Gem Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Lucienne, Soothe en alle anderen,We zijn gisteren weer een dag doorgekomen en sommige gevallen ook nog een zware nacht (Soothe en Charlie met haar werk).Ik heb vandaag mijn parttime dag dus heb regelmatig tijd om even bij te lezen. Moet me zo wel aankleden, want de weekelijkse boodschppaen moeten worden gedaan (bah!!!)Hele andere boodschappen dan voorheen en goedkoper. Frisser hoofd, wat wil een mens nog meer.Dpoe verder vandaag alleen het hoognodige, want ben nog steeds moe. Vandaag lekker geslapen tot 8 uur vanaochtend, dat is toch twee uur meer dan normaal.Allemaal een zonnige en alcoholloze dag gewenst.Groetejes,GemotiveerdAangepast: er zijn helemaal niet twee draadjes voor vandaag! Was weer te snel met mijn conclusies.Sorry, sorry, sorry.Twan: een fijne vakantie en houd het droog. Weet niet waar je naar toe gaat, maar hoop dat je kan genieten van het mooie weer en leuke gaat doen. Neem rust, ook belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Sandra,Je tweede dag. Zal niet gemakkelijk zijn. Maar met wat activiteiten kom je de dag wel door. het hielp mij op moeilijke momenten als ik afleiding zocht, al was het maar de was opvouwen of zo.Hou vbol, dan kunnen we je bvanavond feliciteren met de tweede dag.Soothe, 10 dagen! Gefeliciteerd. Ik ben begonnen aan mijn 18e ADB dag. Nog niet zo lang dus. Hoop je voor te blijven, maar dan in positieve zin voor ons beiden. dat jij me vlak op de hielen blijft zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Sandra, gefeliciteerd met je eerste dag. EEn mooi begin:present:Anne welkom op het forumSoothe volhouden nu hèTwan een prettige vakantiemet mooi weer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Anna, Sammy, Sandra, Qwentie, Gemotiveerd,Goede morgen,Ik ben er nu ook weer, ik ga eerst eens lezen wat er allemaal geschreven is vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 @Anne,Je zit goed en je hebt zelf het dagdraadje geopend. Het is handig dat als je er nog eens een aanmaakt, om het de datum van de dag zelf mee te geven.Het is goed dat je je onder behandeling hebt gesteld en dat je je drankgebruik de baas wilt worden.Ik ben hier aan begonnen na een gigantische terugval en wist dat ik helemaal moest stoppen. Ik wilde dat via minderen doen, maar als ik het eerste wijntje neem, moet toch de hele fles leeg, en een volgende. Met het minderen was ik mij gewoon aan het kwellen. Mede door de ervaringen van andere forumleden heb ik toen de keuze gemaakt om helemaal te stoppen. Dit is me tot heden goed gelukt en ik moet zeggen dat ik heel blij was en ben met die keuze. Ik hoef niet meer te drinken en ik hoef niet meer te beslissen of ik wel of niet zal en wanneer zal drinken. Ik drink gewoon niet meer en zal die eerste laten staan.Ik hoop dat het jou wel lukt een sociaal drinker te worden.@Soothe,Die verrekte twijfel, daaraan zijn we allemaal onderhevig geweest.Besef een ding: het besluit tot stoppen is het besluit je eigen leven terug in eigen hand te nemen, om je niet meer te laten ringeloren door slechte vriend alcohol. Slechte vriend alcohol paait je met de eerste glazen om je vervolgens ziek te laten worden. Daarom is het een slechte vriend.Soothe je bent nu al aan je tiende dag. Je voelt je al stukken beter, en je hond voelt zich nu ook beter bij je. Je zult het wel redden. Het zit diep in je systeem, maar je hoeft niet je systeem te laten beheersen. Je kunt wel degelijk functioneren zonder, integendeel je zult beter kunnen functioneren zonder. Kijk maar naar de anderen hier op het forum. Ik gaf zelfs tips toen ik nog niet droog stond. Het geven van tips helpt jezelf in het proces.Als je een lang bericht wil schrijven, kun je dit soms het best in een tekstverwerker doen, zoals Word of Wordpad. Dan kun je je tekst tussentijds op slaan. Als je dan klaar bent, kopieëer je alles en plaatst het in een leeg antwoordvak.En als jij gaat meelopen met je vrienden, dan zie er binnen de korste keren ook uit als zij. Mijd a.j.b. de komende weken zoveel mogelijk hun gezelschap. En groet ze uit te ver te alshet niet anders kan.@Twan,Bedankt voor je weerbericht. Een warme klamme dag wacht ons weer, terwijl de grond om malse meiregen smacht.Ik heb het er voor over je weerbericht te missen, omdat ik jou een hele fijne vakantie gun.Geniet ervan, Twan, en hou het ADB en NDB. @Water,Je bent echt een aanwinst op het forum.Ga je vandaag nog met je motor rijden?Ik wens jou natuurlijk ook een droge dag.@Blacky,Werk ze, morgen is het weekend. Tot schrijvens.@Ferry,@Luciene,Deze vierde dag kom je ook door. Laat die eerste staan en het komt goed.Als je het moeilijk krijgt, kom dan maar even hier en schreeuw het uit.Ik blijf hier zowat continu aan de computer. Ik heb nog wat dingetjes te schrijven en te mailen, nog wat klusjes is huis en evt. een kort boodschapje buitenshuis. @Rudy,Geniet van je dag. @Charlie,Als het goed is, dan lig je nu als een roos te slapen.quote Twan, een hele fijne vakantie, kun je het weerbericht niet vast van te voren plannen?? unquoteUit deze zin blijkt weer je zin voor humor. Tot straks.@Sandra,Daar zeg je iets van wezenlijk belang voor ons allemaal, groentjes en oudgediend.Denk niet negatief, maar positief. Dat is essentieel om ADB te worden en te blijven.Vervang alle negatieve gedachten door positieve en het stoppen met en het leven zonder wordt gelijk gemakkelijker.@Gemotiveerd,Ik heb ook niets wezenlijks om handen vandaag wat me lang van het forum weghoudt. Dus je komt me vandaag van nog wel tegen.En ja, bij het boodschappen doen, hoef je veel minder te sjouwen en spaar je een hoop geld uit, je hoeft ook niet langs de glasbak. @Sammy,Jij gaat er ook weer voor. Het lukt je wel.Zo, alle berichtjes weer gelezen.Nu even wat anders doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Hallo Corrine.Dat is duidelijke taal. Ik heb het nogal moeilijk, maar houd het droog, Evenals Sandra,Luciene, Gemotiveerd .Etc.Bedankt, later kom ik nuchter terug.Groetjes van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Luciene, ik ga wat bewegen, om me af te lijden. Heb nogal trek, maar houd het droog. Spreek je later.Groetjes van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Soothe,Met de goede positieve instelling kun je weer van je leven leren genieten.Geniet van je afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 @ Corinne, dank je wel weer voor je ondersteuning. Fantastisch dat je er zo bent voor iedereen!!@ Soothe, Ik snap helemaal wat je bedoelt. Dan stop je met drinken en eigenlijk voelt je lijf nu nog veel naarder aan dan toen je lekker aan de pimpel was. Vannacht kon ik desondanks de airco niet slapen. En kon wel janken zo'n zeer als mijn lijf deed. Nou kan dat natuurlijk ook de botonkalking zijn, ik weet het niet. Nadat ik mijn man de deur uit had geholpen ben ik weer naar bed gegaan en toen kon ik gelukkig wel nog een paar uur slapen. Nu gaat het wel weer en ik hoop ook dat het voor jou nu weer beter gaat. De morgen is voorbij de helft van overdag zit er weer op. Ik zit onderwijl wat te eten (want dan kan ik mijn Campral innemen). Wordt opeens regelmatig met eten door dat spul.Jammer dat het (eventueel) pas na 14 dagen gaat werken. Ja kunst zou je zeggen: dan ben je door de zwaarste tijd heen. Maar als het aanslaat moet je het ook wel een jaar innemen zegt de bijsluiter.Kan je het een beetje redden met de warmte. Mooi weer is leuk maar dan aub niet zo bloedheet. Ik woon in het noord oosten en daar is het heeeeeel warm.Nou liefie, zet hem op drink water, hou het verder droog en laat de eerste staan.Liefs, Luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Sandra, ik zie dat jij erook bent. Heb je berichten gelezen. Wij houden het droog, zoals afgesproken.We zullen eruit komen.Jij hebt het eerder gedaan, dus je kan het.Per uur denken!Spreek je later.Liefs Soothe. KOP OP!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Hoi Corinne,ik heb de boodschappen al in huis. En inderdaad, het geeft een kick als je alleen maar glas voor de bak hebtzonder alcoholetiketten.Ik houd ze ook lang boven mijn hoofd ,zodat iedereen ze kan zien. Niet meer snel zoals hier voor.:)we moeten maandag het gesprek met de cardioloog afwachten wat mijn schoonmoeder betreft.Ze heeft gisteren 2 bloedtransfusies gekregen en heeft zuurstof nodig en antibiotica.2 jaar terug heeft ze een nieuwe hartklep en omleidingen gekregen.Ze zou eerst doorgaan naar de interne afdeling, maar houden haar nu toch op cardiologie. Ze woonde nog steeds zelfstandig.Heeft de aardappelen al weer in de groentetuin staan. Wat ze er mee moest is ons een raadsel. Ze krijgt n.l. eten van tafetje dekje.We zullen wel niet zomaar voor een gesprek uitgenodigd worden. Maar daarna kunnen we pas beslissen wel of niet vakantie.We hebben wel 3 vershillende dingen geboekt.1e week fietsen om de Bodensee met bagage vervoer naar het volgende hotel. 2e week huisje ij de Auvergne. 3e week huisje in het Loire gebied.Dus we kunnen alles apart van elkaar wel of niet door laten gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Lucienne,Ik las dat jij een bed and breakfast hebt.Ik ontvang ook gasten .Maar alleen als mensen lid zijn van vrienden op de fiets. Ken je deze stichting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Ik ben net terug van de boodschappen, heb alles bijan opgeruimd en zit nu weer even met de laptop op de bank. We hebben al lang een PC, maar dochterlief neemt hem bijna 24 uur per dag in beslag. Vandaar sinds december een laptop erbij en ik kan niet zeggen hoe blij ik ermee ben vooral in deze tijden. "s-avonds lekker op de bank, zie bijna geen TV allen maar mailen en op dit forum. Ik heb er ook wel weer behoefte aan om een dagje weer wat regelmatiger op dit forum te zijn, behalve alleen 's-avonds. @Sammy/Corinne ik herken dat van die flessen en de glasbak. Voorheen moest ik wel twee keer per week naar de glasbak en dan hopen dat er niet teveel mensen bijstonden. Zo "sneakte"ik dan al die flessen de glasbak in. Ik woon in een grote plaats, maar in een wijk met een dorps karakter. Iedereen kent elkaar. Niet leuk als je die flessen iedere keer kwijt moet. Vandaag ik dus vrolijk met alle sapflessen, groentepotten e.d naar de glasbak. Niemand was er! Kon niemand zien wat voor gezonds ik in de galsbak gooide. Volgende keer toch maar een drukker tijdstip uitkiezen en heel pontificaal (goeie tip: boven je hoofd houden en langzaam erin gooien) het glas erin gooien. @Soothe, hoop dat je een beetje tegen de warmte kan als je erop uitgaat. en vergeet niet, water is een goede dorstlesser. @Lucienne, ik lees regelmatig over het middel Campral. Wat doet dat met je of wat moet het doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Sandra, Ik zie dat jij er alleen nog bent. lukt het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Hee Corinne,Jij bent er ook weer. Ik moet je zeggen dat ik me vandaag ondanks de warmte waar ik niet tegen kan waarrempel me wat vrolijker begin te voelen. Als ik het zo bekijk over de laatste week, dan denk ik toch op de goede weg te zijn qua positievere instelling dan. Toch een kwestie van tijd, ook al komen de negatievere momenten ook wel weer. Zolang het positievere maar de overhand gaat krijgen. In ieder geval ben ik blij dat ik niet drink, ook vandaag weer niet. Ben bij het boodschapopen net weer langs de Gall & Gall gekomen, zit helaas naast de supermarkt. Mousserende wijn in de aanbieding, tweede fles halve prijs! Nu met dit weer zou ik vroeger onmiddellijk een voorraad mee naar huis hebben genomen. Lekker voor's-avonds in de tuin. Nu dacht ik wel: lekker mousserende wijn! Maar kon zonder problemen doorlopen. Vroeger was ik een vaste klant van die slijter. zullen nu wel omzetverlies hebben. Ik kom daar niet meer.GrGemotiveerd (vandaag vooral) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Hai Sammy, wat leuk jij ook B&B. Ik heb wel gehoord van vrienden op de fiets maar heb er nog nooit wat mee gedaan. Via de VVV en Bed and Breakfast Services Nederland, waarbij ik op de site sta (stond). Moet ik mij zelf weer opzetten. Want ik zou eigenlijk stoppen met B&B omdat mijn dochter met twee kinderen bij ons zouden komen wonen. Toen kreeg ze een nieuwe liefde en in korte tijd werd besloten dat ze toch niet kwamen. Dus nu ga ik weer gewoon door met mijn B&B. Zal ook wel aan mijn drinken hebben gelegen. Hoewel mijn dochter alleen er geen last van had. Maar genoeg daarover. Hoe werkt dat met die fietsers?Hai Gemotiveerd, Campral is een anti-trek-middel. Toen ik laatst bij mijn huisarts was vroeg ik hem naar zo'n middel en toen gaf hij dit. Maar het duurt twee weken voor het aanslaat en dan is het ook nog de vraag of het bij mij aanslaat. Ik vind het erg jammer dat het niet gelijk helpt zodat die eerste 2 weken draagelijker zouden zijn. Je vroeg nog naar de leeftijd van mijn jongste die zij dat ik haar kon bellen als ik het moeilijk had. Zij is 32 jaar, mijn oudste wordt in december 36 jaar. Jongste heeft geen kids en de oudste heeft een meisje van 12 en een jongen van 9 jaar. Het mannetje komt met een vriendinnetje 7 juli voor een week logeren.Goed dat je zo gemotiveerd bent. De fles wijn die ik gister van de medebestuursleden heb gekregen ligt in de koelkast lekker koel te zijn.... maar blijft daar wel liggen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 @Luciene,Als jij bot ontkalking hebt, is het goed om BIO-Glucosamine in te nemen, deze hebben ze in verschillende doseringen. Mijn grootmoeder neemt ze op advies van de dokter, mijn man neemt ze ook en ik neem ze ook als preventie, want ik heb de overgang achter de rug en acute jeugdrheuma heeft mijn gewrichten destijds licht aangetast.@Sammy,Misschien wil je schoonmoeder gewoon wel eens een keer verse gekookte aardappeltjes van eigen bodem eten, misschien rooit ze ze straks voor haar kinderen. En verder is tuinieren natuurlijk een gezonde tijdsbesteding. Wellicht is het gesprek erop gericht de mogelijkheid te onderzoeken of ze misschien beter naar een aanleunwoning of zo kan verhuizen, zodat alle zorg dichtbij is. Nou, ja dat horen jullie maandag wel.Dus jij verhuurt ook op bed and breakfeast basis. Leuk, heb je dikwijls fietsen in je rekjes staan?Ik kende vrienden op de fiets niet, maar het is leuk initiatief, en de dekking van Nederland is aanzienlijk.@Gemotiveerd,Jij vond het vandaag jammer dat er niet meer mensen aan de glasbak stonden. Ik zie je al iedere keer dat glaswerk boven je hoofd uittillen.Ik plande mijn aanschaffen zodanig dat ik met tussenpozen bij dezelfde winkel (4) of slijter (2) kwam. Allen lijden nu al een tijdje omzetverlies, ze zullen ook wel de eerste periode te veel voorraad gehad hebben van bepaalde wijnen.Dat zal mij een zorg zijn; ik bespaar een hoop geld, een hoop logistieke problemen en vooral ik spaar mijn lichamelijk en geestelijke gezondheid.Ik drink lekker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Lucienne,Vrienden op de fiets is een stichting waar je geloof ik voor 7 euro 50 lid van kunt worden .Je krijgt dan een boekje met ontzettend veel adressen waar je kunt overnachten. Prijs maximaal 17 euro p.p. Hetis wel de bedoeling dat je fietst , wandelt of skate . Dus je vervoert je op eigen kracht. Bij uitzondering kun je met de auto komen om hier een fietstocht te starten. Het is een goed initiatief omdat het anders voor heel veel mensen erg duur wordt om een weekje te fietsen.Het zijn meest adressen bij particulieren.En het is ontzettend gezellig om mensen te ontvangen , maar ook om er gebruik van te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Corinne,ik hoop dat je gelijk krijgt. Maar zelf heb ik het vermoeden dat een cardioloog zich niet bezig houdt waar zijn patiënten blijven, nadat hij uitbehandeld is.Ik werk zelf in de zorg endat laten ze graag over aan de sociaal werkster of de familie .Helaas vinden de meeste artsen het te verdienen geld het belangrijkste.Uitzondringen daar gelaten. Het ziekenhuis wezen is tegenwoordig een commercieële instelling.Toen ik 40 jaar geleden begon was het heel anders dan tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Gemotiveerd. Het is inderdaad moeilijk de tweede dag. Heb nog steeds buikpijn en last van duizeligheid en krijg nu ook krampjes aan mijn vingers.Heb vandaag toch gedurfd boodschappen te halen en de auto te rijden en het huis te dweilen. Ben nu een middag maaltijd aan het maken. Voor mij is dit echt de keerpunt. Ik ben ook een beetje boos op mezelf maar ja dat zal wel zo over zijn.Soothe hou je het nog vol. We houden het vandaag samen vol.Walter thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Sandra,Ik heb van mijn verslavingsarts (dus niet mijn huisarts) voor de eerste dagen diazepam gekregen. Soort supervalium. Als je veel ontwenningsverschijnslen hebt, dan kan dat helpen, ook al mag je het maar heel kort gebruiken. Als ik zo het forum lees zijn er heel veel middelen die iedereen gebruikt.Kan je niet naar je huisarts om wat hulp te vragen?Ik vind het overigens heel knap van je dat je nog boodschappen met de auto bent wezen doen en hebt gedweild. Daartoe was ik de eerste dagen niet in staat. Met diazepam mag je overigens ook geen auto rijden, want je wordt er wel wat suf van. Ik krijg overigens wel de indruk dat je het zonder kunt redden, omdat je toch die dingen vandaag hebt gedaan, zij het met veel moeite. Toch wilde ik niet nalaten je even dit aan te geven.Complimenten zoals je je erdoor heen slaat. Bij de meeste mensen is de derde dag het zwaarste. Dat je je daar wel op instelt en niet in de put raakt mocht het bij jou ook zo zijn. Gelukkig zijn er uitzonderingen op de regel, maar helaas behoorde ik daartoe niet. daarna gaat het echt beter. toen ik dat allemaal las en mijn derde dag beleefde geloofde ik er geen barst van, maar het is ECHT zo.Zet hem op, vanavond 24.00 al 2 dagen. Hartstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Miep,Zie dat je er ook weer bent. Tijdje niet geweest? Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Sammy,Op alle terreinen is de privatisering toegeslagen. Volgens mij eerder doorgeslagen. Voor wat mij als consument verbetering is te zien, is de telefoniemarkt. Verder zijn we er als consument en als werknemer van die bedrijven alleen maar op achteruitgegaan.Tegenwoordig zie je dan weer al die fusies die onvermijdelijk gaan leiden tot minder keuze voor de afnemers. De prijzen gaan steeds omhoog voor minder dienstverlening. Toch gebeurt het allemaal.Ik zie het al voor mij, raak ik bij een ongeval betrokken en ben zwaargewond, vraagt de ambulancier bij welke ziekenhuizen mijn zorgverzekeraar is aangesloten. Tu du, weet ik veel.Destijds (eind 19de, begin 20ste eeuw) hebben de liberalen juist alle openbare nutsbedrijven, infrastructuur van wegen en openbaar vervoer genationaliseerd om de dienstverlening te stroomlijnen en te verbeteren, opdat iedereen er gebruik van kan maken en er op kan dat de diensten ook geleverd worden.Het waren weliswaar bureucratische min of meer inefficiënte kolossen geworden, maar daarvoor had men toch een andere oplossing kunnen vinden dan alles maar in de uitverkoop te doen.Maar ja, iedereen zal hier wel een of andere mening zijn toegedaan.@Sandra,Die eerste week die is de moeilijkste, maar blijf positief denken en doen. Je komt er doorheen en dan wordt het lente. Je lichaam past zich aan aan gezonde input en je geest wordt zo helder, het is gewoon een bijzonder heerlijke gewaarding. Ga ervoor, je zult het merken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Miep,Ik ben blij dat het goed met je gaat. Natuurlijk hoef je niet mee te doen op het forum, alleen lezen daar kan je ook al veel herkenning en kracht uithalen. Alleen als iemand zich pas heeft aangemeld en je hoort daar even niets van, dan ga je je toch afvragen of het met diegene goed gaat. ikzelf heb ook niet zoveel tijd, maar maak er op dit moment bewust tijd voor. Ik bedoel, dat geld voor mij. Ik weet dat het goed met je gaat en de anderen nu ook. Meld je alsjeblieft wel als je moeilijke momenten krijgt en je "ei"niet kwijt kan bij iemand. dan kan het forum je erdoor slepen.Groetjes,Gemotiveerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Hallo met Soothe, we leven nog. Ben op de fiets naar Deen, de supermarket geweest,niet echt om de hoek. Maar wat is het warm, zit in een flat 3hoog onder het platte dak. het lijkt wel een orchideenkwekerij hier binnen. En de zomer moet nog beginnen. Ik ga even een sapje nemen en berichtjes lezen. Jullie horen nog, hou je allen taai.Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden