Spring naar bijdragen

vrijdag 15 juni


stien

Aanbevolen berichten

Gem, als je uitgaat van de kracht van het positieve denken mag je blij zijn dat je zoveel boodschappen kunt doen.


Hahahaha, BRAAK. Zei mn moeder vroeger altijd als we iets niet wilden eten: de kindjes in Biafra hebben helemaal nix te eten. Rotkinderen die wij waren zeiden we dan; nou dan stuur je het toch op.........

ERRUG

Doeiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahahaha Jeetje, Gem en Bambam nu ben ik dan door de mand gevallen. Hebben jullie me toch door. Huh.... had ik anders aan moeten pakken dus :)

Ik ben aan het spijbelen.....:$. Ik moest naar sporten. Doe ik op woensdag en vrijdag. Heb ik speciaal een iets sporterigs voor gekocht want zulke kleding had ik natuurlijk niet want ik bewoog nooit. Maar nadat ik van sporten thuis kom zet ik dat gelijk in een sopje want van dat gezweet vind ik het niet echt meer fris.

Nou heb ik na woensdag vergeten mijn spulletje even in een sopje te zetten. Dus nu niet fris. Ik zou dus niet weten wat ik anders aan zou moeten trekken. Dus ga niet. Maar niet getreurd. Ik heb vorige week of die week daarvoor mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht (ja, ja ik heb een fiets) die nieuwe banden op mijn fiets gezet heeft daar ze van het staan verpulverd waren (bijna) Heb een leenfiets gekregen en die ga ik dus omruilen. Heb ik toch mijn beweging vandaag.

Verder ben ik op marktplaats voor mijn a.s. zondag jarige kleinkind een vouwfiets aan het scoren, wil ze graag hebben om van huis naar trein en van trein naar school te fietsen. En dat dan ook weer terug. (gelukkig maar :))

Dus ben heel druk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft een virale infectie, moet uitzieken volgens de dokter. Hij heeft overal pukkeltjes enzo op zn lijfje, we dachten eerst dat het de 5de ziekte was, maar dat is gelukkig niet zo, temeer daar mn dochter nu 25 weken zwanger is van haar 2de kindje, dat zou dan een ietsepietsje gevaarlijk kunnen zijn..
Maar het is zo zielig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed Marieke dat je je zo goed voelt. En het is waar: dat straal je dan ook uit. Je vraagt je af waarom die twee 'dames' op het koor je negeren. Misschien straalde je zo duidelijk uit dat je je goed voelt en dat schijnt soms bedreigend te zijn voor sommige mensen.

Je kunt natuurlijk altijd vragen of er iets is, bvb aan ééntje of aan allebei (zou wel getuigen van heeeeel erg assertief zijn). Das best moeilijk. Is ook niet mijn sterkste ding. Ik werd laatst bij sporten voor mijn gevoel genegeerd door de fysiotherapeut. We doen dit in groepsverband. Zoiets vind ik echt wel vervelend. Toen ik afgelopen woensdag weer daar naartoe moest heb ik haar eerst opgebeld en het uitgesproken. Ze zei dat ze zich er helemaal niet van bewust was en bood haar excuses er voor aan. Daarna bij het sporten was ze alleraardigst en kwam een paar keer een praatje met me maken en vragen hoe het ging....

Maar hou je zeker bij het goed voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne en yazz nog van harte gefeliciteerd met jullie kinderen. Weer een periode afgsloten.
Ik ga zo even naar de boekhandel om het boek "de kracht van Nu te kopen. Kan hij mee op vakantie.
Want dat gaan we zo goed als zeker.Schoonmoeder reageert heel goed op de peniciline kuur.
Struint alweer op de gang rond.We verwachten dus straks een positief gesprek."Haar kleinkinderen ,die in de buurt wonen sturen ons en zwager en schoonzus gewoon weg.Zij zorgen voor bezoek en de was.
Dus de racefietsen gaan zo op het fietsrek .Begin er weer zin in te krijgen.Alle vlaggen hangen uit bij ons in de straat 13 stuks, want overbuurmeisje gaat vandaag trouwen.Oké , dan ga ik even. tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Richard. Je zegt dat je nog niet de kracht hebt gehad om te stoppen en daarom nog niet op het forum bij ditje en datjes schrijft. Het is geen forum van geheelonthouders :) We zijn juist mensen die iedere dag zich weer rot moeten vechten om niet te drinken. Dus daar hoor je helemaal tussen. Schrijf juist dat je het moeilijk hebt en dat het nog niet helemaal gelukt is.

Je zegt je drinkt nog. Als ik mag vragen hoeveel per dag? Je kan toch niet gaan wachten tot je helemaal los van de drank bent en dan pas op het forum komen. Ja mag juist je noden, pijn (omdat je de alcohol nog niet kan missen) de hunkering, misschien soms een overwinning op het forum melden. Ik heb gemerkt dat het me zoveel steun geeft. Ik zit regelmatig de hele dag (kan ik doen omdat ik niet werk) aan het forum geplakt. Dat geeft me toch kracht om niet te drinken. Zo'n soort gevoel van ik wil niet af gaan. Als je het helemaal in je eentje doet is er ook niemand die iets ondersteunings tegen je kan zeggen.

Dus beste Richard: kom en vergezel ons.

Wat je ook te melden hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Richard,
Ik sluit me helemaal bij Luciene aan!

@Marc,
Ik merk dat je profiel niet meer zichtbaar is. Dat werkt heel snel! Nog maals welkom, maar dan op het draadje van vandaag.

Boodschappen binnen, mijn B vitamine geslikt en nu nog even wachten voordat ik mag eten.

@Bambam, ik ben inderdaad heel blij dat ik zoveeeeeeeeeeel boodschappen mag doen in 1x. Dat kunnen ze niet in Biafra. Gelukkig zeiden dat ze dat vroeger thuis niet tegen mij, maar een variant (ik weet niet meer welke) erop.Voelde ik me toch nog schuldig. Bleeeeh!
Ik heb dit nooit bij mijn dochter gedaan, al at die voor geen meter toen ze nog klein was.

@Luciene
Hoe kom je tocg aan al die mooie affirmaties en gedichtjes. Maak je ze zelf??

Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gem

nou, niet echt, ik ben hondsmoe en heb nergens zin in. Maar dat komt ook omdat het hier zo'n troep is. Zoals je weet zijn wij druk bezig met ons "nieuwe" huis verbouwen, dat gaat tergend langzaam en hier staat dus alles op zn kop....overal dozen, elke kamer is een zwijnestal zeg maar. Alles moet uitgezocht enzo...pffffff Opruimen heeft weinig zin, voor je het weet is het weer een troep.
En daar kan ik dus niet tegen. We zijn nu al maanden bezig met verbouwen, eerst wilden we in mei verhuizen, nu is het juli geworden, maar of we dat gaan redden is nog maar de vraag..............
Gelukkig blijf ik er nuchter onder....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Gem,

Sommige gedichtjes schrijf ik zelf en sommige pluk ik van het www. En die affirmaties heb ik door de tijd heen verzameld en uitgedraaid. Hangen op mijn kantoor aan de planken boven mijn bureau. Net een waslijn :). En als ik lees dat er iemand verdrietig is of anderszins zich niet voelt zoals hij/zij zou willen, kan ik zo een affirmatie uitzoeken en uitdelen.

Soms draai ik er één uit met grote letters en hang die op de koelkastdeur zodat ik die in mijn systeem in kan brengen.

Ik schrijf verder korte verhalen.

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Charlie,
ik kan me onze verbouwing 2 1/2 jaar geleden herinneren alas de dag van gisteren. Bekaf, je hoofd wordt ook een grote chaos, omdat het om je heen een chaos is. Althans dat werkte zo bij mij.
Sterkte ermee, knap dat je het droog houdt onder deze omstandigheden.

@Luciene,
Ik ben blij dat je er zo'n verzameling op na houdt. Moet ik misschien ook maar doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy,
Fijne vakantie, ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten. Gelukkig gaat het schoonmama dus beter.
Ik hoop je de komende 3 weken niet op het forum te zien, want dat betekent dat het goed met je schoonmoeder gaat en jullie fijn aan het vakantie vieren zijn.
Tot na je vakantie.

Groeten,
Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...