Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Erica Hallo. Ik heb even wat naspeuringen gedaan en zag dat je eerder op de site bent geweest.Ik zou zeggen, Welcome back!!!Groetjes van, de voor jouw onbekende Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Zit je te typen, is ze meteen weer opgelost.dat schiet niet echt op.Nou ja, misschien komt ze weer terug?Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Ben je druk doende Corrina. Heb je een cocktail Shaker in huis? Anders kan je van mij lenen.Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Ga zo af sluiten. Mijn begeleidster komt 12 uur. Van het outreachendteam van de Jellinek. Ze was er vrijdag ook, maar ze dacht dat ik in het weekend ging pieken! NIET DUS !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Hoi Soothe,Dan kun je haar van je succes vertellen.Ben je nu niet trots op jezelf.Man, je gaat echt de goeie kant op en je bent gemotiveerd om je succes te prolongeren.Knap hoor. Je bent echt op de goede weg.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Hier een link naar een slecht voorbeeld voor de Franse natie.De Franse president Sarkozy heeft een overleg gehad met Poetin. Blijkbaar was er ook fles vodka aanwezig.Kijk en luister:http://www.dailymotion.com/vid...814u_sarkozy-alcoolise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Hoi stien,Voel je je nu al wat beter? Ik heb ook zo'n moeilijk weekend achter de rug!! Gisteren waren het hier dan ook verkiezingen èn vaderdag, dus overal waar je kwam verleidingen te over!! Pfff..maar om een lang verhaal kort te maken.. ik ben nog steeds ADB!!Ook bravo voor jou, het is je toch maar gelukt, hé!! En beter een pilleke als je het zo moeilijk hebt dan het spul zelf, hé!!Veel liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Hoi Knuffie,Ben jij ook een Vlaming? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Ja, Corinne... Ik ben ook een vlaming!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Al ben ik tot Nederlander genaturaliseerd en hier redelijk geïntegreerd, van binnen blijf ik ook Vlaming.Ik moet nu weg voor een paar uur. Nederlandse les geven aan mijn Afghaanse Fatima.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Dag corinne,Tot later! Ik ben ook even weg nu, m'n zoontje wil even op de pc kijken naar de teletubbies voor hij z'n middagdutje doet!! Enne.. een vlaming ben je en blijf je, waar je ook zit!!!Groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Hoi Knuf, jij hebt het ook gered, goed hoor!Ik moest me op een gegeven moment afzijdig houden van het forum, in zo'n bui is het niet goed om hier te schrijven. Zou ik dingen schrijven die net iets te prive liggen, of verkeerd op iemand terug reageren.Dan de kop maar een poosje in het kussen.Nu heb ik heerlijk gezwommen en kan de week hopelijk weer normaal aan. Hebben jullie al vaderdag achter de rug, bij ons het komend weekend pas. Of heb ik iets over het hoofd gezien, oh, jee. En niemand heeft iets gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Sooth, ik denk dat je je begeleidster weinig hoeft te vertellen. Jij gaat zó goed, dat moet nu wel van je afstralen. Ook in je schrijven hier op het forum is dat te bemerken. Goed joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Oke Stien, ze vondt inderdaad dat het van me afstraalde, dat klopt.Maar ze zei ook waakzaamheid is geboden.Ze wil me nu iedere week komen bezoeken en zo'n lifestiletraining met me doen. Waar jullie het vaak over hebben, een dagboek bijhouden.Om de rationele van de irationele gedachten te scheiden.Allen bedank, Groetjes Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Aan jou ook Corrine, ze was erg tevreden. Maar zij ze, daar hebben we geen donder aan, jij moet tevreden zijn en blijven!En gelijk heeft ze. Groetjes van Soothe:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Sooth, ja, jij moet je erin kunnen vinden anders heeft het geen zin. Maar tot nu toe kan je je er héél goed in vinden anders had je niet door kunnen zetten toch?Nu ook aan het huiswerk, wordt je nóg bewuster gemaakt waar je mee bezig bent.En het kan alleen maar goed zijn dat je begeleidster je elke week bezoekt, straks krijgt ze er nog lol in en komt ze alleen al voor je lekkere koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Marieke laat die campinghouder nou maar heel, geeft alleen maar rotzooi.Je kunt je nu botvieren op je eigen caravan,heb je w.s. geen sloper meer nodig.Ik heb me laatst laten vertellen dat dat de methode is van campinghouders om hun camping te vernieuwen. Anders blijven oude caravans staan en op deze manier iser weer een standplaats vrij voor een nieuwe caravan. Het is het aanzien van de camping.Alleen de manier waarop deze campinghouder het aanpakt is wel beneden allepeil, had hij wel eens eerder kunnen aangeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Hi lucy, het zou zo moeten volstaan.Vanochtend moest ik stoppen vanwege de begeleidster.Nu moet ik me ook niet vergissen. Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 @Charlie, te gek gedicht, dat zal ik opslaan of misschien wel inlijsten want het is een waarheid als een koe. Uiteindelijk zijn we zelf verantwoordelijk voor al onze beslissingen. Koning of moeder alcohol doet uiteindelijk niets als je ze gewoon laat zitten waar ze horen: in de fles met de kurk of dop erop.@Corinne, ja het is soms verwarrend de lampjes maar fijn dat het allemaal uiteindelijk goed was. En met schaamte op mijn kaken moet ik bekennen dat mijn cd brander waarschijnlijk helemaal niet stuk is. Toen ik bij mijn zus kwam bleek dat ik de lege cd waar ik op wilde branden in de verkeerde la deed van mijn pc..... Ik brand nooit geen cd's dus wist ik het niet. Maar weer wat bijgeleerd en gezellie koffie en water gedronken bij mijn zus. Dat artikel zal ik doorsturen naar mijn kleindochter met een boodschap erbij. Ze is 12 jaar en vind breezers ook lekker en haar eerste sigaretten heeft ze al gerookt. Nou drinkt ze zeer sporadisch (voor zover ik weet) maar toch, ze is uiteindelijk wel MIJN kleinkind en het zit dus ook in haar genen. Voorkomen is beter dan genezen...@Stien, fantastisch dat je uiteindelijke overwonnen hebt op je zelf. Iemand die zichzelf overwint is sterker dan een heel leger die een stad inneemt!! (oud wijs gezegde) Proficiat!!@Knuffie, het bericht van Stien geldt ook voor jou natuurllijk. Jullie zijn kanjers!!@Marieke, het was gezellig bij mijn zus. Wat een gezanik met je caravan. Ik weet alles van parken waar de eigenaren je dwingen tot het plaatsen van mooie chalets en dat oudere caravans niet meer verkocht mogen worden. Hij wil op die grond natuurlijk weer iets anders, neem ik aan. Wij woonden hiervoor op een park waar je eigenlijk niet permanent mag wonen maar mijn echtgenoot had een gedoogvergunning. De eigenaren van dat park waren (ze hebben het park aan een andere eigenaar verkocht) zoals ze dat noemen 'campingmaffia'. Ik zat en zit nog in het bestuur van de belangenvereniging van dat park. Je krijgt grijze haren van dat soort lui.Ik moet mijn kantoor opruimen. Administratie doen. Financiën bekijken..... maar jongens wat heb ik daar een broertje aan dood. De staatsloterij leverde gisteravond ook al niets op. Als ik die miljoenen had gewonnen had ik nu nog een secretaresse in gehuurd . Maar ja de enige secretaresse en invoerder van de boekhouding, hier in huis, ben ik zelf. Ik ga eens kijken hoe ik dit probleem op ga lossen...Tot later, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Ken ik Shanna, kan je niet vinden , bij wie is wie, maar ik ben hier pas kort!!Groetjes van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Hoi Marieke,Wat een rare campingeigenaar.Toen wij onze caravan kwijt wilden, heeft de beheerder (dat was een vereniging) gepoogd het ding nog te verkopen en dan zouden we sam sam doen, maar dat lukte niet, en hij heeft hem uiteindelijk laten slopen op eigen kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 He Luciene,Wat jammer dat je geen miljoenen hebt gewonnen met de Staatsloterij. Ik had me gelijk kandidaat gesteld voor de functie secretaresse.Wij wonnen ook nooit wat, het kostte ons alleen maar geld. Nog voordat we verhuisden, hebben we dan ook besloten geen lot meer te kopen. Sindsdien hebben we alleen maar gewonnen: elke maand het bedrag in eigen portemonnaie.Wel succes met je papierwinkel. Je komt er heus wel door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Marieke,Ik hoop dat die potentiële koper van je, flink op de tafel slaat vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 @Corinne: Volgens mij zou je een hele ordelijke secretaresse zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Luciene,Zolang je niet naar mijn bureau kijkt. Allemaal verschillende stapels, maar ja, dat is bij gebrek aan kastruimte.Aan de andere als ik mijn bureaukastjes eens zou uitmesten, krijg ik daar misschien voldoende ruimte vrij. Eens een keer kijken. Weer iets voor de lijst: te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden