charlie Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Dank je Corinne en ja, geweldig dat iedereen iedereen steunt he!!Helaas heb ik zelf de laatste tijd het gevoel dat ik het niet lang meer ga redden, maar tot nog toe wint mn gezonde verstand het gelukkig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADD Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Lief van je! Ondertussen is het bedtijd en ga ik dus zonder wijn m'n bed in, joehoe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Ik begin nu te voelen dat ik me geestelijk flink heb ingespannen vandaag.Ook realiseer ik me dat ik de hele dag niet aan jullie heb gedacht. Niet netjes van me, ik heb er gewoon geen tijd voor gehad. Maakte ook dat de dag zo voorbij was. En nu is het ook al weer half elf.Als je wat te doen hebt, gaat die tijd zo donders snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 ADD,Welterusten.En gefeliciteerd met je droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 He Charlie,Kop op, je gaat het redden, als je die eerste maar laat staan. (Ja, de bekende mantra van dit forum)Je moet me die paar dagen voorblijven. Je weet waarom: voor jezelf, die fanantisch oma en moeder die zo knokte om te stoppen.Echt waar je kunt het gewoon.Zorgen voor kind en kleinkind kun je nu eenmaal beter nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 ADD, Ze hebben het veel over drugs. Ik geloof dat alcohol de grootste duivel is.Hij maakt je steeds weer wijs, dat het de ultieme verlossing van alle problemen is.Al de katers, al het ziekzijn word vergeten.Daar valt verstandelijk niet tegen op te redeneren.Ja, de eerste laten staan, er zijn er die dat lang weten vol te houden, maar in de tussen tijd verlies je al je houvast.Je hebt het idee dat het nooit meer goed komt,in die zin zijn we hhet zelfde.Je bent in ieder geval niet anders. En er zijn er die het redden, waarom wij niet?Ga je goed Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Dank je Miep en Corinne.....Ja, dit alles zegt mnn gezonde verstand ook, maar toch he....Maar zal idd wel mede komen domdat ik best wel moe ben, heb nog nachtdienst ook, dan 's morgens naar mn dochter, net ook nog even, want het baby-kamertje moet nu toch opeens klaar he, voor het geval......ach, je kent dat, ff gelijk een wasje draaien, vaatwasser inruimen enzo, koffie zetten, de kleine man vermaken.....Komt best wel goed hoor denk ik, is gewoon zo'n pestgremlin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Zo manlief is naar bed gegaan en die heb ik even welterusten gezegd. ADD welterusten en voor morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Charlie,Mep em maar hier naar toe, zal ik hem wel even aanpakken die . Ik ben op hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Luciene, Miep,Mijn man is ook net naar bed gegaan.Hadden ze misschien met mekaar afgesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Haha, eigenlijk moet ik mn tactus-huiswerk doen, "beslissingen" maar kan me er niet toe zetten het door te lezen...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Mijn man zit boven, achter zn eigen computer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Goedenavond allemaal!Ik loop zoveel achter sinds gistermiddag dat ik alleen wil zeggen dat ik alles heb gelezen, maar moeilijk nog op een aantal dingen kan reageren.Veel mensen hadden een rotdag vandaag, het zal wel in de lucht hebben gezeten, want ik ben als een onweerswolk opgestaan! Gelukkig ging het beter toen ik eenmaal in de trein naar mijn werk zat. Wel zo prettig voor mijn collega's.Drukke dag gehad en nu moe op de bank. Ga het ook niet te laat maken. Asl ik zo opeens ben verdwenen, dan ben ik alweer aan het opslomen.Corinne, fijn dat het goed is gegaan vandaag.Charlie, gefeliciteerd met de thuiskomst van je dochter.Soothe, je houdt weer vol! Je vijfde dag ADB gehad! Bijna de zesde.Luciene, mooie affirmaties en volhouden hoor!Stien, blij dat je nog steeds goed gaat. Ik ben ook boeken aan het verzamelen. Van lezen komt niet veel op het moment, maar ga zeker boeken op vakantie meenemen, om wat inzicht in mezelf te krijgen (hoop ik).Joann, K** dag vandaag! Hoop dat je lekker slaapt en morgen weer beter opstaat. Sterkte!Miep, proficiat! Je gaat hartstikke goed.Sandra, lastig die gevoelens die opduiken. Heb ik ook last van. Niet leuk, maar wel noodzakelijk! Hier moeten we doorheenAlle anderen waar ik nu niet op reageer: ik leef met jullie mee in de goede en de slechte tijden!!Groeten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 @Charlie, Heel veel sterkte daar met alles. Je hebt het er maar druk mee. Je bent sterk, je gaat het echt redden. Dat voel ik aan m'n water @Corinne: geeft niet hoor dat je niet aan ons gedacht hebt. Je had wel wat anders aan je hoofd. Hoeveel dagen in de week moet je nu werken?@Miep: fijn dat het weer zoveel beter met je gaat. Houwen zo!! Wanneer heb je vakantie?@ Gem: Alles goed?@ Soothe: de dag zit er al weer bijna op. Je bent bijna jarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Over mannen gesproken, mijne ligt te slapen op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Soothe jarig, waar is het feessie??????????Miep, ja, toen jij het zei zag ik het ook voor me, arme mannen....haha, ik kan tenminste MSN'nen met hem als ik wil..........alleen weet hij niet hoe dat werkt...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Nu op Nova: reportage over verslaving en nieuwe afkickmethode !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Charlie,Als je dat huiswerk al niet doet vandaag, lees het dan in ieder geval even goed door. Dit huiswerk beslissing en het volgende actieplan zijn beide belangrijk om ADB te blijven.Het kan je nu steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Nou, Miep,Even goed gelachen, maar die van mij is alleen maar van de bank opgestaan om mijn een kus te geven.Ik moet nog lachen om je visualisatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Het is wel wat met die mannen. Die van mij kwam (na uitgeslapen te zijn op de bank) voor hij naar bed ging even bij me langs. Ik had zoiets ik ga maar even mee anders lijkt het net of het me niets interesseert. Maar hij slaapt al weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 AFKICKEN VOLGENS GUZMAN Cabaretier Javier Guzman is in drie dagen tijd afgeholpen van zijn jarenlange alcoholverslaving in de Spaanse ontwenningskliniek Tavad. Dat ging volgens de Prometa-methode, waarbij een combinatie van medicijnen en voedingssupplementen intraveneus wordt ingebracht. Die kuur is binnenkort ook in Nederland te volgen.Is de nieuwe methode om moeiteloos af te kicken een tover-therapie of een toevalstreffer? In NOVA vertelt Javier Guzman over zijn ervaringen met de nieuwe afkickmethode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Interessant Houtje, ga even met een schuin oog kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Luciene,Alleen de maandag, de vergaderdag en de woensdag.Maar ja, als je al 1,5 werkloos bent, is dat veel. Ik ben het niet meer gewend, dat voel ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Gem,Dat is de vierde slapende man, kunnen ze in hun dromen een potje klaverjassen.Hoe is het verder met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Komt ook omdat alles nieuw is Corinne. Natuurlijk ben je het ook niet meer gewend, maar een nieuwe baan slurpt altijd energie door alle indrukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden