Spring naar bijdragen

woensdag 30 mei 2007

joann

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joann,
Dank voor je aanmoediging.

Lenne,
Drie dagen zonder je kind, dat is even wennen, maar ook de kans om even rustig met zijn tweetjes te zijn. En je bent dus al goed aan het oefenen voor D-day - 10 juni.

Pip,
Lijkt me een enge droom met die etalagepop.
Beter dat je gezellig met je kids kan spelen vandaag.

Nicenfrance,
Hier is een tot hiertoe een zonnige dag en zelfs warm. Fijn dat je zo lekker slaapt.
Een weekendje je kind bij je grootouders en even tijd voor julliezelf. Wij knapten er altijd wel van op, maar waren wel ontzettend blij ons kroots weer bij ons te hebben.

Lindi,
Ja, vandaag 50 dagen droog (=7 weken + 1 dag) en nog altijd zeer content. Dank je voor die bloemen.

Kohtje,
Je klinkt alweer beter dan gisteren. Ik ga ervan uit dat je je ook al weer goed voelt.

Quentie,
Ik vind het knap van je dat dat zo lukt: doorweeks niks en in het weekend een paar glazen. Hou zo vol.

Visje,
Leuk dat je weer even kwam kijken om te zeggen dat het je goed gaat. Toch nog sterkte met het werken aan ADB.

Charlie,
Dank je, je ziet ik blijf je op de hielen zitten. Jij hebt nu bijna je achtste week eropzitten?

Water,
Er zijn er die het lukt om weer naar een sociaal drinkpatroon te gaan. Bij mij en bij vele anderen blijkt maar een optie open en dat is stoppen. Ik hoef niet meer te drinken. En ik weet uit ervaring dat als ik er een zou nemen, ik weer binnen de korste keren in het moeras verzeil. Dus dat ben ik niet van plan.

Francesca,
Oei, dat deed zeker zeer en nu nog een beetje. Maar gelukkig ben je weer overeind gekomen. En die abrikozen moeten nu snel op met al die butsen. De geur van natte aarde na een regenbui vind ik ook lekker ruiken, net als pas gemaaid gras.

Anna,
Ware woorden. Was ik maar nooit een gewoontedrinker geworden, dan ware ik ook geen probleemdrinker geworden. Uiteindelijk waren mijn onzekerheid en verlegenheid alleen maar gegroeid door al die RW. De laatste tijd krijg ik complimenten van mensen die ik helemaal niet. Zo na een sollicitatiegesprek een paar weken geleden, ik was het niet geworden, maar die ander hadden ze alleen maar genomen omdat die een afgerond boekhouddiploma had. En vandaag bij een detacheringsbedrijf: het lijkt de omgekeerde wereld zij die mevrouw. Zij voelde zich door mij op haar gemak gesteld. Zo zie je, het is altijd verkeerd te denken dat alcohol iets goeds met je doet.

Luciene,
Je bent al aardig op weg een NDB'er te zijn. Mooi. Bij het stoppen met drinken kun je ook trekremmers gebruiken. Dat zullen ze je bij de behandeling vertellen, je vindt het op de site. Dat zijn nl. Campral en Revia. Daarvoor moet je wel bij de huisarts aankloppen, die zal je ook meteen Thiamine voorschrijven (dit zijn vitamine B1 tabletten). Je kunt wellicht ook al met je alcoholschrift beginnen.

Marieke,
Ik heb ook altijd behoefte een uur of zelfs 2 alleen te zijn voor het slapen gaan.

Twan,
Geen weerbericht vandaag? Hoe gaat met NDB en ADB?

Zo en nu ben ik bij het geiten aanbeland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corinne,

Nee, helaas geen weerbericht vandaag. Ik was het vergeten vanochtend...
Morgen weer een nieuwe dag...

Adb: 4 maanden, 2 weken, 1 dag
Ndb: 1 maand, 2 weken, 1 dag.

Ik heb zo'n teller op m'n bureaublad staan, ik weet het gelukkig niet uit m'n hoofd...
Ben wel op de vijftiende gestopt met roken omdat dat lekker gelijk op zou lopen met ADB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, by popular demand:

Perioden met zon, maar vanavond en vannacht regen.

Aanvankelijk profiteren we nog van een rug van hogedruk. Het is meest zonnig. Wel neemt op nadering van een storing, van het zuidwesten uit, de bewolking geleidelijk toe. Tegen de avond volgt in Zeeland af en toe regen, die zich noordoostwaarts uitbreidt. De temperatuur ligt vanmiddag rond 19 graden. De wind is zuidelijk en vanavond zuid tot zuidoost, meest matig, kracht 3 of 4. Vannacht is het bewolkt en regent het af en toe. Met 13 graden blijft het aan de zachte kant. Donderdag overdag regent het aanvankelijk nog, misschien zelfs tot het middaguur, in het oosten en noordoosten van het land. Elders breekt de bewolking geleidelijk en komt er wat ruimte voor de zon. Later op de dag kan er een enkele bui vallen, mogelijk met onweer. De middagtemperatuur bereikt opnieuw zo'n 19 graden. Er is maar weinig wind, kracht 3 of minder.

en het is volle maan, voor wie daaraan doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twan,
Dat gaat echt goed. Knap van je :rose::present::present::present::present::present::present::present::present:

Nou, minderwaardig niet,
maar wel minder aardig.
unquote
Dat vind ik niet aardig van je naar Fran.

Francesca,
Is het zo erg met je als het volle maan is? Ik zal maar ramen en deuren sluiten vannacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest tussendoor even overleggen.

Tom Ka Kai was het antwoord,
wat was de vraag?

@Corinne: Dank je wel Corinne, het gaat inderdaad goed en daar ben ik heel blij mee... Franneke kan wel wat van me hebben hoor, bovendien had ze er nog een paar tegoed van me... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...