Spring naar bijdragen

pinkster maandag


blacky

Aanbevolen berichten

morgen iedereen ,
sinds deze morgen 05:30 zit ik hier reeds beneden , raar dat een mens niet goed slaapt omdat een diertje ziek is .
geduld is niet mijn sterkste kant dus ik hoop dat het vlug na tienen is en dat ik een dieren arts kan opbellen want het gaat echt niet goed met het katertje .
doe mijn uiterste best om het rustig te houden en alcohol vrij
wens jullie een fijne vrije maandag toe
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 85
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bewolkt en af en toe regen.

Tijdens een opklaring kan in het oosten nog mist voorkomen. De temperatuur ligt rond 11 graden. De wind is zwak en veranderlijk, alleen in het noordelijk kustgebied blijft de wind noord tot noordoost en is daar matig, windkracht 4. Vandaag is het bewolkt en van het oosten uit komt er af en toe lichte regen of motregen. De middagtemperatuur wordt ongeveer 16 graden. De wind is zwak tot matig uit uiteenlopende richtingen. Dinsdag blijft het bewolkt en van het oosten uit komen er perioden met regen, lokaal zou weer veel neerslag kunnen vallen. De maximumtemperatuur ligt rond 15 graden. De wind is noordwestelijk, matig tot vrij krachtig, in de kustprovincies krachtig en aan de kust mogelijk hard.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Goeie morgen,

Het is nu na tienen, zelfs bijna 12 uur. Heb je al contact gehad met je dierenarts?

Ik begrijp het dat je daar slecht door slaapt en ik hoop dat je dan ook nog snel bij de dierarts terechtkunt met je schatje.

Laat je ons de uitslag weten.

Weet dat je jezelf en je kat niet helpt door een glas. Dus laat die eerste staan, je kunt het aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi corinne ,
ja ik heb rond 10 uur naar de dieren arts gebeld maar ze was een geit aan het opereren .
ze zou me rond 12:30 bellen dat ik mag gaan dus ben wachtende
en ik laat jullie zeker iets weten
enig voordeel aan vroeg wakker zijn is dat ik al veel was gestreken heb
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag allemaal,

Rustige dagen zo te zien, op het forum....

Blacky, hoop dat het goed gaat met je katje. Heb het zelf
ook een keer gehad, dat ze op de strijkplank lag toen ik naar mn werk
ging en lag ook nog erop toen ik weer terug kwam, dat was niet
in orde. Ik ben toen ook direct naar de dierenarts gegaan, want poezen
kunnen niet lang zonder vocht en eten!!!
Ik had ook idd niet veel later moeten komen, ze kreeg een spuit met vocht
in de nek gespoten en direct anti-biotica. Ze had een virus of iets opgelopen.
Dus ik hoop ook dat je er nu bent bij de dierenarts.

Sterkte ermee...

Ierdereen verder een goede dag!!!

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag moesje ,
uiteindelijk om 14:30 belde de dierearst dat ik mocht gaan .
de katten leukemie tast blijkbaar het bindweefsel van zijn longen aan , ze heeft hem een zware cortisone spuit en anabolen gegeven .
maar ze raad ons aan zijn ziekte goed in het oog te houden en het beeste niet langer te doen lijden als nodig is .
nu een week cortisone geven en dan terug gaan .
momenteel zit hij rechtzittende te slapen , en ik ga mij ook een beetje neer vleien want ben stik kapot van tegen de gremlins te vechten maar ik weet dat ik hun weer overwonnen heb voor vandaag
bedankt iedereen
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Moesje,

Hier ben ik weer. Net een uurtje terug van lesgeven. Was gezellig. Dan even was uit de droger en een was in de wasmachine en de wasdroger, dus die kunnen weer zonder mij voort.
Even met mijn man geoefend voor woensdag en nu weer hier present.

Hoe gaat het met je?

Ik onze nieuwkomer nog eens uitgelegd om haar profiel een beetje onleesbaar te maken in afwachting van de moderator en uitgenodigd om ons hier te vergezellen op ons draadje.

Hoe is jouw dag gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Wat een aanschaf: een afwaskwast.
Is het een mooie?
Ik zou jullie ook voorgelaten hebben.

Het was geen weer om buiten te zitten, maar het was (hier althans) niet zo erg nat, beetje motregen.

Een uur geleden met mijn man even geoefend voor woensdag. Het gaat steeds beter. Elke dag een kwartiertje samen oefenen, en dan komt het wel goed.

Zo te horen is het eten zo goed als klaar.
Ben benieuwd hoe het smaakt. Ik ga je dus even verlaten.

Jij ook smakelijk eten vast. Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallootjes!

Marieke en Corinne,

Nou een afwaskwast op 2e pinksterdag...een grotere vis kun je niet vangen, hihi ,tja al die
bedrijven die ook steeds meer open gaan op allerlei dagen. Straks is geen enkele dag meer "heilig"

Ach ja, een mens moet wat, niet dan...

Vervelend he Marieke....dat jonge spul gaat bij mij ook altijd langs de deur. Ik had dus mijn spiegel
van de auto uit de houder (of hoe je het ook noemt). Ja dat zijn van die dingen die gebeuren dan
's nachts altijd als de lui weer van de stad naar huis fietsen!
Soms vind ik het ook wel gezellig hoor als ik in bed lig en een paar van die lallende jongelui door de
straat hoor fietsen. Zolang ze maar niets afbreken.
Ik had zelfs een keer een ruziënd stel onder het raam staan van mn zoontje...tja toen heb ik wel
even netjes gevraagd of ze dat een eindje verderop wilden doen....borreltjesverdriet......

Zo ik heb al gegeten..heb chinees gehaald.

Ja Corinne verder gaat het wel goed. Ik ben vanaf woensdag gestopt met roken, MAAR ik kon vrijdag-
avond niet laten om toch te roken en ook wijn te drinken. Reden was een bezoekje van iemand en het
werd 4.00 uur. Niet overdreven veel gedronken, maar wel genoeg. Ach ja, achteraf altijd....had niet
gehoeven, maar goed ik ben iemand die met vallen en opstaan moet leren, altijd al zo geweest.
T was trouwens wel gezellig, maar ik merk wel dat ik dat niet goed meer kan volhouden allemaal.
In ieder geval had ik me wel voorgenomen, om de volgende dag gewoon weer verder te gaan met
niet-roken en dat heb ik tot nu toe ook volgehouden.
Dus ja vanaf woensdag, met uitzondering van vrijdagavond...hihi positief blijven denken he, toch mn
6e dag! Voordeel: rook ik niet, smaakt me de alcohol ook minder, daarom wil ik het OOk graag volhouden, maar het is gewoon ook gezonder natuurlijk.

Verder ben ik een beetje moe de laatste dagen, kan slapen als een roos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag marieke,
mijn katertje is nog geen drie jaar oud .
en ik lieve mensen heb twee uurtjes geslapen en ja het heeft mij goed gedaan wel rare dromen over de dood ;-((
ik heb precies een overlijden syndroom .
ik vermoed dat ik op twee jaar te veel moeten af geven heb wat ouders , vrienden , klanten en diertjes betreft
zo ben aan het avond eten bezig , kippetje zit in de oven , mijn partner is aardappels aan het schillen en straks lekkere salade maken .
ach ja ivm de dode poes die ik gisteren begraven heb , heb het tegen de dieren arts verteld misschien dat zij wist van wie de poes was , naar het schijnt is het hier zo een probleem om een dood dier te laten verwijderen ??
ivm dat icoontje kan niet helpen , hi hi ben al blij dat ik kan internetten :-)))
voor jullie allemaal
:present:
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal,
ik ben dus de nieuwkomer en nu alweer 14 uur alcoholvrij. Ik voel me er echt geweldig bij, het geeft me enorm zelfvertrouwen. Ga van de week zoveel mogelijk ondernemen, weg uit mijn appartement van 38 m2 in eendorp waar alles dicht is en niks te doen is. Ga morgen met mijn partner wel bespreken hoe we nu verder moeten want mijn levenstijl wordt natuurlijk erg anders (beter) en ik heb wel zijn steun nodig. En ik ga zwemmen want ik heb als doel om op 15 augustus mee te doen aan 1000 meter zwemmen in een meer, lijkt me geweldig.

Nou, tot nu toe erg blij met deze stap en alvast bedankt voor de ondersteunende woorden.

oh ja, ik heb 2 zwerfkatjes op mijn dak die iedere dag spelen met mijn bejaarde Golden Retriever, dat terzijde, aangezien ik veel heb gelezen over katten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Nicenfrance,

Fijn dat je er bent!
Je man is in ieder geval ook enthousiast en dat is ook een
goede zaak toch?
Ja je zit in Frankrijk, in zo'n klein dorpje? Daar is idd niets te doen
zo gemiddeld, behalve waarschijnlijk in de vakanties.
Ik weet niet waar je precies zit, midden, zuid....

Maar je hebt in ieder geval al een leuk doel uitgezocht!
Heerlijk zwemmen! En ook nog 1000 meter in een meer, uitdaging......!

En ook een hond en 2 (zwerf)katten...hihi moi aussi!

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je moesje, ik vind het tussen 6 en 8 's avonds wat moeilijk aangezien dat altijd de tijd is in Frankrijk waarop het aperitief wordt gedronken. Mijn partner is net een fles wijn gaan halen, onder het mom van "ach één glaasje of twee" en ik weet dat ie de fles niet leeg zal drinken. Maar de chte vraag is natuurlijk waarom hij het MOET hebben. Maar ik zal hem laten zien dat zonder ook kan. Ik vraag me af of ik kan leren minderen, bijvoorbeeld alleen met etentjes met vrienden wat wijn drinken. Misschien dat jullie daar veel meer ervaring in hebben????

En is het slim of juist niet om af en toe bier zonder alcohol te drinken: ik hou nl helemaal niet van soda's en zit nu aan de derde fles water. Maar ik bedoel, zo voor de gezelligheid of is het juist dom om die smaak van alcohol op te zoeken????

Wat leuk dat je ook een hond hebt. Die katten hier krijgen van mij wel eten maar ik laat ze niet in huis: ze wonen hier alweer bijna een jaar en hebben hun plek gevonden op het dak. Ze willen niet aangeraakt worden maar kroelen wel heel veel met mijn hond. Leuke hè???

ik woon trouwens in de Franse Alpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...