CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Soothe,Ben jij jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Maaarrrrrrrrrrrrrrrrr: --------------------------------AFKICKEN VAN DE DRANK VIA INTERNET BLIJKT EEN SUCCESFORMULE datum: 3 mei 2006 duur: ± 9 min makers: Marcel Hammink en Roanne van Voorsthttp://www.novatv.nl/ OM DE REPORTAGE TE BEKIJKEN. Meer dan een miljoen Nederlanders zitten met een drankprobleem. Slechts vijf procent van hen wordt bereikt door de gebruikelijke hulpverlening. Maar veel succesvoller dan de traditionele behandeling in afkickklinieken blijkt een behandeling via internet. Sinds een jaar kan het en de eerste resultaten zijn overweldigend. De internetmethode is twee keer zo effectief als de oude methodes. En het loopt storm. Bij de site 'alcohol de baas' kunnen de hulpverleners de stortvloed van vragen niet meer aan. Er is al een wachtlijst van duizenden mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Het gaat wel met me. Ik hou het in ieder geval nog vol ADB te zijn.Gisteren kreeg ik van iemand een email dat ze misschien een baan voor me hadden mocht ik het niet naar mijn zin hebben op mijn werk. Ik ga natuurlijk niet meteen weg, maar een fijn idee om achter de hand te hebben! Weet overigens niet wat die aanbieding inhoudt hoor! Verder komt er veel gevoel "los", wat niet bepaald prettig is. Kan het ook nog niet allemaal een plekje geven. Ben dus niet het zonnetje inhuis, maar geen onweerswolk zoals vanmorgen1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Ik heb het item nog eens zitten bekijken en vroeg me af hoe het met onze Tapas was....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Heb nu geen zin om te lezen hoor, komt morgen wel...................en Soothe is morgen jarig, zei Luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Houtje, die ligt uit te buiken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Als ik jarig ben staat het er 's ochtends op. Oké zal de spanning wegnemen.30-06.1948 een kreeft! Allen het beste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 SOOTHE!!!!!!Even reageren joh! Ben jij morgen jarig???????Houtje,Ga op mijn gemak eens een keer dat item bekijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Nou Soothe je was me voor met je antwoord!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Goeie insteek Miep om door te gaan met ADB zijn.En goed dat je man je steunt. Dat is altijd wel zo prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 De reportage is alweer van enige tijd geleden maar het blijft een doorslaand succes dus ZET HEM OP JONGENS EN MEIDEN.Help de Cactussen de zomer door.Ik ga plat, morgen een vroeg programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Houtje,Ik ga even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Ik ga opslomen en straks naar bed. Een korte avond op het forum.Wens jullie allen een hele goede nacht en hoop dat iedereen morgen met een goed humeur mag opstaan!!!Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Welterusten Gem!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 avond houtje , bedankt om dit te brengen .heb reeds een stuk gelezen lijkt mij eerlijk gezegt intresant groetjes en slaapzacht aan iedereen blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 ik ben vanavond ook eens naar wie is wie gaan kijken , had dit eigenlijk nog nooit gedaan .het brengt herinneringen boven bij mij , pp , matilda , mismaf , en noem maar op ook de tour de france en de truien, uiteraard jij houtje ik herinner mij ook een iemand uit la douce france , iemand die in zuid amerika woonde .maar toen nam ik niet zo veel deel aan adb wat schrijven betreft .vandaag is adb iets dat bij mijn dag hoort als ik het uiteraard niet te druk heb .groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Houtje,Ik heb de reportage bekeken. Ik had er eerder van gehoord, maar nog niet gezien.Ik ben het trouwens met de ene vrouw eens, in de regulier v-zorg zit je te kijk in de wachtkamer.En deze internetbehandeling werkt veel beter voor mij. Zie maar, nu sta ik echt droog, bij de vorige behandeling had ik toch veel uitglijers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Gem,Daarom heeft het dus zoveel geregend vandaag, jij met je onweerswolk - grapje.Het is nu weer opgeklaard. Je hebt ook wat te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Gem,Fijn dat iemand een werkaanbod achter de hand heeft voor je.Maar daarmee kun je natuurlijk niet te lang wachten, is het aanbod weg.Ik zou toch maar even informeren wat die baan inhoud en wat het profiel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Ach, welke vorm je ook kiest, je moet het toch zelf doen....Ik zie het een beetje als bv het boek van Allen Carr, stoppen met roken..had het doorgelezen en rookte vrolijk verder...Dít forum, dat werkt pas echt, contact met lotgenoten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Soothe,Je bent al jarig geweest.Van mij nog achteraf de beste wensen en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Blackyook welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Charlie,Tijdens het lezen van Help ik (ver)zuip zat ik ook nog rustig te drinken.Hier dit forum en de behandeling hebben mij echt geholpen. Ik weet niet wie van de twee het meest. Nu heb ik alleen het forum nog, maar dit is zo stimulerend. Ik denk dat ik hier de rest van mijn leven kom kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Ja, door dat zo smakelijk geschreven boek kreeg ik juist trek.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Charlie,Dat kan. In dat boek zag ik veel herkenning, maar het werd zo vlot geschreven en met zoveel kwinkslagen, dat ik het dus onder het genot van heel wat glaasje heb gelezen. Dat boek heeft bij mij niet de knop omgezet. Trouwens ik realiseerde mij vanavond ineens dat ik gewoonlijk als ik thuis kwam van mijn werk eerst en vooral een glas of twee dronk voor ik ergens aan begon. Vandaag helemaal niet aan gedacht zelfs.Valt me ook op dat ik dagen achtereen geen trek heb zelfs en als ik dan eens trek heb, dat die ook zo makkelijk overgaat.Aan de ene kant goed, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik niet alert meer zou reageren. Ik denk dat dat de reden is dat ik hier zoveel schrijf.Ach ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden