Spring naar bijdragen

5 juli 2007


Sandra

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Joann,
Ik zie dat je bent ingelogt.
Hoe gaat het met het stoppen?
Ik hoop dat het goed met je gaat.

Je vertelde ons niet zo lang geleden dat je een hartaanval hebt gehad. Heb je daar medicatie ofzo voor gekregen? ( sorry ben niet zo op de hoogte)
Kan me voorstellen dat het je dat allemaal moeilijk heeft gemaakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb helemaal geen hekel om naar de tandarts te gaan, zal wel komen omdat er nooit wat mis is met mijn gebit. 't Is van oerdegelijke kwaliteit, hier en daar wat vullingen, dat is alles. Alleen staan al mijn tanden zo dicht op elkaar, dat ik niet eens kan flossen. Dus de jaarlijkse reiniging met de "hoge drukspuit" is echt geen overbodige luxe behandeling voor mijn tandjes en kiesjes. De tandsarts heeft dit jaar vast mijn alcohollucht gemist. Dat ik niet meer aan de wijn zit, is trouwens wel te merken aan mijn tanden, ze zijn niet meer blauw verkleurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ik ben vorig jaar opgenomen op diagnostiek.
Dat was een periode van 10 t/m 30 aug.
Ik ben toen gestopt.

Na een uitglijdertje en een preventieve Detox opname heb ik de datum bijgesteld op 20 febr. dit jaar, dus bijna 5 maanden ben ik alcoholvrij.

Ben nog steeds aan de Refusal en dat bevalt goed.
Ga er i.o.m de verslavingsarts ook voorlopig mee door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke,

Was een stomme vraag van me, het staat in je uitzwaaier zie ik nu.
Toen jij dus gestopt was vorig jaar, had ik mijn grote terugval. Daarvoor was ik bijna drie maanden ADB met uitglijers.

Het gaat met mij ook goed.
Ik ben de laatste tijd wel erg uitgelaten en nogal spontaan. Vroeger, ook voor mijn drinken, was ik nooit spontaan. Ik vind het wel grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Refusal werkt echt, heb ik ondervonden.

Dinsdag was ik uit eten en heb toen als dessert een dame blanche besteld. Normalieter bestaat zo'n ijsje uit vanille ijs, chocolade saus en slagroom, maar daar hadden ze nog een sausje aan toegevoegd. Ik dacht dat het mokka of koffiesaus was. Ik heb er twee koffielepeltjes van geproefd en toen kreeg ik een warm hoofd. Toen opperde iemand dat het wel eens Old Baleys kon zijn. Ik heb de rest van die saus maar links laten liggen. Trouwens zowat iedereen kreeg iets met alcohol bij zijn dessert, behalve die (grote mensen) die een kinderijsje besteld hadden. Het eetcafé deed zijn naam eer aan: Bacchus.

Ik heb me er niet aan gestoord dat twee mensen een glas wijn namen. Eentje had ik trouwens ingeseind dat ik gestopt was met drinken, nl. mijn yogaleraar, ik had trouwens al een tijdje het idee dat hij vermoedde dat ik alcoholiste was/ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...