Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 juni 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

Motiva,er is niets in mij wat verwijten maakt, ik ben de rust zelve,Ik waardeer je betrokkenheid met de "lijdende" medemens. Oprecht hoor. Ben wel moe.pffff

Ik bedoel het andersom.ER is niets in mij dat denkt dat jij verwijten maakt. Zo moest het!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ikke,
Hoopte nog even van Stien te horen dat het goed ging. Nou ik moet er blijkbaar vanuit gaan van wel.
Blij dat het verder goed afgelopen is, met iedereen. Blijf niet heel lan g meer, want ik merk dat dat niet goed voor me is, zo kort voor het slapen. Hoop vanavond een langere nacht te maken.
Blijf totdat een bepaalde film is afgelopen, met ondertussen een schuin oog op de PC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
Fijn dat het beter met je gaat dan gisteren. Soothe bijna je 11e dag voorbij. Ik ben je nog steeds voor en jij volgt. Je hebt gezien wat er vanavond allemaal kan gebeuren. we moeten blij zijn met iedere dag dat het ons lukt om droog te blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet eens hoe hij heet, maar is onderhoudend. Bijna afgelopen en dam ga ik uitloggen.
Klopt het dat ik nog zoveel ingelogde namen op "home"zie staan terwijl iedereen al in bed ligt? Overigens was Houtje niet jarig vANDAAG. Zie haar berichtje dij de draadjes. ZXe heeft een nieuw draadje aangemaakt.
Jij redt het wel? Dan ga ik ook zo te bed.
Tot morgen.

Liefs
Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem,

Ik red het wel. Ik ga zo ook naar bed. Ik denk dat de anderen niet uitgelogd hebben.

En ze heeft een nieuw draadje aangemaakt en net als zovelen dat doen midden in de nacht heeft ze zich in de datum vergist. Zondag de 10de moet het zijn.

Heb jij wel je geboortedatum goed ingevuld in je profiel. Het gaat volgende Amerikaanse methode:
maand-dag-jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Kwam niet door een bijzondere gebeurtenis.
Maar ineens leek het of het hersengedeelte waar emoties wonen wakker werd geschud uit de alcoholroes.
Ik kan het niet anders omschrijven. Ik ging plots janken en allerlei emoties werden me de baas.
Al mijn alarmbellen gingen rinkelen, ik heb inmiddels de termen drankbellen en drankmelder bedacht.
Toen ik zag dat niemand meer ingelogd was, heb ik gekeken of mijn vriendin nog wakker was en aan het sleutelen aan haar "website" Die was er ook niet en ook haar vriend niet. Ik dacht dan bel ik ze wakker, laat ik dan maar alles van me afschrijven. Dat heb ik gedaan en toen kwam ik weer tot rust.
Heb vandaag bedacht dat het ook zijn nut zou hebben een lijst met noodnummers bij de hand te hebben voor als dat nog eens gebeurd. Met ook gewoon de Telefonische hulpdienst daarbij.

Ik was vandaag nog niet rustig genoeg om die emoties onder de loep te leggen op een nuchtere manier, want ik was er nog van ondersteboven. Maar ik moet er wat constructiefs mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...