Twan Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Perioden met zon en droog.Perioden met zon, maar vooral het noorden van het land krijgt vanochtend te maken met wolkenvelden, maar geleidelijk komen daar, net als in de rest van het land, perioden met zon. Het blijft droog. De temperatuur loopt uiteen van 20 graden op de Wadden tot 24 plaatselijk in het binnenland. De wind, noord tot noordoost, is matig, kracht 3 tot 4 en aan de kust vrij krachtig, 5. Ook dinsdag hebben te maken met wolkenvelden en blijft het droog. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 14 graden en de middagtemperatuur loopt uiteen van 21 graden langs de kust tot 24 graden in het binnenland. De wind blijft in de noordoosthoek en is zwak tot matig, rond kracht 3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Goedemorgen allemaal,Twan dank je voor het weerbericht, ik hoop dat het vandaag wat eerlijker verdeeld wordt.Maar geef mij toch maar die 24 graden maar Ik hoef niet naar mijn werk, maar hier in huis is genoeg te doen. Vervelend werk dus die ik ga afwisselen met flink wat banen trekken die heb ik vorige week gemist.Voor wie werken is/gaat een fijne werkdag voor de anderen uiteraard ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Yazz, als ik het goed heb ben jij vandaag jarig. Van Harte Gefeliciteerd, maak er een fijne dag van met sapjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Twan,Dank voor je weerbericht.Wens je een fijn dag toe.Ik neem de mee in mijn hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Stien,Ik wens je een fijne dag toe. Een goed idee om de minder aangename klusjes af te wisselen met je baantjes.Hier schijnt de zon al, dus wellicht dat die 24 graden hier gehaald worden.Ik ben wel snipverkouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Hallo allen. Terug van weggeweest. Ook hier in Amsterdam mooi weer. Fijne dag. Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Ook ik wil iedereen een hele fijne dag toewensen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Hoi Allemaal,Hier ben ik weer eventjes.Ik zie dat het hier weer erg rustig is vandaag.Ik ben dadelijk ook weer weg voor een uurtje.Straks wordt het hopelijk wat levendiger hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Zo, de "anders denken " opdracht is ook weer klaar....Ga het vieren met een groot glas water, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Charlie, en nu komt het er op aan gewoon even "doen". Bij mij gebeuren toch wel rare dingen met o.a. gewoonten doorbreken en anders denken.Gisteravond bood mijn man mij aan om te stoppen met zijn "biertje" te drinken als hetmij zou helpen. Stom verbaasd was ik. Nou ja dat éne biertje 's avonds en na bijna eenhalf jaar, ik lust het eigenlijk niet eens. Raar.Vanochtend de deur uitgegaan en mijn sigaretten vergeten, al in geen heugenis gebeurd.Normaal gesproken zou ik omgedraaid zijn om ze alsnog te halen, nee ik taalde er nieteens naar. Raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Ja, gek is dat he......Ik loop nu ook met een gerust hart langs de drankafdeling in de supermarkt, kijk ernaar en denk "gadver" Heb ook nog geen echte trekmomenten gehad, maar ja, het is pas 8 weken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Ik liep niet echt langs de drankafdeling. Maar nu ben ik weer droog. En wel vanaf afgelopen dinsdagavond zeven uur!Het was even knap heavy.Twee maal de crisis voor me gebeld echter geen bed vrij. Vijf dagen onafgebroken doorgehaald. Nog heb ik de mist in mijn hoofd. En moe niet te geloven. Dood en doodop.Ook alle dagen geen eten (weg vitamine Nu uithuilen en doorgaan. Dit bevalt beter!!!Slik megadosis pillen. Maar mijn denken is geremd. De mist in mijn kop!!!Ik ga er weer aan trekken. Ik kon gewoon niet meer stoppen. Tricky is dat!! Dus hou het zo Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 En nu volhouden Soothe, alweer 6 dagen droog, ff op je tanden bijten en doorzetten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Kan niet meer dan mijn uiterste best doen. Bedankt Charlie. Groetjes Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Nogmaals welkom, Miep!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Hallo Miep, leuk icoontje. Ik geloof niet dat ik die hier eerder heb gezien.Is er gelijkenis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 dag iedereen , aan de nieuwkes welkom en aan de jarigen proficiaat gisteren was een dag van weinig op het forum te lezen en te schrijven .ik was naar een zomerfeest van een medisch pedagogisch instituut het was er hard stikke druk .aan mijn tafel enkele wijn drinkers en ja het was even slikken achteraf vondt ik de wijn niet lekker ruiken .na het etentje naar buiten en dronk de rest gezellig belgische streekbieren en hoe meer ze er dronken hoe sappiger hun verhalen werden ;-((verhalen over hoeveel ze wel konden drinken en dat men nooit dranken mag mengen en ik ik heb mij in die gesprekken niet gemengd:-))dit was mijn eerste grote feest terwijl ik nuchter ben , nu op feestjes ben ik zwz nooit een drinkster geweest maar ik kon na een feestje nooit vlug genoeg thuis zijn om mijn dag dagelijkse portie binnen te gooien .in het draadje van gisteren heeft iemand de namen van de poesjes gezegt :-))eerste naam welke ik hun zou geven was black &white , maar black & white is de naam van een spaanse whisky ;-((dus over andere naam nagedacht en er is er eentje , tipje van de sluier oplichten wit en zwart , positief en negatief :-)) rara wat zou het zijn ??vandaag eerste keer sinds lang dat ik geen zin had om na het werk naar huis te komen , maar toch maar gedaan want ik heb nog andere diertjes al lopen die momenteel ook verloren en zoekende .zo kleine bijdrage van mij :-)))groetjes blacky soothe dag per dag hups weer in het peloton he bam bam fijn je terug te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Waarom krijg ik ineens een outlook e-mail, van alle reacties. was er eerst niet. Iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Hi, Blacky, moeilijk.......Ying en Yang (yling, ylang)?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 quote: Originally posted by: SootheWaarom krijg ik ineens een outlook e-mail, van alle reacties. was er eerst niet. Iemand een idee? ik denk dat je p/o op dat icoontje in dat gele vlak geklikt hebt, de 2de van links. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Hoi Charlie,Dan schiet jij ook al aardig op in de behandeling.Ik heb vanmiddag de laatste opdracht ingestuurd: Actieplan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Hoi Stien,Dat had ik vanochtend ook. Toen ik bij koor was, bemerkte ik dat ik mijn sigaretten was vergeten.Ik dacht toen maar van: nou, het zij zo.En bij thuiskomst niet eens meteen een opgestoken.Een mens is veranderlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Yazz,Gefeliciteerd met je verjaardag.:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Soothe,Nu doorgaan met droogblijven. Met 5 dagen ben je al flink op stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Soothe,Die e-mails krijg je als je in het schermp Reageren op Discussie, onderaan het vakje aanvinkt Aanmelden voor de discussie.Dus vandaag mag nog heel wat e-mailtjes verwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden