Spring naar bijdragen

vrijdag 15 juni

stien

Aanbevolen berichten

Luciene,

Gelukkig was je nog niet uitgekleed toen die klusman langskwam.

Waarom maak je je nu zorgen. Als je nog steeds zorgen hebt, neem dat voor de veiligheid die telefoontjes mee.

Geniet alsnog van je bad, hopelijk is het water nog niet te koud.

Tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Mick en Ferry :sun:

@Corinne, ik heb de internetbehandeling ook gedaan hoor, ik héb die tekst. En ik weet dat ik niet helpend denk en vecht daar ieder wakker uur tegen. Maar soms ben ik moe gevochten. Ik ben depressief, en ik weet nu dat ik dat al heel erg lang ben. Ik dronk om me te verdoven, en wist niet dat ik depressief was. Ik ben onder behandeling, maar een jarenlange depressiviteit gecombineerd met paniekaanvallen is niet even in een paar weken over.
Depressiviteit is een ziekte, niet een knop die je om kunt zetten. En er zijn redenen waarom ik ziek ben, en de drank is daar niet één van. Ik weet dat ik sterk ben, anders was ik 10, of 5, of 3, of 2 jaar geleden al ingestort. Maar ook iemand die sterk is heeft grenzen waar ze overheen kan, en ik ben er heel ver overheen gegaan. De rek is er gewoon even uit, en ik rust uit in mijn put, om energie te verzamelen voor de zoveelste klim naar boven. Accepteren dat ik het even niet aan kan, is voor mij ook een manier van positief denken, want ik heb mezelf te vaak en te lang gedwongen om tóch te doen wat ik niet kon met alcohol als motor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Ik was even vergeten dat jij de internetbehandeling had gedaan.
Natuurlijk mag je even pas op de plaats houden.
Was het maar zo dat depresiviteit een uitknop had. Het zou zo veel mensen helpen.
Je houdt nog verbinding.

Hier een virtuele knuffel.:);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Anna, Ik wens je zoveel goeds dat als je het aanneemt nog kilo's en kilo's overhoudt. Meisje het leven is soms zo moeilijk. En toch... soms wil ik dat ook even niet zien.... wij bepalen ons leven hoe het loopt. Dus als het niet goed loopt moeten we het in onze eigen hand nemen.

Lieverds, ik ga dus opnieuw (voor het eerst) in bad in kom weer bij jullie terug.

telefoons mee in bad (op de rand)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, Corinne.......maar je schreef daar dat je het nu zonder medicijnen doet........maar je hebt refusal, foutje???

Anna, dat depressieve, dat ken ik helaas ook. Gelukkig heb ik veel baat bij Paroxetine. (Seroxat)
Maar al die pestzooi in en om onze huizen doet er niet goed aan he....:o

Klein manneke is nog te wankel om op zn pootjes te staan, wat hij sinds kort ontdekt heeft........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle bemoedigende woorden. Dat vind ik zo fijn aan dit forum, het helpt écht.

Ik zie dat het al laat is, en mijn hond moet er nog even uit. Dus ik loop nog even een rondje, dan ga ik even opslomen met een beker warme melk met honing, en na een bezoek aan de overkant zoek ik mijn bedje op.

Jullie zijn allemaal kanjers! Welterusten voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna je MAG er doorheen zitten, je MAG in de put zitten.
Je MAg depressief zijn.
Vecht er niet tegen, maar accepteer zoals je zelf al schrijft.
Door te accepteren krijg je ruimte de put als een deel van jezelf te herkennen.

Iemand vertelde me eens toen ik weeral de bodem van mijn put had bereikt dat ik niet moest tegenspartelen, niet meer vechten geen weerstand meer bieden om zo snel mogelijk uit die put te geraken.
Mensen willen zo snel mogelijk uit de put.
Accepteer je situatie en blijf eens wat langer in die put.
Kijk om je heen want op de bodem van de put bevindt zich dikwijls belangrijke onverwerkte informatie uit het verleden om in het heden mee leren om te gaan.

Ik heb in de put mijzelf hervonden, pijnlijk en verdrietig.? ja...

Anna een arm om je schouder om het leed draaglijker te maken...
Je doet het goed, je bent het waard.
Op deze manier zal je sterker uit de put komen...

Sterkte
Rudy...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook Paroxetine Charlie, en het werkt ook wel goed bij mij. Maar vanavond zat ik er even zover doorheen dat de medicatie er niet tegen opgewassen is. Inderdaad, die troep helpt niet echt, evenmin als toiletteren aan de overkant, de lamp, en het doucheslangetje. :wacko::P

Nu ga ik echt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo uitgebadderd. Het is altijd weer lekker in bad. Hoewel ik niet meer zo lang kan als vroeger. Dan zat ik echt uren en uren tot ik helemaal verschrompeld was (vingers) in bad. Met iets te lezen, muziek aan, wat te eten en natuurlijk wat te drinken. Nu alleen wat te eten en mobiele telefoon en vaste.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...