Spring naar bijdragen

dinsdag 22 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lindi,

Die opdrachten kosten soms wat tijd, maar tijdens het maken ervan ga je ook heel diep in je zelf kijken. Dat vind ik ook leerzaam, en soms schrik ik een beetje van mezelf. Heb ik soms zoiets van zal ik dat nu wel of niet opschrijven. Dan komt natuurlijk ook het besef boven van kom op eerlijk zijn, hoe kunnen ze je helpen als je dingen weglaat die toch mogelijk van belang zijn. Het gaat erom dat je zelf geholpen kunt worden op de meest adequate manier. Dus hop toch met de billen bloot.
Mede daardoor ben ik ook aardig wat tijd kwijt aan de opdrachten. Ik trek er ook echt tijd voor uit en ik stel het ook op in Word, zodat ik het kan onderbreken en een paar uur of een dag later verder kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,
Ja hoe langer het duurt voor ik ga hijgen, hoe beter de conditie!
Ik heb het vroeger ook wel eens gedaan en het schijnt dat je dan ook een bepaald stofje aanmaakt
in je hoofd, waardoor je je beter gaat voelen. Dat was al wel te merken he...;)
Nou ja, in ieder geval heb ik er wel zin in!

typefoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip: hardlopers zie je nooit hijgen... als je begint te hijgen, kun je beter weer een stuk gewoon rustig gaan lopen totdat je weer normaal ademt en dan weer je pas versnellen. Onderdeel van efficient hardlopen is juist je ademhaling onder controle te houden.

En dat stofje wat je aanmaakt, heet dat niet serotonine of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@luciene goed dat je dit doet. Ik doe het dus ook pas net maar het gaat ons lukken, dit is al zon goede stap. Bij mij weet ook niemand dat ik me heb aangemeld, er is eigenlijk niemand die weet hoeveel ik dronk. Zorgde er altijd voor dat ik niet uit mijn mond rook en normaal overkwam. De enige die het misschien onbewust wel weet is mijn vriend, maar ik heb hem er nog niet zo over gehoord. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moesje,

Dat stofje is adrenaline. Is trouwens ook verslavend, hardlopers die een tijdje niet kunnen hardlopen door een blessure of omdat ze met vakantie zijn, krijgen dan ook ontwenningsverschijnselen. Dit heb ik al de nodige keren gemerkt aan manlief.
Oh, daar kan ik natuurlijk een vergelijking voor hem geven bij het invoelen van mijn afkicksores.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik wou gewoon iedereen een goeie nacht wensen!!! Vorige week heb ik m'n internet behandeling met een geslaagd diploma kunnen afronden!
Sorry als ik hier even tussen spring maar ik heb nog niets nagelezen en ga straks naar bed!!
Tot later en groetjes van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Water,

Nee, geoefende hardlopers hijgen niet meer.

Serotonine is een stof die op de receptoren van de voor prikkelsgevoelige zenuwantennes gaat zitten en alzo de prikkels geen kans geeft. Dat zit in sommige trekremmers voor rokers. Serotine zit ook in bananen.
Dus voor diegenen die stoppen met roken, veel (heel veel) bananen eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danke moesje voor de knuffel!!!
Ik ben er wel wat trots op, al is het maar een virtueel diploma, hihi!!!
Toen ik hier op het forum kwam had ik nooit kunnen denken dat ik in zo'n korte tijd zo erg zou veranderen en zie, nu ben ik blij en gelukkig en eindelijk ADB!!!

Liefs van knuffie!
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...