Gem Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Corinne,Wees niet bang, je zult van deze sokkel geen doodssmak maken. Hooguit een verzwikte enkel.Met die inspirerende wasjes van je: ik ga nu de bedden afhalen en e.e.a in de wasmachine stoppen.Ben zo terug. Ik WIL (geen MOETEN Miep!)zo graag een wasje doen.... :moon:Kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in de wasmachien.....GrGem:moon::moon:
Gem Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Corinne,Bedden afgehaald, wasje in de machine. Weer iets gedaan.Gem
CPAS Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Marieke,Wat een leuk jeugdverhaal.En die buurvrouw: ...als ik met mijn oor aan de muur luister...Ja, ja.Waar eierdoosje al niet goed voor zijn. Wij hebben een eierboer op de markt waar je ze nog mee kan nemen. Spaar je gewoon 5 centen uit en het milieu.Zelf hou ik het meest van spaghetti. Ik vind het nog altijd een sport die slierten mooi op mijn vork te draaien.
Houtje Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Hallo allemaal,Wat knap echt Corinne om op iedereen te reageren. Ik ga niet blozen hoor :$ ben je mal. Het gekke is dat juist als je kan delen wat je hebt geleerd (en die periode waren de oudgedienden ook allemaal zo aan het ploeteren) je zelf weer leert ervan.
CPAS Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Gem,Vergeet niet de wasmachine aan te zetten, want dat was ik dus twee uur geleden vergeten....Net als de NS. Door een storing in de hoofdcomputer (mijn nuchter hoofd) zal de was met twee uur vertraging vertrekken. Dat is nu al de 3de of 4de keer dat me dat overkomt in de tijd dat ik nu nuchter door het leven ga. Daar voor overkwam me dat nu bijna nooit.Nou, niks aan te doen.Sorry, hoor, maar een verzwikte enkel wil ik ook niet. Teveel pijn.Lekker, wij eten weer asperges. Heerlijk.Kan ik niet genoeg van krijgen.
Houtje Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Nee geen schoon bedje, de kids wel. Ik doe de kids om de week (vies hè) en mezelf iedere week................ het bed wassen dan.Ze springen er tenslotte 's avonds schoon in en ach, zo'n kind zweet nog niet eens. Als ze maar RAAK springen want één heeft er een hoogslaper en dan is mis-springen wel pijnlijk.Ik heb vanmiddag een vriendin geholpen in huis die tot over d'r over in de pujee zit. Ook een fijn gevoel.En vanavond heb ik een mega-strijk, mooi voor CSI en 24 dus. En er hangen al weer 3 nieuwe wassen, t is weekend-tarief hè dan mogen ze bij mij allemaal een minuut langer douchen.....
CPAS Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Marieke,De bedjes zijn vorige week allemaal aan de beurt geweest.En aangezien het hier geen superdeluxe hotel is, moet iedereen maar weer weten wanneer hij/zij zijn eigen bedje verschoont. Komende dagen kan ik vier sollicitaties de deur uitwerken. Er staan waarempel 4 deeltijd functies secretaresse in de krant in de regio.
Gem Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Macaroni, lekker!Asperges ook, alleen eten wij die nooit, want dochterlief haat ze. Aangezien ze bijna alles moet mee-eten en we maar voor een enkel ding een uitzondering hebben gemaakt, eten wij die dus niet.Achteraf had het gekund, want ze blijkt opeens vanavond niet thuis te eten. Helaas de winkels zijn hier niet open op zondag, dus.....of eten wat we van plan waren of chinees halen. Manlief vindt dat vreselijk lekker (ik niet zo), maar het is tenslotte vaderdag. En de ingredienten van vandaag liggen in de vriezer of zijn lang houdbaar. Dus ik heb een vermoeden wat het wordt.......Het zonnetje begint weer een beetje te schijnen van binnen, kijk maar:rose:!!@houtjeStrijken daar doe ik niet aan, tenminste niet vooruit. Wij strijken allemaal onze eigen kleren en doen dat op de ochtend dat we die kleren aan willen doen. Heb een aparte kast, waar al die kleren inhangen of liggen. Wel een grote kast overigens....
Gem Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 @Corinne,Dat is wel heel veel, 4 maar liefst. Duim voor je!
CPAS Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Ja, zondag TV-avond. SPOED, CSI, Bones en opnemen voor zoonlief Baantjer.In de reclameblokken: plassen, roken, forum, wassen lossen en laden (niet vouwen).
Gem Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Hoi Ferry,Zie dat je er ook bent. Breek rustig in hoor in deze discussie over wasjes, eten en het verdere huishouden.GroetjesGem
CPAS Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Gem,Kinderen.Met groenten hebben we dat al vroeg opgelost: elke dag een bakje rouwkost. En verder een proefschoteltje. Dochter krijgt rijst i.p.v. aardapellen.Vorige week geprofiteerd van de afwezigheid van zoon door een rijstgerecht te maken. Die lust nl. geen rijst.Mijn dochter lust ook geen asperges, zoon wel, maar dan zonder de kopjes ervan. Die krijg ik dan. Ik lust die wel.Zoon eet vrijwel alles graag. Dus als we iets maken wat hij niet zo graag lust, vind ik het niet zo erg een keer iets apart te maken voor hem. Ik mag niets zeggen: ik was ook een moeilijke eter. En het heeft echt geen zin om te verwijzen naar die arme kindertjes in arme landen.We zitten hier met een luxeprobleem. Een ook die luxeziekte van overgewicht.
CPAS Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Ferry,Gem heeft gelijk, tijd voor een ander onderwerp. Breng jij er een in.Al dat gezwam over huishoudelijke bezigheden.
charlie Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Mijn zoon was een zeikerd wat eten betrof, het liefst at hij elke dag lasagna oid....Nooit, maar dan ook nooit was het goed, altijd "gadver"....Ik zorgde wel altijd voor 2 soorten groente, omdat ze nu eenmaal niet alles lusten, maar verder moesten ze maar eten wat de pot schaft.Natuurlijk mochten ze zelf ook wel eens kiezen wat ze wilden eten hoor.Verder heeft manlief het liefst een ouderwetse hollandse prak, voor hem geen rioolbuizen, zoals hij macaroni noemt...En hij wil altijd, hij is 7 juli jarig, op zijn verjaardag, zelfgemaakte erwtensoep:oDus nu de kids het huis uit zijn, is er gelukkig nooit geen ruzie meer om het eten, heerlijk!!
Gem Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 @Corinne,Eet smakelijk.@Marieke,Wat is daar toch bij die vriendin van je zoon aan de hand he? Geen vinger achter te krijgen.Wat leven we toch in een raar land dat er niets eens polshoogte genomen kan worden daar thuis. Af en toe zijn we doorgeslagen hier in dit land. Zo'n meisje (als het waar is allemaal, maar waar rook is, is vuur) staat er helemaal alleen voor. Gelukkig heeft ze jullie.
BamBam Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM:DB)
charlie Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Zo he BamBam, helemaal zelfgetypt???????????/:D :D :D :D
CPAS Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Charlie,Eten bereiden en kinderen. We kunnen hier een eeuwigheid beklag neerleggen.Wij hebben gegeten en met het nodige beklag als beleg.Ik heb lekker gegeten.
CPAS Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Marieke,Geniet de vriendin van je zoon van je macaroni?
CPAS Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 BamBam,Volgens mij heb jij trek en honger in iets lekkers.Kan dat of vergist ik mij zo.
Gem Geplaatst 17 juni 2007 Rapport Geplaatst 17 juni 2007 Bambam is verdwenen, vast macaroni met banaan EN eend aan het eten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden