CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Ik had het net even een kwartiertje warm. Een rasechte opvlieger, zweten, benauwd. Hij is al weer over, want ik begin het terug koud te krijgen. Ik trek maar vast mijn pyama, want anders wordt ik ijskoud, mijn kleren zijn ook nat.Tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Ik was spontaan op visite naar mn (andere) dochter gegaan en ga nu naar mn bedje................jaja, alweer, al ben ik er net uit...........Tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Hoi Charlie,Even opgefrist en vast mijn pyama aan.Jij gaat alweer.Lekker dromen is ook leuk en ja, morgen weer een dag.Ik trek het ook niet zo lang vandaag.Wil morgen een beetje vroeg op. Dan kan ik zoonlief nog even goeie reis wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Charlie/Corinne,We zijn de laatsten, misschien volgen er nog maar ik haak af. Drukke dag morgen, slaap lekker.TrustenGroetjes en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Gemotiveerd,Slaap lekker en veel succes in je nieuwe baan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Kennelijk is iedereen nu naar bed.Zal ik ook maar doen.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden