Pip Geplaatst 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 ik was even vergeten erbij te zetten voor wie de vraag was. beetje onduidelijk dan. Was dus voor Lenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenne Geplaatst 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 Stien - blijven lezen en schrijven zal ik zeker en vast ook blijven doen .. het doet goed om te horen dat je der niet alleen voor staat .. De internet therapie is het aan te raden om deze te beginnen als je nog iets drinkt of is het het beste om reeds volledig gestopt te zijn?Ik drink namelijk nog altijd - wel met mate (2 tot 4 glazen bier en dat lang niet elke dag)Het voornemen om de stoppen doet me weer verheugen naar een alcohol vrije Lenne - ik voel dat de motivatie om er mee te kappen groter aan het worden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 Lenne, oja natuurlijk jij mindert. Ik dacht even niet goed na, dan zul je je ook niet beroerd voelen als je helemaal stopt lijkt me. Excuus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 25 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 Lenne, je kunt ook als je drinkt starten met de therapie. Hoe eerder hoe beter.Ik was ook al begonnen met therapie voor ik stopte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenne Geplaatst 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 Ontwenningsverschijnselen heb ik de laatste keer dat ik stopte niet ondervonden doordat ik toen ook afgebouwd heb - het zit bij mij allemaal in het kopje!Ik ga nu een kopje koffie drinken op het grootste terras van Europa CuL8er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 ik ben beetje bang niet goed te slapen vannacht maar weet uit eerdere poging dat het na paar dagen beter zal gaan. dronk 1liter en soms iets meer wijn per dag en nu dus niks. de overgang zit voornamelijk in mijn hoofd denk ik zelf. zie het dus met vertrouwen tegemoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 Karin, dus je eerste dag zit er bijna op! Klasse! Ik hoop voor je dat je goed slaapt, ik slaap al een week erg beroerd maar wat ik lees is dat vrij normaal. Volhouden hoor, ook al lig je te woelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 Marieke, Ik kan me voorstellen dat je je ontzettend machteloos voelt. Dikke kans dat zij van alles verzinnen. Denk dat je het goede doet door de politie telkens in te schakelen. Trek het je niet aan dat je hysterisch en weet ik veel wat genoemd wordt, je weet zelf beter. En je man weet ook dat je hem niet slaat, zijn bubbels! PLOP! Eerlijkheid duurt het langst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 Marieke, wat knap van je dat je je niet zo gek laat maken dat je gaat drinken. Een grote voor jou.Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Je voelt je zo enorm machteloos in zo'n situatie. Toch denk ik dat de politie zich niet helemaal voor de gek laat houden hoor. Vanmiddag was jij niet de enige die klaagde, de andere buren klaagden ook. De agent weet dus dat jij het niet verzint. En als je buurvrouw klachten heeft over een struik die jullie gesnoeid hebben, dan heeft dat toch niets met hun herrie te maken, dat weet die agent ook.Ik denk dat je buurvrouw uiteindelijk wel tegen de lamp zal lopen met haar leugens hoor, ze spreekt zich zelf tegen. Hoe kun jij zoveel herrie maken, zoals zij beweert, als je tot 1 uur in bed ligt, zoals ze eveneens beweert?Blijf rustig Marieke, en noteer gewoon eerlijk alle overlast. Als je buurvrouw liegt valt ze beslist door de mand. Sterkte meid, ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 ook van mij sterkte marieke. Zelf heb ik bijna 2 jaar een overmatig lawaaiige bovenbuurman gehad. gelukkig al klinkt dat wat cynisch betaalde hij de huur niet en is toen verwijderd uit zijn huis. Sterkte nogmaals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 Welterusten voor allen! Keep up the good work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 Hoi mensen,Dat even ogen laten rusten is uitgelopen op in slaap vallen. Maar hier ben ik weer.Ik heb nog last van mijn ogen. Dit heb ik nu al zo een beetje 4 weken.Moet ik dinsdag maar aan huisarts zeggen als ik toch bel voor die uitslag.Oogzichtproblemen hangen ook nog wel eens met bloedspiegel samen.Nu, dat is voor dinsdag.@Stien,Jij bent dus ook in een keer gestopt na op het forum te hebben gelezen dat minderen zelfkwelling is en boetsbam stoppen het beste is en dat is al dik een half jaar geleden. Ik ook, jij was een van de aanmoedigers daarin. Ik ervaar het tot hiertoe ook als het mooiste cadeau aan mezelf.@Pip,Ik heb dat in het begin ook gedaan, de sapjes uit mijn (wel een gewoon) wijnglas drinken. Nu niet meer, ik neem nu sapglazen en longdrinkgegelazen, daar gaat meer in. De eerste week had ik nog veel trekmomenten, maar eenmaal afgerekend met al die gewoontetrekmomenten zijn die momenten elke dag flink geminderd. Ik nu meer momenten dat ik ergens zit, en denk van he, dit was nu een moment dat ik gebruikte om maar weer te drinken. Doet me nu verder niks meer. Ik heb nu ook al geen vrees voor het weekeinde meer. Heftige trek heb ik nu al een week niet meer gehad. Gisteren heb ik even een trek gehad, verder geen sinds woensdag. Vind ik mooi en bij het invullen van het alcoholschrift is het lekker makkelijk: een knop en klaar, en dat geeft dan nog een extra gevoel van voldoening en is een aanmoediging om zo verder te gaan.@Marieke,Het is dus weer zover met die buren van je. Ik zou ze een bepaalde naam willen geven, maar dan zet de moderator sterretjes en krijg ik een pb.Het is moeilijk, maar beheers je als je blieft. En ik vind het bewonderenswaardig dat je de kracht van de woede ook ombouwd naar je zelf om niet te gaan drinken. Zijn ze nu nog bezig herrie te schoppen?Zou je niet een paar kennissen in schiften kunnen ronselen voor het turven van geluiden zowel overdag als 's nachts. Die staan als derden ook buiten de kwestie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden