Spring naar bijdragen

maandag 4 juni


Twan

Aanbevolen berichten

Blacky,

Dat was dus een geslaagd zomerfeest voor jou. Knap en goed.

Katjes : Plus en Min
Je kunt ook nog aan Mini en Maxi denken
Ik ken wel iemand met twee katten : pizzi en cato (van pizzicato, een muziekterm voor strijkers).

Maar wat jij bedacht hebt, ik weet het niet.
Straks wel komen met de onthulling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 98
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Marieke,

Had je zoon dan gezegd dat ie daarom nu juist moet gaan werken: om die schoenen te kunnen kopen.

Jammer dat je je emotioneel liet meeslepen. Ik kan het me zo voorstellen. Ik heb er twee in die leeftijd, en ze kunnen heel vervelend uit de hoek komen.

Maar goed, je bent er weer droog onder gebleven.

Kinderen!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Corrine.Wat je zegt aardig op weg. Voel me wel compleet uit gehold. Daar komt bij ik woon alleen.
Dus er moet ook goed gegeten worden. Kon niet eens meer aan het fornuis staan.
Nu gaat het weer enigszins. Ben wel erg gedesorienteerd, maar dat hoort erbij.

Moet het niet veel gekker maken. anders gaat het goed fout in het hoofd.Dan kan ik in een asiel!!

Groetjes van Soothe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Ik heb vitamine B van 100 mg. Van de HEMA, zijn erg goed. Time-released, dus langzame afgifte.

Mocht het weer misgaan, wat ik niet hoop, dan ga ik naar texel. DE SKUUL.

Zie ik helemaal niet zitten.Een mooi eiland, ik ben er geweest. Maar het is niet alleen vacantie.
Er wordt aan je gedrag gesleuteld.
Zou mijn hond dan daar in een asiel moeten doen. Ik blijf liever in mijn eigen huis.


Groetjes Sooth!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,

Je hebt verschillende soorten vitame B.

Wij, alco's moeten allemaal aan de vitamine B1 (of te wel Thiamine).
Ik heb 2 x daags 1 tablet van 25 mg voorgeschreven gekregen.

Dit moet je minimaal een jaar slikken en tot minimaal 3 maanden nadat je helemaal niets meer gedronken hebt.

Verder kun je nog een gewone pot multivitamine erbij slikken volgens aangegeven dosering.
De hoeveelheid hangt daarbij af van het feit of je voldoende eet, m.n. groente en fruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ben weer even op het forum na mijn eerste werkdag. Nou als je het over trek-momenten hebt, die had ik vandaag!!!!! Wat een dag.
Kwam aan op mijn nieuwe werk en kreeg meteen te horen dat het bedrijf is overgenomen, door een tent die ik helemaal niet zie zitten. Iedereen die daar werkte had het die ochtend pas gehoord, waren boos, verdietig enzovoorts! Het onderdeel van het bedrijf waar ik werk is vorige week verhuisd naar Amsterdam. Grote puinhoop dus nog, verhuisdozen overal en niemand die ze meer wilde uitpakken, omdat we overgenomen waren. Meteen om 10 uur een personeelsbijeenkomst gehad (ik was er pas een uurtje) om een toelichting te geven. Nog niets bekend, hert management wist het ook pas sinds het weekend. er vallen ontslagen, maar wellicht door natuurlijk verloop. De locatie waar we in de toekomst komen te zitten, onbekend. er gaan de wildste geruchten de ronde bij zoiets en de kans bestaat dat ik een nog veel langere reistijd krijg. Mezelf regelmatig moeten toespreken dat ik het rustig moet aanzien wat er gebeurt, maar met al die hectiek om me heen, iedereen was diep geschokt, is dat wel moeilijk.
Hadden ze me een dubbele whisky aangeboden dan weet ik niet wat ik had gedaan. Dikke stress.
Nu zit ik thuis en heb uiteraard niets gedronken. zo'n zonde van de moeite, maar wat een dikke pech vandaag. Toen stopte de trein die ik moest nemen ook niet op mijn station, dus moest ik via een omweg reizen en was dus veel later thuis dan gepland. Gelukkig waren de nieuwe collega's aardig en vond iedereen het heel naar voor mij dat dit op mijn eerste werkdag moest gebeuren.
Afijn, ik pak mezelf bijeen(wat moet ik anders) en ga morgen weer naar de puinhoop. Leuke is ook dat van het team van 3 mensen waar ik deel van uitmaak er 1 deze week voor 4 weken op vakantie ios gegaan. Er ligt een vracht werk. Op zich ben ik dat werl gewend, maar natuurlijk heb ik de benodige programma's niet op mijn PC, dus kan nog weinig bijdragen, behalve de telefoon opnemen.
Kortom ik was en ben niet blij vandaag. Maar ik heb het overleefd en zal zonder alcohol de week ook wel verder overleven. Zo zal ik nog even reageren op de andere berichtjes van vandaag. ik moest dit eerst kwijt.

Gemotiveerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemotiveerd, poeh, da's niet mis zeg.
Kan me goed voorstellen dat je trekmomenten had. Wat ben jij in een ellendige puinhoop van onzekerheid terecht gekomen. Dat had je nou net niet verdiend.
Toch bespeur ik positieve kanten bij je, je weet nu al zeker dat je deze week ADB houdt!
Da's een krachtige uitspraak onder deze omstandigheden.
Je hebt niet veel keus op dit moment, maak er het beste van en laat alles even op zijn beloop.
Nu hoor je waarschijnlijk wilde verhalen, is altijd zo in het begin. Als alles wat betijd is zal er wel wat duidelijkheid komen en krijg je meer inzicht in waar je in beland bent.
Qua collega's maak je een mooie start, later kan je erover mee praten. Je hebt het nog net even mee mogen maken, al is het een harde noot kraken.
Qua OV, altijd extra tijd rekenen is altijd onberekenbaar. Zorg voor een mooi boek en altijd telefoon en fles water mee.
Veel succes morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Yazz, gefeliciteerd met je verjaardag:musicnote: nog vele alcoholvrije jaren toegewenst

@Miep, welkom op ons forum. Ik denk dat stoppen beter is, dan sociaal drinken, in ieder geval voor sommigen van ons. Voor mij geldt dat in ieder geval wel, al vind ik het ajmmer om afscheid te nemen van een lekker wijntje op een mooie zomeravond in de tuin. Heb een heftige periode achter de rug van afkicken, maar ben er trots op (zie mijn vorige bijdrage) dat ik niet bij thuiskomst een drankje heb ingeschonken. Gefeliciteerd met je besluit en ik wensd je alle succes toe.

@Soothe, goed van je dat je weer 6 dagen droog staat. Niet terugkijken op dat het fout gingh, je bent weer terug en op weg naar een alcoholvrij leven. Knap dat je de stap weer genomen hebt. Succes ermee.

@Marieke, Af en toe met die pubers die niets willen en toch van alles willen hebben....Je weet niet hoevaak ik een potje jank, als ik weer eens voor alles wordt uitgemaakt. Merk wel dat ik door mijn ADB sterker in mijn schoenen sta en de confrontatie op de belangrijkste punten weer aanga. Wil niet zeggen dat ik als het kind met slaande deuren naar boven is verdwenen of de deur uitgaat ik niet sta te trillen op mijn benen van woede en onmacht.
Heb je je formiulier ingeleverd over de buren en waren zij thuis vandaag. Of waren ze er niet? Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...