te hangen.'t Idee is niet slecht, een inbreker gaat daar niet zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Moesje,He nee he, er verhuizen in dit land al veel te veel mensen door overlastgevers. Kijk laatst die mensen nog uit de Jordaan. I.p.v. dat ze dat stelletje tuig een in een container opsluiten voor een paar maanden op water en brood en gadgets, alleen een bed en een po die ze zelf moeten reinigen.(oei, hier verlaat ik mijn AI principes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden