NB36 Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 CPAS15-05-2007Dit staat bij mij als dag 1 en het staat helemaal onder in.NB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 O jee, Moesje, een potloodvrouw................ :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NB36 Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Me fles spa rood is op dus ik ga naar bed weltrusten allemaal.NB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NB36 Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 He Moesjevertel vertel waar werk je hier wil ik bij zijn HaHaHaHaNB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Welterusten NB!! Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Ja Charlie...whahaha met alleen sokken aan, want die kan je vouwen.Ondergoed strijk ik natuuuuuurlijk altijd...gnagnaoooo sorry hoor, ben echt melig hiihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Lindi,Die opdrachten kosten soms wat tijd, maar tijdens het maken ervan ga je ook heel diep in je zelf kijken. Dat vind ik ook leerzaam, en soms schrik ik een beetje van mezelf. Heb ik soms zoiets van zal ik dat nu wel of niet opschrijven. Dan komt natuurlijk ook het besef boven van kom op eerlijk zijn, hoe kunnen ze je helpen als je dingen weglaat die toch mogelijk van belang zijn. Het gaat erom dat je zelf geholpen kunt worden op de meest adequate manier. Dus hop toch met de billen bloot.Mede daardoor ben ik ook aardig wat tijd kwijt aan de opdrachten. Ik trek er ook echt tijd voor uit en ik stel het ook op in Word, zodat ik het kan onderbreken en een paar uur of een dag later verder kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 NB die is goed....dat raad je niet, bij een schoonmaakbedrijf hahaha, (echt waar.....!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Water,Het begint prettig gewoon te worden om niet te drinken. Heb ik ook. Vind het leuk en ben er harstikke blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hoi Moesje,Moet je elke dag doen lopen met je hond en dan de tijd bijhouden voor je zelf gaat hijgen. Kan wellicht een extra stimulans zijn.Ik wens je alvast voor morgen heel veel succes toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Charlie,Kun jij dan in de toekomst kijken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Corinne,Ja hoe langer het duurt voor ik ga hijgen, hoe beter de conditie!Ik heb het vroeger ook wel eens gedaan en het schijnt dat je dan ook een bepaald stofje aanmaaktin je hoofd, waardoor je je beter gaat voelen. Dat was al wel te merken he...Nou ja, in ieder geval heb ik er wel zin in!typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 NB36,Ja ik moet toch maar eens ingaan op die kortingsactie van mijn opticien.Ik doe tegenwoordig niet lang meer met brilglazen. Drie jaar en dan moet ik weer sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Tip: hardlopers zie je nooit hijgen... als je begint te hijgen, kun je beter weer een stuk gewoon rustig gaan lopen totdat je weer normaal ademt en dan weer je pas versnellen. Onderdeel van efficient hardlopen is juist je ademhaling onder controle te houden.En dat stofje wat je aanmaakt, heet dat niet serotonine of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 @luciene goed dat je dit doet. Ik doe het dus ook pas net maar het gaat ons lukken, dit is al zon goede stap. Bij mij weet ook niemand dat ik me heb aangemeld, er is eigenlijk niemand die weet hoeveel ik dronk. Zorgde er altijd voor dat ik niet uit mijn mond rook en normaal overkwam. De enige die het misschien onbewust wel weet is mijn vriend, maar ik heb hem er nog niet zo over gehoord. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Ja Water,Ik heb ook al de tip gekregen om op internet een hardloop schema op te zoeken.Vooral in het begin moet je het langzaam opbouwen....Dus ik denk dat ik daar maar eens naar ga kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Moesje,Dat stofje is adrenaline. Is trouwens ook verslavend, hardlopers die een tijdje niet kunnen hardlopen door een blessure of omdat ze met vakantie zijn, krijgen dan ook ontwenningsverschijnselen. Dit heb ik al de nodige keren gemerkt aan manlief.Oh, daar kan ik natuurlijk een vergelijking voor hem geven bij het invoelen van mijn afkicksores. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hoi allemaal,Ik wou gewoon iedereen een goeie nacht wensen!!! Vorige week heb ik m'n internet behandeling met een geslaagd diploma kunnen afronden!Sorry als ik hier even tussen spring maar ik heb nog niets nagelezen en ga straks naar bed!!Tot later en groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hoi Water,Nee, geoefende hardlopers hijgen niet meer.Serotonine is een stof die op de receptoren van de voor prikkelsgevoelige zenuwantennes gaat zitten en alzo de prikkels geen kans geeft. Dat zit in sommige trekremmers voor rokers. Serotine zit ook in bananen. Dus voor diegenen die stoppen met roken, veel (heel veel) bananen eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Corinne,Heb ik je ook nog op een idee gebracht! hihi, ja dan moet manlief je toch wel begrijpen niet dan?Knuffie,Geweldig, dat je de behandeling goed hebt afgerond!!!Je verdient een grote knuffel knuffie!Slaap lekker zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 OK, Corinne, gevalletje klok-en-klepel mijnerzijds dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Vandaar, dat ik afgelopen weekend alleen maar trek had in banaan.......hihiCorinne, ik gebruik ook een tabletje waar serotenine inzit, zonder dat ben ikerg erg erg gevoelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Moesje,Ik bedenk net dat hij ook zoveel chocola eet en steeds meer.Zal eens vragen of hij daarmee stopt.Ik kan moeilijk vragen te stoppen met lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Danke moesje voor de knuffel!!!Ik ben er wel wat trots op, al is het maar een virtueel diploma, hihi!!!Toen ik hier op het forum kwam had ik nooit kunnen denken dat ik in zo'n korte tijd zo erg zou veranderen en zie, nu ben ik blij en gelukkig en eindelijk ADB!!!Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Knuffie, geweldig!Morgen de vlag uit, en i.p.v. een schooltas een lege wijnfles er aan hangen, dat hoort bij een diploma he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden