Spring naar bijdragen

maandag 4 juni


Twan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 98
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Potvrrrr...nou komt zoonlief al voor de 4e keer zn bed uit...grrr
Volgens mij is hij wat van slag af door het papa weekend......
hij wil alleen maar bij mij in bed slapen...soms krijg je gewoon geen
tijd voor jezelf...zucht......
Ik begrijp het wel hoor.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Knuffie,

Ik weet niet wat er met je galblaas aan de hand is, maar je kunt geweldig opknappen van zo'n operatie.
Ikheb sinds 1988 geen galblaas meer. Ik was toen 27 en dat is jong, maar het zit bij ons in de familie.
Ik bleek galstenen te hebben en heb menige nacht lopen kronkelen van de oijn. Vanwege mijn leeftijd toen, duurde het even voordat ze erachter kwamen wat er aan de hand was.
Ik ben nog geopereerd op de oude manier een snee na meer dan 20 cm over mijn buik. Tegenwoordig ik heb ze zien liggen in het ziekenhuis, lopen ze dezelfde dag al op de gang, terwijl ik 12 dagen in het ziekenhuis heb gelegen. Waar het om gaat is dat je er geweldig van opknapt. Niet leuk, maar de moeite waard. Raap je moed bij elkaar, ik kan het weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi charlie en gemotiveerd

ik werk in het hospitaal waar ik geopereerd moet worden en op de afdeling van de dokter die gezegd heeft dat m' galblaas eruit moet!! Ik sta niet op een wachtlijst ofzo en mag eigenlijk zelf kiezen wanneer ik het laat gebeuren,begrijp je? Ik ben zo erg bang voor de narcose dat ik het gewoon maar blijf uitstellen zolang m'n galblaasje stand houdt of niet teveel protesteert!! Nuja, ik ben gewoon een bangerd, raar, hé!! Ik ben zelf verpleegster en zoooooo bang voor een operatie!!!

Danke voor je interesse en lieve groetjes van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga uitloggen om me voor te bereiden op mijn slaapje straks.
Hoop morgen op een betere dag op hetb werk. Heb in ieder geval mijn vuurdoop gehad.

Slaap lekker, hoop morgenavond nog even in te loggen. Hou het droog allemaal.
Morgen sta ik 2 weken droog. Ga mezelf tracteren op een lekkere luch in de kantine, fruitsalade en een lekker vers broodje. Verdien ik wel vind ik.

Trusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie,

Dat heb ik al eerder gehoord. Mensen die van alles met mensen moeten doen. Maar het bij zichzelf niet laten doen omdat ze er huiverig voor zijn.

Bij mij omgekeerd. Laat ze mij maar lek prikken, incessies maken, als ik dat maar niet bij een ander hoef te doen. En ja, ik kijk het liefst toe.

Je zult toch een keer de knoop moeten doorhakken, anders wordt het alleen maar erger.

Mijn voorstel: dinsdag 19 juni a.s.

Wat vind je daarvan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Charlie,

Ja, ik weet heel goed wat er kan gebeuren en ik hou daar ook echt wel rekening mee!! Ik vind niet dat een narcose niks voorstelt!!! De laatste keer dat ik onder narcose moest was om een kankergezwel de grootte van een pompelmoes te verwijderen!! Ik ben wakker geworden tijdens de operatie met de tube nog in m'n keel, had echt het gevoel dat ik stikte!! Dus daarom ben ik nu zo bang, begrijp je?!!

@Corinne, Ik hoop dat ik 19 juni al m'n moed heb verzameld maar ik denk het niet, zal waarschijnlijk weer wachten tot de nood het hoogst is, mezelf kennende!!

Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu moet ik echt wel weg!! M'n man heeft al x-aantal keer gevraagd waar ik blijf!! Tot morgen en als jullie nog iets willen weten, vraag gerust, ok? Ik kom toch steeds elke dag even piepen op het forum!! dan antwoord ik wel!!
Lieve groetjes en slaapwel aan m'n forummertjes!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi wie nog aanwezig is

Heb verjaardag overleefd iedereen optijd naar huis flessen spa gehad als cadeautjes en diverse geurtjes
iedereen begrijpt mijn probleem en hebben daar geen moeite mee. Ga opruimen alle lege flessen e.d. ben weer een stapje verder.

Iedereen welterusten

YAZZ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allen,

Ben een tijdje weggeweest van het forum, maar na mijn ervaring van afgelopen week ben ik erachter gekomen dat ik een echte alcoholist ben.

Het begon allemaal met me aan te leren om me te beperken tot twee glazen rose. Dit lukte wel de eerste twee maanden maar geleidelijk viel ik weer terug tot mijn bingegedrag. Gisteren ben ik mijn bankpas kwijtgeraakt. Dus ik denk dat ik eindelijk de slag ga maken om totaal geen alcohol te consumeren want bij mij begin de drankzucht op het moment dat ik een druppel tot me neem. Ik haat mijn gedrang en wil dit nooit meer meemaken want het drijf me tot een faillisement als ik nu niet ophou met drinken en het gaat me echt kapot maken. Vandaag heb ik niet gedronken. Mijn laatste bier heb ik vannacht om 1.00 gedronken.
Kan iemand mij steunen in mijn definitief stopproces. Ik zit al bij adb, maar heb een partner nodig die mij kan helpen maar mijn besluit te handhaven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...