Spring naar bijdragen

maandag 4 juni

Twan

Aanbevolen berichten

Perioden met zon en droog.

Perioden met zon, maar vooral het noorden van het land krijgt vanochtend te maken met wolkenvelden, maar geleidelijk komen daar, net als in de rest van het land, perioden met zon. Het blijft droog. De temperatuur loopt uiteen van 20 graden op de Wadden tot 24 plaatselijk in het binnenland. De wind, noord tot noordoost, is matig, kracht 3 tot 4 en aan de kust vrij krachtig, 5. Ook dinsdag hebben te maken met wolkenvelden en blijft het droog. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 14 graden en de middagtemperatuur loopt uiteen van 21 graden langs de kust tot 24 graden in het binnenland. De wind blijft in de noordoosthoek en is zwak tot matig, rond kracht 3.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 98
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Twan dank je voor het weerbericht, ik hoop dat het vandaag wat eerlijker verdeeld wordt.
Maar geef mij toch maar die 24 graden maar :rose:

Ik hoef niet naar mijn werk, maar hier in huis is genoeg te doen. Vervelend werk dus die ik ga afwisselen met flink wat banen trekken die heb ik vorige week gemist.

Voor wie werken is/gaat een fijne werkdag voor de anderen uiteraard ook een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, en nu komt het er op aan gewoon even "doen". :D

Bij mij gebeuren toch wel rare dingen met o.a. gewoonten doorbreken en anders denken.
Gisteravond bood mijn man mij aan om te stoppen met zijn "biertje" te drinken als het
mij zou helpen. Stom verbaasd was ik. Nou ja dat éne biertje 's avonds en na bijna een
half jaar, ik lust het eigenlijk niet eens. Raar.
Vanochtend de deur uitgegaan en mijn sigaretten vergeten, al in geen heugenis gebeurd.
Normaal gesproken zou ik omgedraaid zijn om ze alsnog te halen, nee ik taalde er niet
eens naar. Raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik liep niet echt langs de drankafdeling. Maar nu ben ik weer droog. En wel vanaf afgelopen dinsdagavond zeven uur!
Het was even knap heavy.Twee maal de crisis voor me gebeld echter geen bed vrij. Vijf dagen onafgebroken doorgehaald. Nog heb ik de mist in mijn hoofd. En moe niet te geloven. Dood en doodop.Ook alle dagen geen eten (weg vitamine B) Nu uithuilen en doorgaan. Dit bevalt beter!!!
Slik megadosis pillen. Maar mijn denken is geremd. De mist in mijn kop!!!

Ik ga er weer aan trekken.

Ik kon gewoon niet meer stoppen. Tricky is dat!!

Dus hou het zo Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag iedereen ,
aan de nieuwkes welkom en aan de jarigen proficiaat :musicnote:
gisteren was een dag van weinig op het forum te lezen en te schrijven .
ik was naar een zomerfeest van een medisch pedagogisch instituut het was er hard stikke druk .
aan mijn tafel enkele wijn drinkers en ja het was even slikken achteraf vondt ik de wijn niet lekker ruiken .
na het etentje naar buiten en dronk de rest gezellig belgische streekbieren en hoe meer ze er dronken hoe sappiger hun verhalen werden ;-((
verhalen over hoeveel ze wel konden drinken en dat men nooit dranken mag mengen en ik ik heb mij in die gesprekken niet gemengd:-))
dit was mijn eerste grote feest terwijl ik nuchter ben , nu op feestjes ben ik zwz nooit een drinkster geweest maar ik kon na een feestje nooit vlug genoeg thuis zijn om mijn dag dagelijkse portie binnen te gooien .
in het draadje van gisteren heeft iemand de namen van de poesjes gezegt :-))
eerste naam welke ik hun zou geven was black &white , maar black & white is de naam van een spaanse whisky ;-((
dus over andere naam nagedacht en er is er eentje , tipje van de sluier oplichten wit en zwart , positief en negatief :-)) rara wat zou het zijn ??
vandaag eerste keer sinds lang dat ik geen zin had om na het werk naar huis te komen , maar toch maar gedaan want ik heb nog andere diertjes al lopen die momenteel ook verloren en zoekende .
zo kleine bijdrage van mij :-)))
groetjes blacky
soothe dag per dag hups weer in het peloton he
bam bam fijn je terug te lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...